oh nee joh! pijn in je tanden is WAAARDELOOS, daar zou ik ook gek van worden!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Wat houdt het nu per saldo in voor jou Sjaan? Qua klachten, dagelijkse belemmeringen e.d.?
en ik maar fokking klagen over mijn tanden![]()
Hugh Laurie *is* een brit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
neeeeeeeeee!
Monty python is kei brits man gek!
*python-a-holic is
DAT!!!!quote:
Ja en Fry and Laurie!!quote:
'fijn' dat je nu iets weet. sterkte met het een plekje gevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee joh! pijn in je tanden is WAAARDELOOS, daar zou ik ook gek van worden!
Ehmz voor mij betekend het dat ik misschien over een tijdje niet meer kan werken ... maar ik ben zo eigenwijs dat ik met koorts en weet ik wat nog op het werk zit, dus ze moeten mij er vaker wegtrappen dan dat ze mij thuis vindenik had vorig jaar mij het minste van de IT afdeling ziek gemeld
Mja waarschijnlijk over paar jaar dus niet meer werken, hoe lang het nog kan weten ze niet, ligt eraan hoe het gaat, ben laatste 2 jaar qua klachten wel hard achteruit gegaan maar het kan ook over tijdje weer stabiel staan ofzo... het kan dus heel erg worden of blijven zoals het niet us, het is nu wel heel zwaar om de week door te komen heb het hele weekend nodig om bij te komen maar ik red het wel dus hier kan ik wel mee levenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef princess-a het volgende:
Sjaan![]()
Zit even mee te lezen met alle berichten en ben net als de rest nieuwsgierig, hoe gaat dit nu lopen dan voor jou de komende jaren?
Je bent haske sterk maar ik wou voor je dat dat niet hoefde
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
'fijn' dat je nu iets weet. sterkte met het een plekje geven
ebay, maar ze zijn niet zo spectaculair verderquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar nog even de orde van de dag ..
Ik wil natuurlijk lakjes kopen dus WAAR HAAL IK DIE TRONICA DINGEN!
Ik vind 't echt lollig om terug te kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
blackadder ken ik trouwens wel, maar niet zo goed als MP. Ik heb vooral de oorlogserie vaak gekeken.
Wat waren ze nog jonkies toen
Mijn rekje komt morgen he? he? he? he?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze komen bij Sally Beauty maar of dat ook online is geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |