SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.1Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Mijn broertje heeft het spel en ik ben het voor de grap gaan spelen. Om de haverklap geen verbinding, dan weer een nieuwe host vinden, dan loopt het weer vast. En als het goed loopt dan zit het vol met campers. Gelijk einde spel voor mij"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit verhaal is zóóó 2010quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef Dven het volgende:
Mijn broertje heeft het spel en ik ben het voor de grap gaan spelen. Om de haverklap geen verbinding, dan weer een nieuwe host vinden, dan loopt het weer vast. En als het goed loopt dan zit het vol met campers. Gelijk einde spel voor mij![]()
![]()
Wat ben jij een doorzetter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef Dven het volgende:
Mijn broertje heeft het spel en ik ben het voor de grap gaan spelen. Om de haverklap geen verbinding, dan weer een nieuwe host vinden, dan loopt het weer vast. En als het goed loopt dan zit het vol met campers. Gelijk einde spel voor mijOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Mooiboy.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef Dven het volgende:
Mijn broertje heeft het spel en ik ben het voor de grap gaan spelen. Om de haverklap geen verbinding, dan weer een nieuwe host vinden, dan loopt het weer vast. En als het goed loopt dan zit het vol met campers. Gelijk einde spel voor mij
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
approaching nirvana is altijd awesomequote:
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Nog Volgende topic prestige? Emblem ervoor en dan weer topic #1's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Niet met het ISDN van je ouders spelen, maar op jezelf gaan wonen en breedband kopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:12 schreef Dven het volgende:
Mijn broertje heeft het spel en ik ben het voor de grap gaan spelen. Om de haverklap geen verbinding, dan weer een nieuwe host vinden, dan loopt het weer vast. En als het goed loopt dan zit het vol met campers. Gelijk einde spel voor mij's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mocht dat zo zijn dan is het een treurige zaak want ik geef enkel mijn bevindingen van vandaag de dagquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan op dergelijke wijze mijn tijd te verdoen. Ik wil een spelletje spelen, niet mezelf irriteren aan het haperen van een spelquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat ben jij een doorzetter."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mijn ouders hebben hetzelfde internet als ik bij mijzelf thuis heb en daar ligt het duidelijk niet aan. Jezelf niet zo aangevallen voelen en vooral niet te snel aannames makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niet met het ISDN van je ouders spelen, maar op jezelf gaan wonen en breedband kopen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is je pizza nou nóg niet klaar?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dven je hebt een PS3 zeker
Voor alle PS3 mooiboys lees de PI
Of eet jij zo snel![]()
![]()
Ben hem nu aan het etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is je pizza nou nóg niet klaar?
Of eet jij zo snel![]()
Nee, het is een Xbox360quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dven je hebt een PS3 zeker
Voor alle PS3 mooiboys lees de PI"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nicequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is goed man zo'n pizza van de AH die verseHeb zelf altijd Casa di Mama
![]()
![]()
Wordt weer tijd voor private match snipe+tomiequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Stef, wanneer doen we weer eens een paar potjes tegen jouw clan?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Vanavond?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wordt weer tijd voor private match snipe+tomie
Ross en Pierre zijn er vanaaf sowieso niet, ik ben er wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: