Hey, watch it. God = Allah.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kerken bezoeken vind ik ook nog wel leuk, maar dan om een bouwstijl ofzo.
Heb verder echt helemaal niks met god , of allah, of wat voor naam ze er ook aan willen hangen.
Mij voor gek verklaren omdat ik science fiction leuk vind maar ondertussen geloven in de grootste onzin die er ooit geschreven is.
Het is een metafooooohoooooor... hoe ze toen dachten goed te moeten leven ... maar helaas snappen velen dat niet en gaan ze het allemaal heel letterlijk nemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kerken bezoeken vind ik ook nog wel leuk, maar dan om een bouwstijl ofzo.
Heb verder echt helemaal niks met god , of allah, of wat voor naam ze er ook aan willen hangen.
Mij voor gek verklaren omdat ik science fiction leuk vind maar ondertussen geloven in de grootste onzin die er ooit geschreven is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
God lijkt me soms een geschikte peer, maar zijn grondpersoneel is zo kut.
Lijdt me eens rond, zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja leuk buitenhuisje heb ik he?
In Oostenrijk hebben we ook de kerk van St Stephan. Daar zit ik ook wel eens
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik Parijs tof vind... Het Louvre en de Notre Damequote:
God is menselijk dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
God is een wispelturig figuur. Niks geschikts aan
Het is rondleiden samzzquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijdt me eens rond, zou ik zeggen
[..]
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik Parijs tof vind... Het Louvre en de Notre Dame
En de Madeleine dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijdt me eens rond, zou ik zeggen
[..]
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik Parijs tof vind... Het Louvre en de Notre Dame
Nobody said it wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn god vriend.
Ik ben mijn eigen god
Ik zal haar laten lijden!!!!quote:
God didn't create men, men created god.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef Ang3l het volgende:
God is menselijk dus
Hij heeft ons in zijn evenbeeld geschapen, dus dat is dan eigenlijk best logisch
Ja, I knowquote:
Ja, ik vergeet de Parijse kerken, die uiteraard ook. Verder vind ik het een kutstadquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Madeleine dan?En de St Sulpice? En de Sacre Coeur?
Hail Royco!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn god vriend.
Ik ben mijn eigen god
Parijs heeft heel veel mooie gebouwen en leuke museaquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de Madeleine dan?En de St Sulpice? En de Sacre Coeur?
Altijd fijn zulke trouwe volgelingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hail Royco!
*gaat op de knietjes het kruis aanbidden*
Nou, het was ook wel een grove foutquote:
Nou oke, dan gaan we macarones eten bij Lafayette, boeken kopen bij Shakespeare, zitten aan de vijver bij t Louvre, schilderijtjes kijken in Montmartre, borrelen bij de Rue de Mouftard en lekker zuipen in Quartier Latin en le Marais!quote:
En daarna overnachten in Château de Versailles?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou oke, dan gaan we macarones eten bij Lafayette, boeken kopen bij Shakespeare, zitten aan de vijver bij t Louvre, schilderijtjes kijken in Montmartre, borrelen bij de Rue de Mouftard en lekker zuipen in Quartier Latin en le Marais!
Nu ik dit zo lees heb ik wel weer zin om een paar dagen naar Parijs te gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou oke, dan gaan we macarones eten bij Lafayette, boeken kopen bij Shakespeare, zitten aan de vijver bij t Louvre, schilderijtjes kijken in Montmartre, borrelen bij de Rue de Mouftard en lekker zuipen in Quartier Latin en le Marais!
Hear, hear.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Vakantie
Maar op dit moment dus echt niet naar Parijs! Nu wil ik naar iets WARMS.
Alsjeblieft niet zeg. Ik ben blij dat ik zonder geloof of wat dan ook ben opgegroeid. En dat gun ik mijn kinderen ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind ook dat ze op openbare scholen meer naar geloof moeten kijken, het maakt een erg groot deel uit van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |