oh nee joh! pijn in je tanden is WAAARDELOOS, daar zou ik ook gek van worden!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Wat houdt het nu per saldo in voor jou Sjaan? Qua klachten, dagelijkse belemmeringen e.d.?
en ik maar fokking klagen over mijn tanden![]()
Hugh Laurie *is* een brit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
neeeeeeeeee!
Monty python is kei brits man gek!
*python-a-holic is
DAT!!!!quote:
Ja en Fry and Laurie!!quote:
'fijn' dat je nu iets weet. sterkte met het een plekje gevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee joh! pijn in je tanden is WAAARDELOOS, daar zou ik ook gek van worden!
Ehmz voor mij betekend het dat ik misschien over een tijdje niet meer kan werken ... maar ik ben zo eigenwijs dat ik met koorts en weet ik wat nog op het werk zit, dus ze moeten mij er vaker wegtrappen dan dat ze mij thuis vindenik had vorig jaar mij het minste van de IT afdeling ziek gemeld
Mja waarschijnlijk over paar jaar dus niet meer werken, hoe lang het nog kan weten ze niet, ligt eraan hoe het gaat, ben laatste 2 jaar qua klachten wel hard achteruit gegaan maar het kan ook over tijdje weer stabiel staan ofzo... het kan dus heel erg worden of blijven zoals het niet us, het is nu wel heel zwaar om de week door te komen heb het hele weekend nodig om bij te komen maar ik red het wel dus hier kan ik wel mee levenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef princess-a het volgende:
Sjaan![]()
Zit even mee te lezen met alle berichten en ben net als de rest nieuwsgierig, hoe gaat dit nu lopen dan voor jou de komende jaren?
Je bent haske sterk maar ik wou voor je dat dat niet hoefde
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
'fijn' dat je nu iets weet. sterkte met het een plekje geven
ebay, maar ze zijn niet zo spectaculair verderquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar nog even de orde van de dag ..
Ik wil natuurlijk lakjes kopen dus WAAR HAAL IK DIE TRONICA DINGEN!
Ik vind 't echt lollig om terug te kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
blackadder ken ik trouwens wel, maar niet zo goed als MP. Ik heb vooral de oorlogserie vaak gekeken.
Wat waren ze nog jonkies toen
Mijn rekje komt morgen he? he? he? he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze komen bij Sally Beauty maar of dat ook online is geen idee
Oh jaaa! We zijn in onderhandelingquote:
cooolquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh jaaa! We zijn in onderhandeling. Hihi het is zo druk in m'n hoofd dat ik soms wat mensen vergeet te updaten!
Spannend!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh jaaa! We zijn in onderhandeling. Hihi het is zo druk in m'n hoofd dat ik soms wat mensen vergeet te updaten!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja klopt daar kende ik de naam ook van!
Maar lupus past niet echt in mijn plaatje, wel een paar symptomen maar verder niet.
Ziekte die ze nu gevonden hebben past veel beter in mijn ziektebeeld, helaas wel, maargoed wel fijn dat er dus een keer duidelijkheid is om maar een lichtpuntje erin te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is nu de verdere procedure?
Yup!! Helaas niet vandaag, deel van de lakjes waren er al wel ze waren een beetje aan het kutten bij Fedexquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn rekje komt morgen he? he? he? he?
bij jou dan....
Oooooooo uuuuber spannend !!!!! Heel veel succes. Ik hoop dat jullie er uit komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Yes! Gister hypotheekgesprek gehad en dat was positief, vandaag 2e bezichtiging gehad met beide vaders en dat was positief, en een tegenbod gehad waar we weer op gereageerd hebben!
Das balen jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig dat het hypotheekgesprek ook goed was. Mijn vriendin heeft het bod nog even uitgesteld omdat ze de overbruggingshypo nog niet rond hebben
NICE!!!quote:
Gaat je wel lukkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Loqi het volgende:
Oh SharanaMooi kut dus, heel veel sterkte
![]()
brr, ik heb morgen m'n theorie examen
ik weet!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:59 schreef milka82 het volgende:
Djies,vanaf vanmiddag half zes niet naar buiten geweest ( was voorlaatste keer roken) ik loop nu naar buiten voor een peuk,ligt er sneeuw! Ik: wtf?!
Ik was Naked Palette aan het herbestellen.quote:
Ik ben chippies aan het vretenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was Naked Palette aan het herbestellen.
Ik ook!! Cheese-onion nomnomnomnomnom....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben chippies aan het vreten
En files
Ik had braaf alles teruggekregen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]opnieuw?? Heb je nog een refund o.i.d. gehad voor die andere?
chipitos !!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook!! Cheese-onion nomnomnomnomnom....
Dat is fijn!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had braaf alles teruggekregen.
Stomme post
Dat was bij mij de eerste en tot nu toe enige keer. Natuurlijk bij zo'n lastig te krijgen geval.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is fijn!!
Post sucks ja... hoewel, bij mij niet zo vaak
Ik zou het doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik btw suf als ik m'n Fuggen Ugly er nu alweer af wil gaan halen omdat ik m'n sjanelletje wil proberen?
Zal je altijd zien....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was bij mij de eerste en tot nu toe enige keer. Natuurlijk bij zo'n lastig te krijgen geval.
Nah ik loop nu al 3 dagen 'naakt'. Heb wel vaker even een tussenperiode waar ik er geen zin in heb. Duurt meestal niet zo langquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het doen![]()
Ik heb geen zin om m'n nagels te lakken... Moet ik me zorgen maken?
Hier ook geen zin meer na 5 potjes poetsen met acetonquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou het doen![]()
Ik heb geen zin om m'n nagels te lakken... Moet ik me zorgen maken?
BAbe!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Speciaal voor SQ: Bewijs dat ik wel degelijk makeup draag.
[ afbeelding ]
En ikm'n conch nog steeds.
Staat je goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Speciaal voor SQ: Bewijs dat ik wel degelijk makeup draag.
[ afbeelding ]
En ikm'n conch nog steeds.
Ruilen? Ik heb het warm.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef Joysa het volgende:
2 shirts met lange mouwen, een vest en een fleecetrui.. en ik heb het nog koud
quote:
Da conch is miiiiinequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
ja graag ijs !
en geef me dan gelijk even je conch
the transporter is epicquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
the transporter
goed bezig dicootje!
Je krijgt een nieuw betalingsrequest van paypal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef expiratorial het volgende:
kheb nu wel een order overzichtje via de mail maar weet nog niet hoe ik de betaling moet doen...
en maken ze een probleem van het paypal pending verhaal? soms zet paypal je betaling wel 10 dagen op pending namelijk
Oh myquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:19 schreef Mirjam het volgende:
ik had vrijdag een intake bij de fysio, en voor een vervolgafspraak deze week had ze echt enkel vandaag om 8 uur vrij.
ik wilde niet om die tijd afspreken, want dit is mijn eerste vrije dag na 4 late diensten, dus dan kan ik wel wat rust gebruiken, maar heb me toch over laten halen.
kom ik daar aan, sta ik er een kwartier in de kou te wachten, blijkt die muts ziek te zijn
*chagrijnig is*
een goeie zithouding aannemenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:07 schreef princess-a het volgende:
Oja; goodmorning lieve ladies
Vraagje aan de dames die op kantoor werken; hoe zorgen jullie dat je rug niet kapot gaat?
Grote bedrijven hebben altijd iemand van arbo of iets rondlopen die hier mee bezig is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:07 schreef princess-a het volgende:
Oja; goodmorning lieve ladies
Vraagje aan de dames die op kantoor werken; hoe zorgen jullie dat je rug niet kapot gaat?
Kunnen ze ook ff op school de arbo langs laten komen voor de examens?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Grote bedrijven hebben altijd iemand van arbo of iets rondlopen die hier mee bezig is.
Bij mij heb ik hem ook even laten langslopen en mijn bureau/stoel/beeldschermen op juiste stand laten zetten enzo ...
Ooh das wel handig ja, kan ik wel eens om vragen bij de baas. Probeer wel altijd rechtop te zitten, heb in principe tijdens werk ook nergens last van.. Maar als ik dan in bed lig savonds is mn rug helemaal stijfquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Grote bedrijven hebben altijd iemand van arbo of iets rondlopen die hier mee bezig is.
Bij mij heb ik hem ook even laten langslopen en mijn bureau/stoel/beeldschermen op juiste stand laten zetten enzo ...
Same here maar sinds mijn stoel vorige week juist is gezet ga ik wel sneller rechtop zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit echt als de gebochelde van de Notre Dame, heb een zeer slechte zithouding en zit ook nog eens veel te dicht op mijn scherm...maar ik heb nooit in de gaten dat ik zo zit. Dan betrap ik mezelf erop en ga recht zitten, maar dat duurt maar 5 minuutjes
yez,die heb ik ook aangevinktquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
soms krijg je ook een mail van sumo als je je pakje al binnen hebt
maareh expi, was standard international flat rate geen keuze-optie bij shipping dan?
Dan had je paypal niet weg hoeven klikken, want dan klopt het bedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:55 schreef expiratorial het volgende:
[..]
yez,die heb ik ook aangevinkt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
als je nagellak over een leren laars gooit, wat gebeurt er als je nagellakremover gebruikt?
Je kan toch ook zelf met paypal gewoon dat bedrag overmaken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:59 schreef expiratorial het volgende:
ooooooooooh okey. nou dan zal ik ze ff mailen als ze even het betalingsverzoek willen regelen
Waar heb jij al allemaal nagellak overheen gegooid?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
als je nagellak over een leren laars gooit, wat gebeurt er als je nagellakremover gebruikt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
!!!
![]()
Misschien dat het leer wat dof uit gaat slaan, dan weer even poetsen ofzo?
Valt wel meequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar heb jij al allemaal nagellak overheen gegooid?
Is het al opgedroogd dan? Als het nog nat is kun je het misschien met warm water wegpoetsen? Of even aan de schoenmaker vragen? Volgens mij kan leer wel wat hebben toch? Misschien remover zonder aceton, of groene zeep oidquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!
maar gaat de hele kleur niet naar de moer van aceton? is er nog iets anders wat ik kan gebruiken?
Mmmm jaaa... want de lak heeft NATUURLIJK ook weer glitter erin enzeuquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is het al opgedroogd dan? Als het nog nat is kun je het misschien met warm water wegpoetsen? Of even aan de schoenmaker vragen? Volgens mij kan leer wel wat hebben toch? Misschien remover zonder aceton, of groene zeep oid
ja dat zou ook kunnen natuurlijk. nah ja,heb ze de mail inmiddels al gestuurdquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kan toch ook zelf met paypal gewoon dat bedrag overmaken?
Ik heb ook welleens nagellak op kleding enzo dan doe ik het gewoon wegpoetsen met remover. Ik zou proberen om remover zonder aceton te gebruiken. Kan je het niet eraf krabben?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mmmm jaaa... want de lak heeft NATUURLIJK ook weer glitter erin enzeu
Ja maar dit is leer dus ik ben dan bang dat het uitbijtquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ook welleens nagellak op kleding enzo dan doe ik het gewoon wegpoetsen met remover. Ik zou proberen om remover zonder aceton te gebruiken. Kan je het niet eraf krabben?
Tsja, en anders moet je gewoon nieuwe laarzen kopen natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dit is leer dus ik ben dan bang dat het uitbijt
Ik ga het zo maar voorzichtig proberen!
Krabben gaat niet lukken
Mmm goed excuus voor in Amerikaquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja, en anders moet je gewoon nieuwe laarzen kopen natuurlijk
Heh bah Bubs, dat is niet leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fuck normale lak stikt al als ie breekt maar die lak met een "lekker luchtje" eraan is helemaal![]()
Het is hier breekweek. Gister dus al een gebroken potje nu weer. Een rek met een stuk er uit en het ergstezijn oma heeft weer haar heup gebroken en is erg slecht dus of ze de narcose overleefd is de vraag
Same here, ik leg gewoon mijn uiers op het buro, da's beter voor m'n rug dan recht zitten volgens mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit echt als de gebochelde van de Notre Dame, heb een zeer slechte zithouding en zit ook nog eens veel te dicht op mijn scherm...maar ik heb nooit in de gaten dat ik zo zit. Dan betrap ik mezelf erop en ga recht zitten, maar dat duurt maar 5 minuutjes
Ik moest heeel hard lachenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here, ik leg gewoon mijn uiers op het buro, da's beter voor m'n rug dan recht zitten volgens mij
Sorry, dat kon ik niet weerstaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:59 schreef expiratorial het volgende:
ooooooooooh okey. nou dan zal ik ze ff mailen als of ze even het betalingsverzoek willen regelen
iets van thinner of alcohol gebruiken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dit is leer dus ik ben dan bang dat het uitbijt
Ik ga het zo maar voorzichtig proberen!
Krabben gaat niet lukken
geeft niet meidquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, dat kon ik niet weerstaan
Klinkt alsof je er ervaring mee hebtquote:
Er hangt regelmatig een klauwtje in mijn vleesquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:11 schreef Holyme het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er ervaring mee hebtHoop dat ie snel leert dat ie me pijn kan doen, die andere 2 snappen dat gelukkig wel.
Dat doe ik ook! Zeker nu met mijn rugquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here, ik leg gewoon mijn uiers op het buro, da's beter voor m'n rug dan recht zitten volgens mij
It's cutequote:
gelukkig was het niet mijn rekje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fuck normale lak stikt al als ie breekt maar die lak met een "lekker luchtje" eraan is helemaal![]()
Het is hier breekweek. Gister dus al een gebroken potje nu weer. Een rek met een stuk er uit en het ergstezijn oma heeft weer haar heup gebroken en is erg slecht dus of ze de narcose overleefd is de vraag
Komt allemaal vanzelf goed hoor!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Rijles was tof, mocht nu ook schakelen, haat aan rotondes.
En die kunnen niet van gisteren zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG
ik ga naar tnt, vraag om pakketje, is wel van dezelfde dag maar normaal kan dat altijd rond dit tijdstip. JA IK HEB NOG NIKS. Staat alles vol met pakketjes. Dus ik vraag: wat staat daar dan? JA IK HEB VANDAAG NOG NIKS GEZIEN. echt wtf
Ze hebben zo'n inloopkast voor de pakketjes. Alles wat net gebracht is staat daar nog niet. Lijkt me sterk dat van gisteren nog naast de balie staatquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En die kunnen niet van gisteren zijn?
Ik zal me nog eens omdraaien danquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
maar de wekker gaat om kwart voor zes dus vette pech!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:02 schreef Mirjam het volgende:
ohja, bijna vergeten!
ik was dus vandaag bij de claire's, en zag mood-lipgloss.
zou het dan toch nog gebeuren dat er binnen afzienbare tijd mood-nailpolish naar nederland komt?
/eenschquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Rijles was tof, mocht nu ook schakelen, haat aan rotondes.
feliflapquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Loqi het volgende:
Ik heb mijn theorie gehaald![]()
![]()
[..]
/eensch
vooral aan mensen die geen richting aangeven
Aww, de kleine Zilver en haar broertjes Goud, Brons en Roestquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehe, ik moest ineens denken aan een mooi 'geboren-spandoek' dat ik net ergens op een huis zag hangen.
En de naam is: Zilver![]()
![]()
![]()
Ik ben voor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:02 schreef Mirjam het volgende:
ohja, bijna vergeten!
ik was dus vandaag bij de claire's, en zag mood-lipgloss.
zou het dan toch nog gebeuren dat er binnen afzienbare tijd mood-nailpolish naar nederland komt?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Loqi het volgende:
Ik heb mijn theorie gehaald![]()
![]()
[..]
/eensch
vooral aan mensen die geen richting aangeven
quote:
dank u dank uquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]very good!
voor Bubs!
En Priem, onze OPI's zijn er (nagestuurd), maar gelukkig heeft niemand de envelop eruit gehaald... hing namelijk weer naar buiten te bungelen.
quote:
auwchquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Nagellakremover op laars is niet succesvol, je ziet de glitters nog maar laars wordt wel minder bruin
Maar ff met vet proberen idd, en anders maar ff bruine smeerspuldinges halen...
Ach weten we ook weer dat CND effects lakjes ook op laarzen werkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:42 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
[..]
auwchhopelijk krijg je het nog weg
lolquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:54 schreef Joysa het volgende:
ik las dat het je een week zoeNen kostte
tof sq! hoeveel kosten ze dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn droomlippenstift bestaat over 2 weken
[ afbeelding ]
Het kostte me een week zoeken, maar toch gevonden. Nu nog even sparen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn droomlippenstift bestaat over 2 weken
[ afbeelding ]
Het kostte me een week zoeken, maar toch gevonden. Nu nog even sparen
echt niet, ik heb vele plaatjes bekeken en ze zijn echt epic!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe suf die kleuren gaan staan op je lippen?
Als oogschaduw/eyeliner OK, maar als lipstick?
16 dollar, misschien niet duur, maar wel voor iets mintgroensquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tof sq! hoeveel kosten ze dan?
show me!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt niet, ik heb vele plaatjes bekeken en ze zijn echt epic!
whehe ik zou dat ook niet zomaar alledag dragen.. maar als een fervent verkleedfeestjes-ganger zou ik hem wel willen (niet voor 16 dollar tho.. cheapskate)quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ow come on Loqi, probeer jezelf eens voor te stellen met mintgroene lipstick?![]()
Mijn mening? Je kunt je te buiten gaan aan mooie kleurtjes in je oogschaduw, maar lippen blijven neutraal tot rood/donker/bruin
je bent toch geen clown?
Clown niet, maar barbie spelen is stiekem best leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ow come on Loqi, probeer jezelf eens voor te stellen met mintgroene lipstick?![]()
Mijn mening? Je kunt je te buiten gaan aan mooie kleurtjes in je oogschaduw, maar lippen blijven neutraal tot rood/donker/bruin
je bent toch geen clown?
Dat vind ik wel echt kei mooiquote:
Oh nu wel weerquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Lindy yum![]()
@Loqi gefeliciteerd![]()
Tnx allemaal! Het is allemaal nog wat erger helaas, ze heeft ook een herseninfarct gehad en kan schijnbaar alleen nog maar met haar ogen knipperen. En d'r hart is niet best.
Ik vind het wel erg maar merk dat het wel verder weg is zeg maar.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Lindy yum![]()
@Loqi gefeliciteerd![]()
Tnx allemaal! Het is allemaal nog wat erger helaas, ze heeft ook een herseninfarct gehad en kan schijnbaar alleen nog maar met haar ogen knipperen. En d'r hart is niet best.
Ik vind het wel erg maar merk dat het wel verder weg is zeg maar.
Maar ik vind het wel serieus tof.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
jullie hoeven het ook niet vet te vinden
Gebakken zoete aardappel. Was nog best ok ook.quote:
vind ik dus ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
jullie hoeven het ook niet vet te vinden
of van die hele lichte lipsticks op dames die zelf een poepbruine zonnebankkleur hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja maar bruin is niet poepbruin.
met donkerbruine lipliner!!!11!!einz!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
of van die hele lichte lipsticks op dames die zelf een poepbruine zonnebankkleur hebben![]()
en knalroze/knalblauwe/knalgroene oogschaduw tot an hun voorhoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met donkerbruine lipliner!!!11!!einz!
Hoewel getatoeëerde wenkbrauwen ook heel erg prachtig zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
ennn blaue mascara! En een veel te dikke zwarte rand om je ogen!!!
Of nog beter: getatoeerde eyeliner
Dat heb ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
ennn blaue mascara! En een veel te dikke zwarte rand om je ogen!!!
Of nog beter: getatoeerde eyeliner
Wauw, dat is mooi gedaan!! Die ga ik onthouden voor bij visagiequote:
ja, die was ik nog vergeten! Het liefst van die boos kijkende brauwen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoewel getatoeÃĢerde wenkbrauwen ook heel erg prachtig zijn
Jaa!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die was ik nog vergeten! Het liefst van die boos kijkende brauwen!
Mijn eyeliner is vrij onopvallend, voornamelijk tusen de wimpers, maar toch nét een lijntje. Ik zie daar niets fout aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook wel een beetje fout!![]()
grapje, smurf!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn eyeliner is vrij onopvallend, voornamelijk tusen de wimpers, maar toch nét een lijntje. Ik zie daar niets fout aan![]()
Ik zal morgen es een fotooke maken
Ik ook, kijk m eens in de zoveel tijd eens doorquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja die blijf k ook leuk vinden
huh??quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
KUT mijn silkwrap is los gaan laten en heeft mijn halve nagelplaat meegenomen. Aan de onderkant!!!
Whutquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
KUT mijn silkwrap is los gaan laten en heeft mijn halve nagelplaat meegenomen. Aan de onderkant!!!
Oooooooh hahaha wij dachten al. Maar natuurlijk nog kut, nou heb je een gek dun nageltje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, ik bedoel natuurlijk alleen de bovenste laag van mijn nagel, en dan bij mijn nagelriem
Ik zou kort vijlen.. als je weer wrapt en het gaat weer mis dan AUW.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik dubio, opnieuw wrappen of toch maar kortwieken?
long nailz, I shall never haz...
Dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou kort vijlen.. als je weer wrapt en het gaat weer mis dan AUW.
Ik zit in hetzelfde kamp... m'n ringvinger is net weer afgescheurdquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind mijn nagels naar als ze echt boven m'n vingertoppen komen! Dan klap ik overal langs af, breek ik hoekjes en kan ik geen panty meer aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef Joysa het volgende:
Ik heb langere nagels opgegeven.
Gaat toch niet met werken, als ze maar niet helemaal tot het vel komen vind ik het al prima
Da's juist goed! Betekent dat je zondag veel relaxter kan uitbrakken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben saai aan het worden. Ik zit op een donderdagavond mijn schoolspullen te organiseren en ik ben alvast aan het lezen voor volgende week.
jamaar jij hebt van die mooie slanke handen met lange vingers en nagelbeddenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind mijn nagels naar als ze echt boven m'n vingertoppen komen! Dan klap ik overal langs af, breek ik hoekjes en kan ik geen panty meer aan.
Hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's juist goed! Betekent dat je zondag veel relaxter kan uitbrakken.
Jamaar eerst morgen zeurpietquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En niet in volgende week zaterdag?
Carnaval is veel leukerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar eerst morgen zeurpiet
Oh ze waren net zo mooi op lengtequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik dubio, opnieuw wrappen of toch maar kortwieken?
quote:
Bwhehehehe, neh, lamaar zitten danquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik relax nog veel harder, maar ik ga geen kpd-waardige foto's maken.
En indeed restecpah voor sq!
Wheheh het ziet er hier hetzelfde uit, maar dan met boeken dicht enzo, want ik kan lullig als brugman en heb net in een uur tijd al mn huiswerk uit mn duim gezogenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Dwyn het volgende:
Ik weet niet wat relaxen is...![]()
[ afbeelding ]
oh sorry,las t net weer terug bij t ruiltopic volgens mij..sowwyquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef expiratorial het volgende:
lieve SQ,
wanneer zou je voor me willen zien als er nog een gosh holo te koop is?![]()
![]()
![]()
sorry,warhoofd meldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik had toch al gezegd dat ik morgen ff ga kijken OF er nog een gosh holo bij de KV ligt?![]()
teek it iezie,must maar ff sjen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
mits ik tijdig terug ben uit winterswijkmaar dat moet wel lukken
in jouw geval klopt dat ook wel een beetje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Winterswijk klinkt als de andere kant van de wereld.
sorry, ik ben in de terminale fase van het grammar nazi virus... Maar ik zal het voortaan negerenquote:
En als de poolkappen smelten verzuip ik het eerst!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in jouw geval klopt dat ook wel een beetje.
Hoewel, het zal voor de meesten wel op gaan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh het ziet er hier hetzelfde uit, maar dan met boeken dicht enzo, want ik kan lullig als brugman en heb net in een uur tijd al mn huiswerk uit mn duim gezogen
Het ligt in ieder geval bijna in een ander land.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
`quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
sneuVelen*quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef expiratorial het volgende:
okey thanx!
i will make ze payment.
met ongeveer 2 weekjes is het er ongeveer? en sneufelen er wel eens lakjes of verpakken ze het best wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |