quote:
sorry liefjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan stort ik me maar op mijn boterhammetjes...*snif*
Oh nee, niet nog meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan maak je er toch een array() van
Flitserquote:
het moet op 1 regelquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan maak je er toch een array() van
Ik doe niet aan gedaan worden door mensen die mijn vriendinnetjes al hebben gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
sorry liefje![]()
maar jij was zo druk, ik dacht als ik mijn spieren nou los maak bij marijke dan ben ik helemaal warm en soepel om jou te doen
HotseFlitsquote:
nee, niet zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gedaan worden door mensen die mijn vriendinnetjes al hebben gedaan
Hoi als het mag van Marijke wil ik je zaterdag ook wel even knuffenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan stort ik me maar op mijn boterhammetjes...*snif*
Woeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeb!
Ik heb alle verloren liedjes 'teruggevonden'![]()
Mwoah, het kan beter. Beetje onrustig over de dingen die komen gaan en waar ik totaal geen invloed op heb.quote:
masseren is nooit een probleemquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, niet zo![]()
masseren, of is dat ook een probleem?
Oeh, ben je dan in de buurt jaaaa?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi als het mag van Marijke wil ik je zaterdag ook wel even knuffen![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
masseren is nooit een probleem
ik ben bang van nooit meerquote:
Ik ga naar Marijke toequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ben je dan in de buurt jaaaa?![]()
![]()
Iets met dates enzowquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mwoah, het kan beter. Beetje onrustig over de dingen die komen gaan en waar ik totaal geen invloed op heb.
Haha! Kom je dan alleen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar Marijke toeen we gaan geloof ik naar de action
Vroeger was dat ook geen probleemquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan gedaan worden door mensen die mijn vriendinnetjes al hebben gedaan
Dat zou wel een beetje egoïstisch zijn , niet ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |