Kan misschien zo zijn Stokstaart, maar we zitten hier op BNW, dus worden er dit soort theorieën besprokenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry maar het is echt een te belachelijke theorie Lavenderr.
Totaal geen wetenschappelijke of zelfs suggestief-wetenschappelijke draagkracht.
Interpretaties kun je nog over discussiëren. Dit soort verhalen zijn gelijk aan sprookjes.
Bemoei jij je er nou niet zo mee, ik heb het niet tegen jou, maar tegen TS.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik hier zeker geen tijd meer aan besteden en niet meer lezen hier.
Behalve dat het de grootste in hun soort zijn is er niets, maar dan ook niets speciaal of buitenaards aan die grotten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oja? Hoe verklaar je deze onlangs ontdekte enorme grotten in Vietnam?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: http://hollowplanet.blogs(...)polar-orbitting.htmlquote:This rare image from NORAD, aka the "Crystal Palace", shows the path of polar orbiting satellites which is slightly off-center of the true geographic north pole. The NSA claims the path of the polar orbiting satellites is shifted slightly from a true polar path as the tracking station is located in New Zealand and this offset path facilitates tracking. The truth of the matter is that the first polar orbiting satellites followed a true polar path but mysteriously dropped out of the sky and were lost when they passed over the true geographic north pole. This was due to the change in gravitation directly over the north polar depression which leads into the hollow of the interior earth. They quickly caught on, however, and adjusted the flight paths of the polar orbiting satellites to that which you see here.
Just as the location of the north polar entrance is easily identified by the lack of information in north polar photos where a mysterious and enigmatic "black spot" denotes the apparent "lack" of information available, so to, this image accurately indicates the exact location of the north polar entrance by virtue of the satellite "no-fly-zone".
Kom jij nou eens met goede antwoorden op hele simpele vragen, -edit, stoppen met dit soort terminologie-quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap je wel.... maar ik weet al wel dat 99% van de Fokkertjes er zo over denken. Je hoeft dat niet te komen bevestigen hoor.
Dat snap ik ja, maar het is niet mijn theorie. Ik hoop juist op reacties van mensen die de theorie aanhangen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Behalve dat het de grootste in hun soort zijn is er niets, maar dan ook niets speciaal of buitenaards aan die grotten.
En om je eigen theorie even te ontkrachten bevinden ze zich ook nog eens ruim in het gebied (dat op het door jouw geposte plaatje) tot de aardkorst behoort.
[ afbeelding ]
Ergo:
Ze komen bij lange na niet eens in de buurt van de dieptes die reeds bekend zijn door menselijke boringen.
He... Druktemakertje... Misschien moet een beetje om je hart denken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Overigens kun je tegenwoordig ook gewoon Google Earth downloaden en zelf zien dat er geen gapende gaten op de noord- en zuidpool zitten. Durf te googlen!
Ah.. ja tuurlijk. Dat ik daar niet aan gedacht heb.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Overigens kun je tegenwoordig ook gewoon Google Earth downloaden en zelf zien dat er geen gapende gaten op de noord- en zuidpool zitten. Durf te googlen!
Typ eerst eens fatsoenlijk Nederlands voordat je aandacht van me vraagt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:36 schreef schommelstoel het volgende:
Lightning_NL, Dan mag je wel een fan van defensie zijn, of er voor werken.
Maar dat zal niet betekenen dat jij je hoger hoort te gedragen dan andere Fok'ers.
Als iemand een mening of gedachte heeft kan je zo'n persoon in zijn waarde laten, dat die gene niet dezelfde mening als jou zou delen is heel moeilijk voor iemand die de Amerikaanse vlag als UI heeft,Think about it.
Probeer gewoon normaal te praten en mensen te respecteren, ook als ze het niet met jou eens kunnen worden of jij niet met hen.
Dit is ook puur uit mijn mening geschreven van wat ik hier lees tussen een aantal users.
Daar veranderd niet zomaar iemand iets aan,sommigen zouden dat ook maar is moeten leren.
Gegroet
Schommelstoel.
Druktemaker? Ik maak me alles behalve druk. Dit is voor mij effe ontspanning, ik vermaak me dankzij domme mensen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Echo99 het volgende:
[..]
He... Druktemakertje... Misschien moet een beetje om je hart denken.
Ontopic: Kan me gezien de periode van het ontstaan van deze mythe (zal ik het maar noemen) wel voorstellen dat er followers zijn geweest. Ik bedoel: een paar honderd jaar daarvoor dachten we nog allemaal dat de aarde een pannenkoek was... Anyway: zijn er op dit moment nog actieve aanhangers?
Het wordt tijd dat jij lekker uit dit topic vertrekt. Vind je niet? Wat doe je in zo'n sprookjes topic anyway?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Typ eerst eens fatsoenlijk Nederlands voordat je aandacht van me vraagt.
Dit is wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:40 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Typ eerst eens fatsoenlijk Nederlands voordat je aandacht van me vraagt.
Wauw, je kiest wel het perfecte topic uit in BNW hé? Heb je hier lang op gewacht, goed zo! Verder, waar zegt TS dat hij hierin geloofd? Hij wil er meer over weten en vraagt mede FOK!'ers of die kunnen helpen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:41 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Druktemaker? Ik maak me alles behalve druk. Dit is voor mij effe ontspanning, ik vermaak me dankzij domme mensen.
Na de zoveelste slordige taalfout heb ik besloten niet je hele bericht te lezen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel.
![]()
Eigenlijk moet jij nog best veel leren.
Ik had de aandacht dus eigenlijk wel, je hebt het gelezen.
Alleen ontwijk je de essentie door intelligent met taal te strooien.
Jammer.
Ik heb zelfs helemaal niet hoeven wachten, ik kwam het per toeval tegen in de active topics. Maar het maakt niet uit of iemand hier in gelooft, als je het niet meteen onzin vindt ben je sowieso een heel dom persoon. Dus dat is grappig voor zo'n superieur iemand als ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wauw, je kiest wel het perfecte topic uit in BNW hé? Heb je hier lang op gewacht, goed zo! Verder, waar zegt TS dat hij hierin geloofd? Hij wil er meer over weten en vraagt mede FOK!'ers of die kunnen helpen.
Leuk, mondeling zou ik jou psychologisch afbreken, heel makkelijk met mensen van defensiequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:43 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Na de zoveelste slordige taalfout heb ik besloten niet je hele bericht te lezen.
Ik heb nog steeds geen antwoorden op simpele vragen gezien TS.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij lekker uit dit topic vertrekt. Vind je niet? Wat doe je in zo'n sprookjes topic anyway?
Mensen van defensiequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Leuk, mondeling zou ik jou psychologisch afbreken, heel makkelijk met mensen van defensie
Vooral mensen die anderen dom noemen zijn zelf makkelijk te breken.
Tot ziens,
liever niet.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoorden op simpele vragen gezien TS.
Mja, ik verwacht ook niks van je hoor. Dus eigenlijk ben ik sarcastisch.
Later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |