VEENSTRA VEENSTRA!quote:
Denk dat Everts baas daar niet blij mee zal zijn, is natuurlijk enigszins reclame voor de concurrent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef Evertjan het volgende:
misschien een idee om Ekstra weekend mee te laten doen aan de Carnavals test van Evers Staat Op![]()
Edwin Evers is nog al gecharmeerd van Ekstra weekend
Kippevel? Dat had ik dan weer niet... moest er vooral heel erg hard om lachen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Een vreemd soort kippevel krijg ik van dit feit
Ik ben gewoon trots op die flapdrollen met hun uit de hand gelopen grapquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kippevel? Dat had ik dan weer niet... moest er vooral heel erg hard om lachen.
Ja maar die Nederlandse rap snap ik niet echt..quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Allrounder het volgende:
F. was gister bij DWDD, klonk wel aardig.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef alors het volgende:
Ja Michiel doe es de nieuwe Kanye West!
Evers is een grote fan van Ekdom dus misschien speelt hij het spelletje meequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk dat Everts baas daar niet blij mee zal zijn, is natuurlijk enigszins reclame voor de concurrent.
Denk dat de boas dan kwoad wordt om Stenders z'n woorden te gebruikenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Evers is een grote fan van Ekdom dus misschien speelt hij het spelletje mee
Nee top toch.quote:
Ze Jo-jo'd wat af.quote:
Het blijft een geweldige plaat.quote:
Sensatie ja. Ze is wel uniek en een van de weinige artiesten die nu goed scoren die we over tientallen jaren nog kennen. Maar vind Born this Way echt een van haar slechtste platen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niks mis met Gaga beste popsensatie sinds Duran Duran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |