Het kost mij al zo veel moeite om eten te pakken. Ik heb nu best wel honger, maar nu moet ik deze pagina weer gaan f5'en.quote:
Erg vervelend ja. Laat gewoon wat Doner bezorgen en in de tussentijd kan je gifjes posten van hoe je met je tieten speeltquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het kost mij al zo veel moeite om eten te pakken. Ik heb nu best wel honger, maar nu moet ik deze pagina weer gaan f5'en.
Je weet dat je er met deze post voor hebt gezorgd dat ze ook die lichaamsinspanning voortaan niet meer doet? Kan ze nog dikker worden. Bah.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef prutvent het volgende:
Deze pagina hoef je niet eens te f5'en want hij wordt automatisch geupdate
Ja, dat is waar. Daarom ga ik dan ondertussen mijn facebookpagina f5'en.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef prutvent het volgende:
Deze pagina hoef je niet eens te f5'en want hij wordt automatisch geupdate
Zoek een baan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Daarom ga ik dan ondertussen mijn facebookpagina f5'en.
Ik ben helemaal niet dik hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet dat je er met deze post voor hebt gezorgd dat ze ook die lichaamsinspanning voortaan niet meer doet? Kan ze nog dikker worden. Bah.
Dat zeggen alle dikkerds.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dik hoor.
Nee, daar heb ik geen tijd voor, ik heb het te druk met mijn studie. En ik ben ook best wel moe van het naar het gebouw van de studie gaan.quote:
Laat me raden, je bent gezellig, spontaan, houdt van lekker eten en... 'reizen'? Foto's van je strakke abs of we geloven er geen ruk van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dik hoor.
amen broeder!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent gezellig, spontaan, houdt van lekker eten en... 'reizen'? Foto's van je strakke abs of we geloven er geen ruk van.
kom op man heb je het nou niet door ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent gezellig, spontaan, houdt van lekker eten en... 'reizen'? Foto's van je strakke abs of we geloven er geen ruk van.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen tijd voor, ik heb het te druk met mijn studie. En ik ben ook best wel moe van het naar het gebouw van de studie gaan.
maar daar zit geen F5 opquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef mariska87 het volgende:
Neem een telefoon met internet dan kan je tijdens colleges ook f5'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |