Zal eens kijken wanneer er wat meer boys online zijn maar dat moet zeker weer geregeld kunnen wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Stef, wanneer doen we weer eens een paar potjes tegen jouw clan?
Ik doe wel even meequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond?
Ross en Pierre zijn er vanaaf sowieso niet, ik ben er wel.
Wie is deze clan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal eens kijken wanneer er wat meer boys online zijn maar dat moet zeker weer geregeld kunnen worden
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is Bobbanz toch?
[ afbeelding ]
Waar is die gast man?
Daarom moest je ook die Elite halen met die nieuwe chipset.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef Rijstkoker het volgende:
Heb ik 2 gehad en die waren ook niks waard, RROD 2 keer
En je hebt ze weggegooid? mijne heeft ook 1x gehad en daarna nooit meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef Rijstkoker het volgende:
Heb ik 2 gehad en die waren ook niks waard, RROD 2 keer
Ik haat LBP1!!! en me vriendin ook! Nog erger dan BO! Al die kk levels hebben ijs als ondergrond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Of je kan Little Big Planet 2 halen.
Eentje verkocht en de ander weggegeven aan een vriend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En je hebt ze weggegooid? mijne heeft ook 1x gehad en daarna nooit meer.
Ik ga denk ik toch maar killzone 3 halen... co-op met de vrouw, beetje aandacht voor haar ook weer.
Op en neer rennen tussen 2 spawns en telkens eentje pakken en weer terug rennen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
Er zaten echt een paar belachelijke spawnkills tussen
Iemand die op knife afstand van je spawnt en meteen een mes in zn rug douwen
Ik had op een gegeven moment 4 attack heli's opgespaard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
81-11 met nog 1 chopper gunner op zak zegt genoeg
Chopper blockers zijn wel kansloos in corequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment 4 attack heli's opgespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |