Was bij mij niet nodig. Kan opzich geen kwaad natuurlijk en dan met een schuursponsje eraf schrobben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:49 schreef zjenien85 het volgende:
Ja, dat wordt het van aceton ook, dus dat is niet zo'n probleem.. Moet je dat dan in laten werken?
Pak zo'n ijskrabber voor de autoquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef zjenien85 het volgende:
Ja, ben er gister al twee uur mee bezig geweest ofzo. Heb uiteindelijk een plamuurmesje gepakt voor de tape, maar ik durf daar niet mee te gaan krassen voor die lijmresten, anders is de lijm straks weg, maar zitten er allemaal krassen.
WD40 is baas en geen gas. Roestverwijderaar, smeermiddel, contactspray, anticorrosiespray en onderdelenreiniger in één.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:14 schreef zjenien85 het volgende:
Oh ik zie het al, een waterverdrijvend gas in een spuitbus.Ook te koop bij de bouwmarkt?
http://www.wd40.co.uk/media/images/a/8/LIST_OF_2_000_USES.pdfquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef Casos het volgende:
[..]
WD40 is baas en geen gas. Roestverwijderaar, smeermiddel, contactspray, anticorrosiespray en onderdelenreiniger in één.
Elke zichzelf respecterende doe-het-zelf-zaak, automaterialenhandel etc..quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef zjenien85 het volgende:
Haha, wat een wondermiddel. Waar haal je dat?
Tot die conclusie was ik zelf ook al gekomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef RanTheMan het volgende:
@ ts ik zou gaan verhuizen, dit los je niet meer op en om daar nu jaren tegen aan te kijken.. Plak er maar een nieuw bord op en laat het de volgende bewoner oplossen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |