Daar zit ik nu op en ik zie ze niet in Tilburg. Misschien zijn ze al verkocht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef Sam-x het volgende:
Heb je op mp gekeken? (Edit: Daar staan er namelijk van die maat in de buurt van Tilburg)
Is goed. Ik probeer dit weekend een zak te kopen. Maar als ik er maandag nog geen heb dan pm ik wel even.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef GodsSon het volgende:
Misschien dat ik er hier nog wel eentje heb staan... moet ik even uitzoeken of dat zo is. (Herinner me eventueel via PM aanstaande maandag)
In Noordhoek wel een van 1,80, da's toch aardig in de buurt van Tilburg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Daar zit ik nu op en ik zie ze niet in Tilburg. Misschien zijn ze al verkocht.
Hij's fijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn oud buurman was ook een zak van rond de 1.80 die had je wel gratis mogen hebben.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn oud buurman was ook een zak van rond de 1.80 die had je wel gratis mogen hebben.
Zolang ik maar kan trappen is alles goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef GizartFRL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |