Cool ik moet toch die post nrs. in de smiezen houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
was laatste post van Soury dus mootie melden zodra je thuis bent
was een leuke TT titel dus gebruiktquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool ik moet toch die post nrs. in de smiezen houden
Hoe gaat het met de kilootjes?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek heeft vanmiddag boodschappen gedaan...
4 pakken met roze koeken, 2 pakjes met rumbonen, 2 zakken met bros minireepjes
en caramelbavarois![]()
Geen koffie, aardappelen en melk![]()
maar wel alle spullen voor Witte Bonen Zoep, dus dat valt weer mee.
de caramelbavarois is trouwens wel errug lekkerdus mij hoor je niet klagen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zet het volume maar op vol![]()
Of die in tomatensaus dan...ook zo'n derriequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En als ik in een blik witte bonen kijk dan moet ik altijd aan maden denken
Laat gewoon een been amputerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
Hoe moet ik die verdomme kwijt raken zo ?
Ik zou hem zn pinpas afpakken om te voorkomen dat hij die meuk in huis haaltquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
Hoe moet ik die verdomme kwijt raken zo ?
Ik eet het dan ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of die in tomatensaus dan...ook zo'n derrie
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat gewoon een been amputeren
Ik ook niet...Bonenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik eet het dan ook niet
Dat aten wij gisteren. Maar dat is zo'n gedoe omdat je er dan aan moet denken dat je de bonen de dag ervoor in de week moet zetten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ook geen Bruine Bonen ?![]()
chili con carne
die vin ik dan weer smerig, had ik een keer per ongeluk gekocht in plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Capucijners eet ik dan wel weer, Chilivinikwellekker
What the fuck is dat voor tankquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat goed in Libië, de staats-TV is sinds 8 uur uit de lucht
Toch niet gewoon uit zo'n pot Hak ???quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat aten wij gisteren. Maar dat is zo'n gedoe omdat je er dan aan moet denken dat je de bonen de dag ervoor in de week moet zetten.
Bonen vind ik zo meelderig in m'n muil. Capycijners zit tenminste wat beet anquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die vin ik dan weer smerig, had ik een keer per ongeluk gekocht in plaat
van Bruine Bonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |