Hmm dat zal dan wel op een goede dag zijn...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik al gevonden!
[ afbeelding ]
Van jou kan ik het hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kusje op je beledigde gespijkerde koppie dan maar
Whaha, hij is superlelijk. Nee joh, met hem wil je echt geen biertje drinken. Mag je wel zorgen dat je daarvoor een fles whiskey achter je kiezen hebt, want anders verzeker ik je dat het geen toffe avond gaat wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee ik HAAT kinderen, ik wil wel een biertje met je drinken
2 flessen whiskeyquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, hij is superlelijk. Nee joh, met hem wil je echt geen biertje drinken. Mag je wel zorgen dat je daarvoor een fles whiskey achter je kiezen hebt, want anders verzeker ik je dat het geen toffe avond gaat worden
Meisje, (of jongen geen idee) toch, ik type nergens horen. Moeilijk dat lezen ik weet het. En je hebt gelijk, mijn aanhalingsteken/apostrof werkt niet. Mijn fout, ik dacht dat je het dan toch ook nog wel kon begrijpen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Weer zo n fout in dat Nederlands van je of nee, in je denkvermogen. Ik heb jou hier nog niet "horen" lachen. En het is:
Wanneer ga foto s plaatsen.
Mijn nieuwe profieltje? Kom hier pas sinds gisteren. Anders zal ik maar even navraag doen bij een beheerder. Die kan dan tegen jou zeggen dat ze dit IP-adres nog nooit geregistreerd op FOK hebben gezien.
Ik lust geen whiskyquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, hij is superlelijk. Nee joh, met hem wil je echt geen biertje drinken. Mag je wel zorgen dat je daarvoor een fles whiskey achter je kiezen hebt, want anders verzeker ik je dat het geen toffe avond gaat worden
Ik ook nietquote:
Echt he..quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Dit kan je toch niet serieus nemen of wel?
Dat is geen slecht alternatief wat je daar biedt mijn beste vuurvosjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dan maar genoeg Duveltjes tanken
missbehavinquote:
Eerder hete vosjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is geen slecht alternatief wat je daar biedt mijn beste vuurvosjeOf is het vurige vos
Ben je je weer geliefd aan het maken jong?quote:
Totaal nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je je weer geliefd aan het maken jong?
'coming right up!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Want je wordt geroosterd? Lekker hoor, mag ik er dan extra chilli bij
Sorry! Nou dan komt er nog maar een kusje in de wachtrij. Of volstaat een virtuele deze keer welquote:
Het kwam toch echt over alsof ik er nog een paar heb, dus profielen op FOK. Ik ben een vrouw. Ik type nergens horen, wat betekent dat? Moeilijk dat lezen, ik weet het (moet een komma tussen, dat is valt toch niet onder een aanhalingsteken/apostrof?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
Meisje, (of jongen geen idee) toch, ik type nergens horen. Moeilijk dat lezen ik weet het. En je hebt gelijk, mijn aanhalingsteken/apostrof werkt niet. Mijn fout, ik dacht dat je het dan toch ook nog wel kon begrijpen.
Ennuh dat laatste is dus de definitie van een nieuw profiel. Niet zo argwanend.![]()
Nu dan echt weg.
Ik heb meer kans een virtuele te krijgen dan een echtequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry! Nou dan komt er nog maar een kusje in de wachtrij. Of volstaat een virtuele deze keer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |