Net een snickers op om mijn honger ff te stillen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:01 schreef porsche1 het volgende:
Even mexicano's halen en broodjes.Brb.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef Mc.Chicken het volgende:
frite van de mac vind ik wel lekkerder.
Nee, het is iets waar hij geen rechten voor heeft. Vind het prima dat ie het vraagt maar zeg niet telkens of.. erachter aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef muhahaha het volgende:
TS laat zich gebruiken als voetveeg
Groei een paar ballen en zeg die collega of ie het zelf niet kan doen want druk etc
Snicker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Net een snickers op om mijn honger ff te stillen.
Eet smakelijk dude!
Kroketquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Snicker.
Frietpan moest nog gereed worden gemaakt.Olie enal moet erin. Dus duurt nog ff tot ik het krijg.
Kroket, frikandel en mexicano.
Echt lekker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kroket.. mexicano boer je altijd uren daarna nog op. Echt smerig
Wah, het wordt steeds smeriger.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Echt lekker.
Kroket ook.Lekker warm en vloeibaar de binnenkant. En lekker met curry, mayo of een andere saus.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wah, het wordt steeds smeriger.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Mc.Chicken het volgende:
Zo weer aan de broodjes kipfilet. Bijnaaa pauze.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Echt lekker.
Kroket ook.Lekker warm en vloeibaar de binnenkant. En lekker met curry, mayo of een andere saus.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef RijstNatie het volgende:
samenwerken is niet jou beste ding
quote:
Frikandel speciaal kan ik ook nog wel waarderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef porsche1 het volgende:
Tering, dat was lekker.
Frikandel speciaal, broodje mexicano en broodje kroket.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |