Zo hoort dat. Een beetje Ramones-achtig nummer duurt ergens tussen de 30 seconden en 2,5 minuut. Hop, die energie er volle bak uit en klaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:37 schreef ConscienceNL het volgende:
Jammer dat hij zo kort duurt...
Nou, ik niet. Ik hou nl. van voetbal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Allrounder het volgende:
Iedereen is Inter - Bayern aan het kijken.
hehequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Ik hou nl. van voetbal.
Geen grap. Als je mij laat kiezen tussen een volledig verzorgde reis naar de Champions League finale en een fietstocht naar een willekeurige amateurwedstrijd, dan ga ik naar de amateurwedstrijd.quote:
quote:
Ray Cokes is om 21:40 op Belgie1 in een programma over Belgisch bierquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Misschien zou een andere zanger een beter idee zijn bij dit nummer. Dit werkt niet.
Ik word er ook niet vrolijk vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Sersjee het volgende:
Misschien zou een andere zanger een beter idee zijn bij dit nummer. Dit werkt niet.
Weet ik. Heerlijk programma is dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ray Cokes is om 21:40 op Belgie1 in een programma over Belgisch bier
+1quote:
waar denk je dat ik zo naar ga kijken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ray Cokes is om 21:40 op Belgie1 in een programma over Belgisch bier
Valt nog wel mee imho.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
FOK!'s next top Hans.. And the winner is... Pino!
Je komt in de buurtquote:
Have fun!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je komt in de buurtAnyways, afwezig, Mattie is hier. Fijne avond allen!
Vind ik ook, je hebt vakantie toch? Mag je best wat langer opblijven ook!quote:
Inderdaad, vanaf maandag weer de hele dag naar school, vanaf woensdag tot zaterdag naar Geneve, daarna school, toetsweek en examens, dus Hans2 ben ik soberso niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook, je hebt vakantie toch? Mag je best wat langer opblijven ook!
have fun en handjes boven de dekens!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je komt in de buurtAnyways, afwezig, Mattie is hier. Fijne avond allen!
dat heb je ook wel eens geiler gezegd...quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |