Bedankt voor je reactie (:quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:35 schreef fruityloop het volgende:
Als er iets mis gaat, is de standaard procedure doorverwijzen naar de service balie, en doorgaan met de volgende klant. Je hoeft dus echt niet alle vervelende klanten helemaal zelf af te handelen hoor.
En door goed op te letten op van die 35% stickers, en de airmiles/bonuskaart te scannen, gaat echt bijna alles vanzelf.Op maandag komen meestal de meeste fouten wel boven drijven met de nieuwe aanbiedingen, en dan werkt het systeem redelijk goed.
Wacht je eerste werkdag maar gewoon af, ze werken zoveel nieuwe kassa medewerkers in, dat is allemaal redelijk goed geregeld. En als je iets niet duidelijk is, gewoon vragen, proberen tegen het (kassa)systeem in te werken is geen goed idee.
Ja dat wel, maar ze zei dat ik eerst even achter een ervaren caissiere moet gaan staan en dan kijken hoe het moet, maar ik moet zelf al heel snel en dan ook nog 3 uur achter elkaar zei ze. Dus ik moet het al best snel alleen doen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
Ze zullen je toch wel laten zien hoe het moet?
Dan leer je het wel het snelste en heb je die 'leerfase' zo snel mogelijk achter de rug. Gewoon goed opletten en als het niet meteen in één keer lukt allemaal dan begrijpen ze dat daar ook wel en zullen er wel hulptroepen beschikbaar zijn als het misloopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Koekjesbakker345 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ze zei dat ik eerst even achter een ervaren caissiere moet gaan staan en dan kijken hoe het moet, maar ik moet zelf al heel snel en dan ook nog 3 uur achter elkaar zei ze. Dus ik moet het al best snel alleen doen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |