Hihihi, ik dacht even na en je was vandaag best druk geweest. Bedacht ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel meeMaar we hebben koffie en thee op de kamer staan, en elk uur vraagt er wel iemand of je nog een kopje wilt
ik zwem vnv niet. mn moeder kreeg vandaag van fysio te horen dat ze voorlopig niet mag zwemmenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb ook weer zin in aquasporten, al 2X niet geweest
je mag ook nee zeggen hoor hihiquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel meeMaar we hebben koffie en thee op de kamer staan, en elk uur vraagt er wel iemand of je nog een kopje wilt
Zo drink je iig genoeg. Ik moet ook altijd iets te drinken hebben, anders vergeet ik het.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je mag ook nee zeggen hoor hihi
' Ik ben niet boos maar wel teleurgesteld, ik had me erop verheugd. Zo ga je niet met mensen om. 'quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
oh en kreeg om half 6 een sms 'he ben je boos of wil je niet meer met me praten'
ik wil wat terugsturen maar weet niet precies wat
Maar niet ziek? Gelukkig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Net onder de douche vandaan en flink verkouden
Veel te vriendelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
' Ik ben niet boos maar wel teleurgesteld, ik had me erop verheugd. Zo ga je niet met mensen om. '
Zoiets?
Ja, ik ben hardstikke boos! Je hebt me voor de zoveelste keer laten zitten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Veel te vriendelijk![]()
Laat die maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken.
Trusten en veel plezier!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
*reutel* gaat wel hoor, beetje verkouden en last van mijn keel, ik ga zo slapen.
Je zal wel moeten. Lein wil champagne.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
Dank, lekker lezen en badderen, en als 't goed weer is de deur uit.
Jaquote:
mooi! gelukkig gaat het goed met je maag. houden zo. slaap lekker alvast en een heel fijn lang weekend gewenstquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
*reutel* gaat wel hoor, beetje verkouden en last van mijn keel, ik ga zo slapen.
heb ik ook al vaker gezegdquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik ben hardstikke boos! Je hebt me voor de zoveelste keer laten zitten!
U vraagt, wij draaien.
Now we're talking!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
En nog een keer aan FFT: laat de lul eerst maar eens een paar dagen wachten op een SMS-je retour en ga dan pas een sms-je aan hem besteden.
Beter worden kaassie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |