Ja. Dus wij 2 dagen in de clinch met die telecomboer, moeten we uiteindelijk van HUN horen "Mja, maar verder kunnen we je toch echt niet helpen hoor...." Hoezo dan?quote:
Ach, je bent er mee van de straatquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als een speer, alleen jammer dat ze nu komen met nog 15 namen en misschien veranderen die namen nog.neem een besluit
Als het hun twee dagen kost om daar achter te komen dan ik me voorstellen dat die manager het contract heeft opgezegd. Wat een belabberde clubquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dus wij 2 dagen in de clinch met die telecomboer, moeten we uiteindelijk van HUN horen "Mja, maar verder kunnen we je toch echt niet helpen hoor...." Hoezo dan?"Nou ja jullie hebben het contract opgezegd..."
Sta je dan
Oh jezusquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dus wij 2 dagen in de clinch met die telecomboer, moeten we uiteindelijk van HUN horen "Mja, maar verder kunnen we je toch echt niet helpen hoor...." Hoezo dan?"Nou ja jullie hebben het contract opgezegd..."
Sta je dan
Vertel, vertelquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit morgen geplakt aan mijn mailbox![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is mijn allerliefste geweldigste mopperkont van de hele wereld![]()
weet je hoe lang die regel is waar het allemaal instaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ach, je bent er mee van de straat
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je hoe lang die regel is waar het allemaal instaat
Ik snap het, maar gelukkig zijn wij er nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Snap je nu een beetje waar dat vandaan komt?Constant van dit soort geintjes
hoezo dan? Gesoliciteerd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit morgen geplakt aan mijn mailbox![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het hun twee dagen kost om daar achter te komen dan ik me voorstellen dat die manager het contract heeft opgezegd. Wat een belabberde club
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus.![]()
Dus als manager zeg je een telecomcontract op, je verzuimt IT te informeren, en op een goed moment kun je dus niet meer bellen, en dan ga je als een kip zonder kop bij IT naar binnen stormen
"DE TELEFOON DOET HET NIET!!! ZOEK UIT WAT ER AAN DE HAND IS!!! DIT IS NIET TE ACCEPTEREN!!!!"
Echt, blijf van mijn kostbare zuurstof af
oh, jij wil dus ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Gister ging ik om 12 uur weg van huis, zag dat m'n broer al vanaf 9 uur aan het gamen was, kwam ik om 6 uur terug, zei ik: Ben je nou alweer aan het gamen? Zegt hij: "weer? Nee, nog steeds"![]()
![]()
9 UUR ACHTER ELKAAR,quote:
nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
9 UUR ACHTER ELKAAR,
dan smelt je netvlies toch door?
eet zequote:
Eetsmakelijkquote:
Woahquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb even gekeken voor je![]()
2914 tekens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |