Hohoho, ik heb het over doen he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vroeger was dat ook geen probleem![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben bang van nooit meer
Yup, date gehad, Van beide zijden was er wel een klik, ze vindt me ook leuk en aantrekkelijk, maar vertelde me gisteren wel dat ze morgen een date heeft, dat had ze gisteren afgesproken, want we hebben nog niks en ze wil nog rond kijken en zo.quote:
Natuurlijk mag dat van mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi als het mag van Marijke wil ik je zaterdag ook wel even knuffen![]()
dat is ook wel weer waar...vrijdag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
noes, dan heb je het juist nodig....
Rustig aan okee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het kan beter. Beetje onrustig over de dingen die komen gaan en waar ik totaal geen invloed op heb.
Stiekem snap ik dat wel van haar, niets ten nadele van jou, maar waarom zou je niet al je opties eerst eens op een rijtje zetten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yup, date gehad, Van beide zijden was er wel een klik, ze vindt me ook leuk en aantrekkelijk, maar vertelde me gisteren wel dat ze morgen een date heeft, dat had ze gisteren afgesproken, want we hebben nog niks en ze wil nog rond kijken en zo.![]()
Echt
ik zal de dag vrij plannenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is ook wel weer waar...vrijdag?
Oh jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hohoho, ik heb het over doen he.
Dat is ons noooooit gebeurd
Das echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Yup, date gehad, Van beide zijden was er wel een klik, ze vindt me ook leuk en aantrekkelijk, maar vertelde me gisteren wel dat ze morgen een date heeft, dat had ze gisteren afgesproken, want we hebben nog niks en ze wil nog rond kijken en zo.![]()
Echt
Ik zal wel moeten , ik kan er toch niks aan doen, hè?quote:
Laat je niet meteen uit het veld slaan, ok?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten , ik kan er toch niks aan doen, hè?
Ik snap het ook wel een beetje, alleen is het wat lastiger omdat ik anders in elkaar zit. Als ik iemand leuk vind is er geen plek voor een ander, wat absoluut dom is, maar dat is nou eenmaal zo. En ik heb de neiging dingen te sturen en dat kan nu niet, dus word ik onrustig en bang voor de dingen die komen gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem snap ik dat wel van haar, niets ten nadele van jou, maar waarom zou je niet al je opties eerst eens op een rijtje zetten?
dat voelt niet lekker, maar hey, als de klik er was en het sterk genoeg dan komt het echt welquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Echt
oehquote:
hihiquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh jaDat is waar
![]()
Ik zei niets...
Ja, we vinden beide dat het echt klikte, ze vindt me aantrekkelijk, ze vindt dat ik een mooie stem heb en leuk, lief en gezellig ben, daarom was ik ook best wel verrast toen ze dat gisteren zei.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das echt![]()
Maarja, als het echt klikte ......
we duimen maar voor je![]()
Mag dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh
[..]
hihi![]()
auto lenen voor naar de Action, dames?
[..]
mooi, dan is dat duidelijk
ehm... ga sporten om je te ontladen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel een beetje, alleen is het wat lastiger omdat ik anders in elkaar zit. Als ik iemand leuk vind is er geen plek voor een ander, wat absoluut dom is, maar dat is nou eenmaal zo. En ik heb de neiging dingen te sturen en dat kan nu niet, dus word ik onrustig en bang voor de dingen die komen gaan.
Bosjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |