Ik geloof dat ik kan zeggen dat ik op dit moment gelukkig ben.
Door een geslaagde koppelpoging van Fannetje , ben ik sinds een maandje ontzettend blij en kan ik eigenlijk alle zorgen die ik voor de rest had naast me neerleggen of zien als slechts kleine problemen .
Vele van jullie weten over mijn thuissituatie en weten ook dat ik het daar erg moeilijk mee heb . Toch kan ik me hier op het moment veel minder druk om maken dan dat ik deed en concentreer ik me nu meer op mn Vriendin.
Voor iedereen die me Helpt en heeft geholpen de afgelopen tijd.
Fannetje , jij krijgt een extra bedankje
quote:wel he
Op dinsdag 11 juni 2002 16:33 schreef Isabeau het volgende:
En jullie zijn ook zo lief samen
quote:Jaaaaaa idd!!!
Op dinsdag 11 juni 2002 16:34 schreef Joene het volgende:[..]
wel he
prrrrr
quote:Neehee, ze zijn keilief!
Op dinsdag 11 juni 2002 16:33 schreef Isabeau het volgende:
En jullie zijn ook zo lief samen
Maar ik ben blij dat ik er een beetje aan mee heb kunnen helpen dat je je nu gelukkig voelt. Ik hoop dat dat nog héééééél lang zo gaat blijven ![]()
*dikke knuffel, ook van Tackleberry*
(die zijn van mij
)
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 13:57 schreef Fannetje het volgende:
Dat ik dit nu pas lees zegMaar ik ben blij dat ik er een beetje aan mee heb kunnen helpen dat je je nu gelukkig voelt. Ik hoop dat dat nog héééééél lang zo gaat blijven
*dikke knuffel, ook van Tackleberry*
![]()
![]()
(die zijn van mij
)
Jullie zijn geweldige mensen beide
ik ben blij dat je weer van je leven kunt genieten en dat je jouw geluk niet laat afhangen van het geluk van een ander. Ik vind het heel fijn dat je zo gelukkig bent met je meisje dat alle andere dingen een beetje op de achtergrond raken. Jij bent zelf ook nog belangrijk! ![]()
Geniet van je leven!!! ![]()
*Kus*
quote:Eeej wat fijn om van jouw hier een reactie te krijgen
Op vrijdag 14 juni 2002 15:31 schreef DuchessX het volgende:
Dag lieve Joene,ik ben blij dat je weer van je leven kunt genieten en dat je jouw geluk niet laat afhangen van het geluk van een ander. Ik vind het heel fijn dat je zo gelukkig bent met je meisje dat alle andere dingen een beetje op de achtergrond raken. Jij bent zelf ook nog belangrijk!
Geniet van je leven!!!
*Kus*
Dikke
en ik hoop dat jij over een tijdje een zelfde soort iets kan posten lieve DuchessX
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |