in Utrecht nog niks, maar kreeg ook berichten uit A'dam via Facebook dat t daar ook sneeuwt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hier in Tilburg dwarrelt wat. Zal de NS leuk vinden
Klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in Utrecht nog niks, maar kreeg ook berichten uit A'dam via Facebook dat t daar ook sneeuwt.
There's aaaaaaaaaaaaalways onequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Het blijft hier gelukkig nog niet liggen
That's mequote:
O ik wou dat ik een wit jurkje had en dan buiten dansen in de sneeuw.. ooo hoop maar dat het vanacht gaat sneeuwenquote:
Ga je morgen weer een sneeuwengeltje maken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik wou dat ik een wit jurkje had en dan buiten dansen in de sneeuw.. ooo hoop maar dat het vanacht gaat sneeuwen
Ik dacht meer aan rondjes draaien en dan zelf een sneeuwprinsesje wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je morgen weer een sneeuwengeltje maken?
Dat kan ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan rondjes draaien en dan zelf een sneeuwprinsesje worden
Welke prinsessenjurk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ookdoe je dan wel je prinsessenjurk aan?
elke jurk op jou is een prinsessenjurkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
elke jurk op jou is een prinsessenjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef Evie het volgende:
[..]wil je nog meer knuffels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wil me niet rot voelen, niet onterecht naar aan worden gekeken, een prinsessenjurk en dat het morgen is en het morgen een betere dag is!quote:
maar morgen wordt het een betere dag! Want je weet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil me niet rot voelen, niet onterecht naar aan worden gekeken, een prinsessenjurk en dat het morgen is en het morgen een betere dag is!
Dat ik bij jou thuis eetquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar morgen wordt het een betere dag! Want je weet!
Jij was morgen jarig toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar morgen wordt het een betere dag! Want je weet!
Speciaal voor jou ga ik kaasfondue makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat ik bij jou thuis eet
Lol.. zolang het geen kaasfondue ishaha
![]()
O mn humor is er nog niet vandoor
Jepsquote:
Wat voor ranzige dingen hebben jullie met de kaasfondue gedaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik kaasfondue maken
Etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor ranzige dingen hebben jullie met de kaasfondue gedaan?
T was een beetje misluktquote:
Met drank erin?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was een beetje misluktfoutje gemaakt door een Iers recept te gebruiken
quote:
Is het ook niet kan ik je met grote stelligheid vertellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat dat lekker is.
hey MeMoquote:
quote:
lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sporten of leren (tekst en zo) ?
Wat doe je dan op Fokquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In m'n handen (wanneer ik niet tik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |