abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93188336
Hoi iedereen, ik heb vandaag mijn eerste werkdag bij de Albert Heijn als caissiere.Nou vraag ik me af of het heel moeilijk is. Want bij de Albert Heijn heb je toch allemaal van die actiedingen, zoals bonuskaart en airmiles enzo..
En het lijkt me ook zo lastig als je klaar bent met iemand maar dat de bon perongeluk niet klopt, en dat die klant dan terugkomt en dat je die bon weer opnieuw moet maken.
Zijn hier misschien caissieres die mij informatie kunnen geven over het kassawerk?
alvast bedankt!
pi_93188454
Je krijgt vast training.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:35:08 #3
112150 Trebweb
Started running again
pi_93188457
TS, is dit serieus?
pi_93188460
Als er iets mis gaat, is de standaard procedure doorverwijzen naar de service balie, en doorgaan met de volgende klant. Je hoeft dus echt niet alle vervelende klanten helemaal zelf af te handelen hoor.

En door goed op te letten op van die 35% stickers, en de airmiles/bonuskaart te scannen, gaat echt bijna alles vanzelf. ^O^ Op maandag komen meestal de meeste fouten wel boven drijven met de nieuwe aanbiedingen, en dan werkt het systeem redelijk goed.

Wacht je eerste werkdag maar gewoon af, ze werken zoveel nieuwe kassa medewerkers in, dat is allemaal redelijk goed geregeld. En als je iets niet duidelijk is, gewoon vragen, proberen tegen het (kassa)systeem in te werken is geen goed idee.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:37:46 #5
112150 Trebweb
Started running again
pi_93188501
Excuses voor mijn reactie hierboven, ik denk dat fruityloop het belangrijkste gedeelte wel gezegd heeft :)

Gewoon afwachten, komt vast goed!
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:37:52 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93188504
Ze zullen je toch wel laten zien hoe het moet?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93188517
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:35 schreef fruityloop het volgende:
Als er iets mis gaat, is de standaard procedure doorverwijzen naar de service balie, en doorgaan met de volgende klant. Je hoeft dus echt niet alle vervelende klanten helemaal zelf af te handelen hoor.

En door goed op te letten op van die 35% stickers, en de airmiles/bonuskaart te scannen, gaat echt bijna alles vanzelf. ^O^ Op maandag komen meestal de meeste fouten wel boven drijven met de nieuwe aanbiedingen, en dan werkt het systeem redelijk goed.

Wacht je eerste werkdag maar gewoon af, ze werken zoveel nieuwe kassa medewerkers in, dat is allemaal redelijk goed geregeld. En als je iets niet duidelijk is, gewoon vragen, proberen tegen het (kassa)systeem in te werken is geen goed idee.
Bedankt voor je reactie (:
pi_93188542
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
Ze zullen je toch wel laten zien hoe het moet?
Ja dat wel, maar ze zei dat ik eerst even achter een ervaren caissiere moet gaan staan en dan kijken hoe het moet, maar ik moet zelf al heel snel en dan ook nog 3 uur achter elkaar zei ze. Dus ik moet het al best snel alleen doen..
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:39:50 #9
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_93188557
Er staat bij nieuwe cassieres ook altijd iemand met ervaring achter om te helpen, zeker op de eerste dag.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:42:15 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93188620
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Koekjesbakker345 het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar ze zei dat ik eerst even achter een ervaren caissiere moet gaan staan en dan kijken hoe het moet, maar ik moet zelf al heel snel en dan ook nog 3 uur achter elkaar zei ze. Dus ik moet het al best snel alleen doen..
Dan leer je het wel het snelste en heb je die 'leerfase' zo snel mogelijk achter de rug. Gewoon goed opletten en als het niet meteen in één keer lukt allemaal dan begrijpen ze dat daar ook wel en zullen er wel hulptroepen beschikbaar zijn als het misloopt.

Ze hebben wel meer beginnende caissières gehad.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93188753
Gewoon accepteren dat je niet meteen op de hoogste snelheid kan. Dus lekker je tijd nemen! Verder moet je je niet gek laten maken door die klanten. Jij moet het nog leren dus de klanten moeten maar wat meer geduld opbrengen! (en doen dat vaak ook).
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
pi_93188838
En als je tegen een klant zegt dat je nieuw bent, als iets even wat langer duurt, zal het je verbazen hoeveel begrip men heeft, ook als er een rij staat.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93189011
Artikelen bliep... Bonuskaart bliep....Airmiles bliep.... dan is dan 130 euro bedank tot ziens...
Ik heb bewust geen mobiele telefoon, want vrouwen willen altijd mannen die onbereikbaar zijn...
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:34:46 #14
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
pi_93191891
Ik heb alleen ervaring bij de Kruidvat. Je moet wel zorgen dat je fit bent en dat je dus dingen die gezegt worden opneemt.

Wat ik allemaal moest leren is:

Cadeau bon inlevering
Beltegoed kaart aanklikken op de kassa.
Pinnen hantekening op de bon vragen.
Bijpinnen.
1 x bel betekende kassa erbij 2 x bellen iemand wilt iets ruilen 3 x bellen er word gestolen.

Vind het irritant als mensen telkens vragen waar ligt dit waar ligt dat zonder uit hun doppe te kijken en als ik het druk had bij de kassa ook nog moest opletten of er niet gestolen werd, en dat ging dus echt niet. Dus toen werd er een keer een doos uit de winkel gestolen met spul in, kreeg ik ze daarvan op mijn kop dat ik niet op de noodbel had gedruk ja ik kan geen 4 dingen tegelijk |:( .
What is meant to be, will be.
pi_93196309
ik doe ook kassa bij de AH. je mag eerst 1 of 2 keer kijken bij een andere cassiere, dan word alles uitgelegd en je mag ook oefenen met iemand er naast. je krijgt gewoon alles aangeleerd en als je iets ff niet meer weet kan je het vragen aan een cassiere die voor of achter je zit en anders naar de infobalie bellen. ik vond t in het begin ook eng maar uiteindelijk gaat alles vanzelf hoor!
pi_93200862
Komt helemaal goed hoor! Je krijgt eerst een computertraining daarna kijk je bij een cassiere mee en daarna mag je zelf terwijl er iemand achter je staat en daarna mag je alleen.

Verder zit je nooit alleen bij de kassa's dus er is altijd iemand die je kan helpen :)

En hier een rijtje wat ik altijd vraag (dus valt best wel mee)

Heeft u een bonuskaart?
Spaart u koopzegels?
Bedrag zeggen
En nu dus ook:
Spaart u voetbalplaatjes

Valt mee toch :)
pi_93205933
Je krijgt eerst een training en wordt ingewerkt door iemand die er al langer werkt en vrij veel ervaring heeft, dus het komt wel goed. ;)
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')