ik mag hopen dat het 0,25cm isquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef RemcoDelft het volgende:
0,25 mm dik? Dat is toch geen plaatwerk te noemen?
thanks, maar dat wordt niets in mijn tuin. te veel "loodslook" is ditquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef Martijnnissen het volgende:
@Dulk; Foto's toegevoegd.
@RemcoDelft; Ondanks dat het erg dun lijkt zal de schuur behoorlijk stabiel zijn. Dat komt doordat je een soort frame aan de binnenkant van de platen bevestigd (dit hoort en zit er dus uiteraard ook gewoon bij).
Het is 0,25 mm. Maar dat is geen aparte maat voor damwand-achtig plaatwerk. Behoorlijk stevig dus.quote:
Geen probleem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef Dulk het volgende:
[..]
thanks, maar dat wordt niets in mijn tuin. te veel "loodslook" is dit
.25mm kan best, het is ook nog gegalvaniseerd (dikker laagje dus) en het is damwand. Geen probleem hoor.quote:
Thanks voor de informatie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
.25mm kan best, het is ook nog gegalvaniseerd (dikker laagje dus) en het is damwand. Geen probleem hoor.
Veel autoplaat is .5mm en dat is al behoorlijk stevig spul dat zich lastig laat vormen. Damwand moet ook wel een beetje flexibel zijn in zo'n toepassing.
Sorry voor de wat late reactie, maar voor 300 euro gaat ie niet weg. Op internet is de goedkoopste elders 495 euro nieuw en degene die ik verkoop is ook compleet nieuw.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat is ver weg. Voorzichtig bod van 300 euro
350 is toch nog echt te laag. Maar onze vraagprijs was 450 dus als we elkaar nou in het midden treffen (dus 400,-), dan hebben we een deal.quote:
En voor ons is ie helaas te klein... Ironisch he.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef Wickyleaks het volgende:
Lol dat ding is bijna net zo groot als mijn tuin haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |