quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijkt ook nog eens de Internationale Dag van de Ontvoerden te zijn. Dat wist ik niet toen ik gisteren vertelde dat ik een ontvoering vreesde.
Oeh, do tellquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ontsnapte niet aan bizarre dromen, maar het gaat goed met me Marijke!
Met jou?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ging met een groep spelers die ik niet kende naar een trapveldje in de buurt, om op een donderdagavond wat te voetballen. Er lagen meerdere veldjes naast elkaar en toen besloten we ineens te doen alsof we een G-team waren. Iedereen acteerde uitzonderlijk goed, het team naast ons was echt overtuigd dat we echt naturel waren, maar ik verpestte het omdat ik in de lach schoot.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Een team verstandelijk gehandicapten.
En ik heb geen idee, ik droom veel vaker creatief.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool
Ach, ik droomde eergisteren dat ik seks had met Meatloaf in een lift![]()
Ik heb ook altijd dat soort vreemde dingen
![]()
quote:
Welthuis Bosjequote:
Het is pas over als ik dat zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om dit onderwerp af te sluiten.
Okquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om dit onderwerp af te sluiten.
Als je droomt dan droom je altijd over je broer die dood is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
Laatste droom die ik kan herinneren is dat mijn broer dood in mijn armen lag na een explosie.Dat heb ik altijd.
Nee gewoon geliefdes en familie die doodgaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je droomt dan droom je altijd over je broer die dood is?![]()
Ok, je hebt mijn respect na je lopen in een kippenren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is pas over als ik dat zeg.
V, ik trek een streep.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, je hebt mijn respect na je lopen in een kippenren.
Dat is ook sipquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee gewoon geliefdes en familie die doodgaan.
Heb je dat wel vaker, moeite met veranderingen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk zo'n streep, alles weer bij het oude.
Als het maar bij nachtmerries blijft maakt het me niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |