Ik heb even mijn kast uitgeruimd en wat spulletjes gevonden, ik moet ervan af wie gaat mij helpen?Ik heb hier liggen:13 Nintendo 64 spellen. Ook wat dubbel inverband met een eerdere verzameling.Robotron 64.
Super Mario 64.
4 keer.World Cup 98.
Vraagprijs 4 Euro per spel, plus de verzendkosten van 1.76 Euro per spel. Ik verkoop liever alles in één keer. DVD's.
Ado Den Haag 100 Jaar.
Simon.
War of the World.
Gladiator.
On the Beach.
Vraagprijs 3 Euro per DVD plus de verzendkosten van 1.76 Euro per DVD. Liever alles in één keer verkopen! Walt Disney Sleeping Beauty Doornroosje Platinum Edition.
Vraagprijs 12 euro plus de verzendkosten van 1.76 Euro. Jeep laptop tas Nieuw.
Vraagprijs 30 Euro. Verzendkosten 5 Euro. Sennheiser PMX 60 hoofdtelefoon met nekbeugel
De superlichte hoofdtelefoon met nekbeugel PMX 60 staat voor een helder, transparant geluid met een versterkte bass sound en een krachtig stereogeluid.
2x gebruikt staat nieuw origineel in doos.
Vraagprijs 23 euro plus de verzendkosten van 5 euro! Top ding! Nieuw kost die 38 Euro bij Bol.com plus verzendkosten.
Niet gebruikt, overbodig gekocht. Belkin USB Wireless Adapter deze is nieuw in doos, 1x open geweest 2 maandjes oud ongeveer. Vraagprijs 42 Euro. Verzendkosten 5 Euro. ![1298628659-860.jpg]()
De Belkin Play Wireless USB Adapter verbindt uw notebook of desktop met uw draadloze network. Deze adapter biedt –met name in combinatie met een Belkin Play of Belkin Play Max draadloze router (apart verkocht)- hoge snelheden en betrouwbare verbindingen. Zo hebt u de ideale netwerkverbinding voor het streamen van HD video of het spelen van online games.
De Belkin Play Wireless USB Adapter is eenvoudig aan te sluiten op een vrije USB-poort.
[ Bericht 2% gewijzigd door admiraal_anaal op 26-02-2011 20:26:02 ]