Dat op zich niet zo, ik zat altijd weg te zwijmelen, in gedachten verzonken ipv mee te zingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
En heel hard meebleeren natuurlijk.
Oh was jij een zwijmeltiener? Ergens achterin stil in een hoekje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat op zich niet zo, ik zat altijd weg te zwijmelen, in gedachten verzonken ipv mee te zingen
Plat op je rug?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Boooh, ik ga zo eens lekker plat en een filmpje kijken
Dat jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
Oh was jij een zwijmeltiener? Ergens achterin stil in een hoekje?
Dan ga ik ook maarquote:
En hier zit je nu, in singlesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Dromen van die dame die ik perfect zou vinden, samen lachend in parkjes, etentjes etc, heel erg
Euh, jij zit ook in Singles.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
En hier zit je nu, in singles![]()
Nog steeds aan het dromen?
plat op mekaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jullie beide plat gaan liggen gebeurd er niet veel denk ik?
Even wachten tot Air erbij komtquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jullie beide plat gaan liggen gebeurd er niet veel denk ik?
Haha nee, dat is gelukkig wel afgenomen, voor mezelf zo'n ideaal wereldje dromen. Anders is dat toch wel een flinke marteling als je alleen zo'n wereldje perfect genoeg vind.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
En hier zit je nu, in singles![]()
Nog steeds aan het dromen?
Is ook niet als een negatieve opmerking bedoeld. Niets mis met singles, de droom was alleen het tegenovergestelde.quote:
Soms duurt 't wat langer voor dromen uitkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
Is ook niet als een negatieve opmerking bedoeld. Niets mis met singles, de droom was alleen het tegenovergestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |