Haha, die is wel gevat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De dame plast terwijl ze pijpt
Ja, ja, vanwaar dat? Hoe leren kennen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Pijpzeiken? Ik wil je beter leren kennen
Nee, ik had er inderdaad nooit van gehoord. Maar om mij dan meteen over mij te oordelen met de kerk en zo vind ik wel lame.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat baseer ik op de smiley die erachter is geplaatst.
Maar heb je nog nooit van pijpzeiken gehoord? Is door mij vandaag je
vocabulaire uitgebreid. Het is een synoniem voor zeuren. Misschien kan ik je er nog wel een paar leren?
Denk het welWeet het wel zeker
Volgens mij kun je hem ook wat dingetjes in bed lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat baseer ik op de smiley die erachter is geplaatst.
Maar heb je nog nooit van pijpzeiken gehoord? Is door mij vandaag je
vocabulaire uitgebreid. Het is een synoniem voor zeuren. Misschien kan ik je er nog wel een paar leren?
Denk het welWeet het wel zeker
Daar sta ik ook zeker open voor. Het zou een interessante uitwisseling kunnen zijn wellicht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem ook wat dingetjes in bed leren
Op hoeveel manieren kunnen mensen elkaar leren kennen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, ja, vanwaar dat? Hoe leren kennen?
Heb ik gezegd op hoeveel manieren je elkaar kan leren kennen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren kunnen mensen elkaar leren kennen dan?
Heb ik iets gemist?quote:
Ik weet niet of ze óók om van te houden is, ze is wel fucking Leip!! Vooral hoe ze die huisvrouw diste, die een niet-originele (zogenaamd superieure) neus in de lucht stak en deed of het haar allemaal niets deedquote:
Kip, snijbonen en krieltjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor, wat heb je gegeten?
Ik ontwijk hollandsche pot waar het kanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kip, snijbonen en krieltjes![]()
Waar was jij om van mijn culinaire hoogtepunt te genieten?
Ik kan ook Italiaans en Mexicaansquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ontwijk hollandsche pot waar het kan
Snijbonen en aardappelen komen uit Zuid-Amerika en kip uit Zuid-Oost Azië.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ontwijk hollandsche pot waar het kan
Gelukkig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan ook Italiaans en Mexicaans![]()
Burrito's
Kan je morgen?quote:
Wie heeft het ook over internet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Heb ik gezegd op hoeveel manieren je elkaar kan leren kennen?
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden, maar dat is internet voor mij niet echt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |