quote:
Dat ik gisteren de hele dag al voor pampus heb gelegen. Nu ik weg wilquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende: [..] Wat heb je gedaan... sorry ik snap het niet zonder quote...[..] Klinkt goed
[..] Verstandig
Trusten!
ik denk dat DW dat gedaan heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat veranderd heeft... maar ik ben 6 maart gewoon in Adam
Ah, dus de TT was gister voor jou van toepassingquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat ik gisteren de hele dag al voor pampus heb gelegen. Nu ik weg wil
Dat kan, gezien de zin dat zij op vakantie isquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk dat DW dat gedaan heeft
ja en ze zei dat ze de datum ging veranderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat kan, gezien de zin dat zij op vakantie is
Welke TT? Ik heb er iig geen gemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus de TT was gister voor jou van toepassing
Ah, maar ik heb het gewoon netjes teruggezetquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en ze zei dat ze de datum ging veranderen
de TT van dit topic, die ik heb gemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Welke TT? Ik heb er iig geen gemaakt
hij bedoelt de TT van nu, en nu pittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Welke TT? Ik heb er iig geen gemaakt
Trusten schone slaapsterquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij bedoelt de TT van nu, en nu pitten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
Beter gewoon 6 maart............. En ik ben er zeker bij dus kan je aanpassen
Sorry... ben empatisch met jou, dus gaap gewoon gezellig meequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
![]()
Maargoed, wie helpt mij van het gapen af?
Ik ben echt al de hele ochtend bezig.
Ow... hoe groot?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
CC
Ik heb een raar bultje onder men oksel, en het doet pijn
neeee.............quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Boobs !!!
Was je nog naar Purm geweest zondag?
Liefde is..............quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sorry... ben empatisch met jou, dus gaap gewoon gezellig mee
Als hij komt... volgens mij is dat echt nog niet zeker...quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
neeee.............Maar ik ga hem wel 6 maart meeten!
Ghehehequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
neeee.............Maar ik ga hem wel 6 maart meeten!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Liefde is..............![]()
Samen gapen...
Hoe is het met je huisje eigenlijk!?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Boobs !!!
Was je nog naar Purm geweest zondag?
Ach jawel.......... daar zorgen ik wel voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als hij komt... volgens mij is dat echt nog niet zeker...
Leegquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoe is het met je huisje eigenlijk!?
Succesquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach jawel.......... daar zorgen ik wel voor
Ik ben dit weekend in het westenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!![]()
wel een reet te doen op m'n werk, maar geen zin!
Zeg, huppel, waar woonde jij nu ookalweer? Want ik kom richting Zwolle dit weekend en ik heb die Senseo die ik in FHH had staan nog staan!
Faithyquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!![]()
wel een reet te doen op m'n werk, maar geen zin!
Zeg, huppel, waar woonde jij nu ookalweer? Want ik kom richting Zwolle dit weekend en ik heb die Senseo die ik in FHH had staan nog staan!
ahquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend in het westen![]()
En ik heb inmiddels al een senseo en waterkoker van iemand gehad
Wtf, leipe shit man....... Ik bedoel, ze moeten je gewoon een bijdrage geven!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leeg![]()
Heel leeg![]()
Kale vloeren, geen koelkast, gasfornuis, wasmachine of meubels. Ruzie met de sociale dienst want blijkbaar is dit een ideale omgeving om een kind op te voeden en geld heeft niemand nodig
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
de 6e, nope.. dan moet ik uit eten geloof ik met de schoonfamilie...al is dat geen straf
[..]
ahok!
Ja, wie weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
komt vast wel weer's een gelegenheid
Doen ze ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Wtf, leipe shit man....... Ik bedoel, ze moeten je gewoon een bijdrage geven!!!
Ahh vandaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!![]()
nee, ik kom hier eigenlijk nooit
Wat een gedoe zeg... .dus je zit nu even vast?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen ze ook![]()
Maar daar gaat heel veel tijd overheen. Moet eerst door 80 afdelingen bekeken en goedgekeurd worden
nou, bedankt!quote:
Het heet dan ook "geen reet te doen" tegenwoordig. Niet per se op het werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, bedankt!
ik heb zelden geen reet te doen op m'n werk, dus heb ik hier geen bestaansrecht![]()
![]()
Nah ik red het wel. Moet welquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg... .dus je zit nu even vast?
Dus de vloer is onderweg?quote:
quote:
Dat is ook de enige reden dat ik hier kan zijn, want heb opzich wel wat te doen...quote:
Oh nog lang nietquote:
WHAAAAT binnen 6 tot 8 weken... wtf joh, wat is dat voor geouwehoer allemaal joh..... Ze meoten gewoon die vloer regelen. PUNT UIT.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nog lang niet![]()
Ik moest pro-forma rekeningen inleveren. Dus ik de goedkoopste vloer bij de praxis uitgekozen want van de woningbouw heb ik ook een kortingsbon van 15% korting op alles bij de praxis gekregen.
Kom ik gisteren bij de sociale dienst:
Ja leuk dat je die bedragen hebt ingevuld maar we werken met vaste bedragen hiervoor
- En je kon niet zeggen wat het budget is zodat ik aan de hand daarvan een vloer kan gaan zoeken?
Nee, je moet wel pro-forma rekeningen inleveren. En dan gaan we nu bekijken of het wordt goed gekeurd. Binnen 6 tot 8 weken heb je antwoord.
Vandaag wel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik werk 24 uur
studeer 40 uur
en moet ook af en toe nog 's motorrijden
nee, 'geen reet te doen' lukt vaak niet
Maar toch leuk dat je even komt buurtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik werk 24 uur
studeer 40 uur
en moet ook af en toe nog 's motorrijden
nee, 'geen reet te doen' lukt vaak niet
Pff wat een gedoe... succes ermee hup!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nog lang niet![]()
Ik moest pro-forma rekeningen inleveren. Dus ik de goedkoopste vloer bij de praxis uitgekozen want van de woningbouw heb ik ook een kortingsbon van 15% korting op alles bij de praxis gekregen.
Kom ik gisteren bij de sociale dienst:
Ja leuk dat je die bedragen hebt ingevuld maar we werken met vaste bedragen hiervoor
- En je kon niet zeggen wat het budget is zodat ik aan de hand daarvan een vloer kan gaan zoeken?
Nee, je moet wel pro-forma rekeningen inleveren. En dan gaan we nu bekijken of het wordt goed gekeurd. Binnen 6 tot 8 weken heb je antwoord.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup, 's kijken of ik m'n werk een beetje kan omzeilen![]()
Daaag!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben er vandoor.
Werkse en pampse allemaal
Komt wel goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ben er vandoor.
Werkse en pampse allemaal
Succesquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef gianni61 het volgende:
Ben bang dat ik het vandaag toch wel drukker krijg dan ik dacht.
Even een aanvraag pakketje doorlezen van 150 pagina's..
afhankelijk van de huurdersquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt goed.het gaat je vast een keer lukken!
Nice!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup, 's kijken of ik m'n werk een beetje kan omzeilen![]()
Er liggen er een paar voor pampus en er gaat er 1 verhuizen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
dus, wat doen we hier allemaal dat we geen reet te doen hebben?
Ohww........... volgens mij weet ik het weer, ik dacht dat wij bij hetzelfde bedrijf werkte maar jij werkt bij een kleinere woningbouwquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
afhankelijk van de huurders
maar vooralsnog lijkt 't rustig
bij welke werk jij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww........... volgens mij weet ik het weer, ik dacht dat wij bij hetzelfde bedrijf werkte maar jij werkt bij een kleinere woningbouw
Ik zal eens kijken op intranet hier of er stiekem wel wat staat!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
ah, daar huur ik vanHeb gisteren nog gekeken of ze vacatures hadden
![]()
helaas
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken op intranet hier of er stiekem wel wat staat!
(junior) Portfolioadviseur Arnhem Arnhemquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb iig gisteren bij IBM Interlink gesolliciteerd (open), zag wat van ze in de Aedes staan
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:22 schreef NBT het volgende:
[..]
(junior) Portfolioadviseur Arnhem Arnhem
Adviseur P&O Vastgoed Ontwikkeling Veenedaal
Opzichter 2 Eemland Eemland
Receptionist Servicecentrum Veenendaal
senior projectleider Vastgoedbeheer Utrecht Utrecht, Vastgoedbeheer
Zoek je een nieuwe baan ja?quote:
Nee, niet direct, maar de kans om met jou in 1 kantoor te werken... die zou ik toch wel aangrijpenquote:
hihihihihihihhiquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, niet direct, maar de kans om met jou in 1 kantoor te werken... die zou ik toch wel aangrijpen
ik nog steeds niet ...quote:
hm.. zit zo niets bij wat ik er 'naast m'n studie bij kan doen'.. maar later als ik groot ben en ik kan in m'n vakgebied niet aan de slag dan ga ik wel proberen 'hogerop te komen' in de corporatiewereldquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:22 schreef NBT het volgende:
[..]
(junior) Portfolioadviseur Arnhem Arnhem
Adviseur P&O Vastgoed Ontwikkeling Veenedaal
Opzichter 2 Eemland Eemland
Receptionist Servicecentrum Veenendaal
senior projectleider Vastgoedbeheer Utrecht Utrecht, Vastgoedbeheer
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik nog steeds niet ...
need more coffee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik begon jou te missen
Ahhh, ja vind je dat zo leuk!?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. zit zo niets bij wat ik er 'naast m'n studie bij kan doen'.. maar later als ik groot ben en ik kan in m'n vakgebied niet aan de slag dan ga ik wel proberen 'hogerop te komen' in de corporatiewereldvind 't zo leuk
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh het poppetje is ook weer blij
Maar, misschien ook wel nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef NBT het volgende:
[..]
hihihihihihihhi![]()
Misschien ben ik wel heel eng...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh het poppetje is ook weer blij
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als poppetje blij is, ben ik ook blij
wait w00t.... heb ik iets gemist met zien enzo ? ...quote:
6 maart meeting in Adam, je bent ook welkom hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wait w00t.... heb ik iets gemist met zien enzo ? ...
en bureaucratie ten topquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, zou graag iets met beleid/organisatiestructuren gaan doen
efficiënt werken ftw
das carnaval.... dan zit ik niet in Adam maar in Sassendonk ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
6 maart meeting in Adam, je bent ook welkom hoor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef madmuppet het volgende:
auto viel trouwens mee ... kostte maar 173,50 euries ... en hij doet het weer als een tiet....
sinds wanneer rijdt een tiet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef madmuppet het volgende:
auto viel trouwens mee ... kostte maar 173,50 euries ... en hij doet het weer als een tiet....
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
das carnaval.... dan zit ik niet in Adam maar in Sassendonk ...
Oe... jeugdsentimentquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Als ik de baas zou zijn van 't journaaaaaaaaaal"
hmmzzz....lastig te omschrijven... wellicht dit : als je een tiet vast hebt dan moet je er gewoon aanzitten omdat het zo lekker voelt ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omschrijf dat eens... wat doet een auto zoals een tiet doet?
je wilt ons gewoon niet zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
das carnaval.... dan zit ik niet in Adam maar in Sassendonk ...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sinds wanneer rijdt een tiet?
*kuch* bullshit *kuch*quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je wilt ons gewoon niet zien
whehehe smeerpijpquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef madmuppet het volgende:
[..].. niet ... maar je kan er wel tussen rijden
jij bent echt te oversekstquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hmmzzz....lastig te omschrijven... wellicht dit : als je een tiet vast hebt dan moet je er gewoon aanzitten omdat het zo lekker voelt ...
De auto rijd weer heerlijk en dat voelt zo lekker ...
zoiets ?
Ja, dat zou kunnen... mooi dat je auto zo lekker rijdt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hmmzzz....lastig te omschrijven... wellicht dit : als je een tiet vast hebt dan moet je er gewoon aanzitten omdat het zo lekker voelt ...
De auto rijd weer heerlijk en dat voelt zo lekker ...
zoiets ?
carnaval gaat toch juist om sex??quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
*kuch* bullshit *kuch*
Als ik kan kiezen tussen carnaval en seks dan kies ik nog voor carnaval ...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef tripack het volgende:
[..]
carnaval gaat toch juist om sex??
je hebt met carnaval zeker wel meer kans??
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent echt te oversekst
maar we hebben geen seks op de meetquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
*kuch* bullshit *kuch*
Als ik kan kiezen tussen carnaval en seks dan kies ik nog voor carnaval ...
nou... meestal ben ik ... lees ik : way to wasted to party in bed ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef tripack het volgende:
[..]
carnaval gaat toch juist om sex??
je hebt met carnaval zeker wel meer kans??
ging ook niet over de meet ... ging over mezelf en keuzes maken ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar we hebben geen seks op de meet
Gelukkig.. anders krijg ik ruzie thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar we hebben geen seks op de meet
Wat jij wilt... als je zo in Amsterdam wil rondlopen moet je dat zeker doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
Wij gaan toch carnaval vieren? Of moet ik mijn koeienpak niet aan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig.. anders krijg ik ruzie thuis
nja ik ken geen carnaval dus ik zou denk ik wel seks verkiezen boven carnavalquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ging ook niet over de meet ... ging over mezelf en keuzes maken ...
Lijkt me geen goed plan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat jij wilt... als je zo in Amsterdam wil rondlopen moet je dat zeker doen
tsja...dan moet je het maar eens gaan vieren ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik ken geen carnaval dus ik zou denk ik wel seks verkiezen boven carnaval
geweten en die shit...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:46 schreef madmuppet het volgende:
[..]... hoezo ? als je toch niets zegt, is er niet somte ruzieen
Dat dus en FeMaleDuck kent me iets te goed om zaken voor te verbergenquote:
jah...geweten....bah ... waarom bestaat dat he ....quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:46 schreef madmuppet het volgende:
[..]
tsja...dan moet je het maar eens gaan vieren ...
Vreemdgaan bedoel ik.quote:
even zien ... 5,6,7 maart ... even kijken ... alle drie de dagen kats dronken ... en 8 maart lekker jarig zijn met een kater ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:46 schreef NBT het volgende:
Carnaval is leuk, maar dat vier ik al 5 maart
jij wil ook niets ... wil niet naar zwolle ... wil niet naar brabant ... tsjong ...:Pquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]dat vieren ze niet in Amsterdam en ik wil niet naar Brabant of iets anders in het zuiden
nee joh ... lijkt me nergens voor nodig ...quote:
dat is bedacht zodat je geen seks gaat hebben met anderen terwijl je in een relatie zit zonder je schuldig te voelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah...geweten....bah ... waarom bestaat dat he ....
dan moeten we dat maar niet doen ... jammer ... heb een hekel aan een schuldig geweten ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is bedacht zodat je geen seks gaat hebben met anderen terwijl je in een relatie zit zonder je schuldig te voelen
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:51 schreef gianni61 het volgende:
zo, weer even een beetje bijgelezen.
keuze tussen sex en carnaval? er zijn bepaalde personen waar ik gerust 4 dagen carnaval voor zou missen om 1x sex mee te hebben. Maar dat zijn er niet veel.
als ik naar amsterdam zou komen zou ik ook wel mn koeienpak aantrekken. incl origineel oormerk (r.i.p. Anja..)
nee wat heb ik daar in godsnaam te zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:49 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jij wil ook niets ... wil niet naar zwolle ... wil niet naar brabant ... tsjong ...:P
een meet fail...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee wat heb ik daar in godsnaam te zoeken
Nope dat maakt meer kapot dan je lief is...quote:
tja het is je eigen keuze, ik zit er niet mee als je het wel doetquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dan moeten we dat maar niet doen ... jammer ... heb een hekel aan een schuldig geweten ...
Heb je hem nog gesproken of doe je dat ook gewoon niet meer?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja precies, eens maar nooit meer
nah, hij zocht geen contacht meer, dus dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je hem nog gesproken of doe je dat ook gewoon niet meer?
Ah, op die fiets, maar heb je nog grootse plannen deze week? Of durf je niet meer na dat avontuur van maandagquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nah, hij zocht geen contacht meer, dus dat doe ik ook niet
hebben we het nu over zwolle ? ....quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nah, hij zocht geen contacht meer, dus dat doe ik ook niet
hahaha! klopt ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja het is je eigen keuze, ik zit er niet mee als je het wel doet
neequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hebben we het nu over zwolle ? ....
link....quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neetopic 1148 pagina 12, en MaleDuck, ik wacht even met zulke dingen
ik vrees dat je in mn posthistory moet zoeken, kan niet linken mobielquote:
Madmuppet wilde weten wat er maandag gebeurd was omdat MD er wat over vroeg dus nu moet hij in mn PoHi kijken om dat topic te vindenquote:
Heb je nog wat van Z gehoord of nee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Madmuppet wilde weten wat er maandag gebeurd was omdat MD er wat over vroeg dus nu moet hij in mn PoHi kijken om dat topic te vinden
nope, ikzelf zoek ook geen contact meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb je nog wat van Z gehoord of nee?
gezien ... gelezen ... en wat kut voor je ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nope, ikzelf zoek ook geen contact meerhij stuurt toch niks terug dan
uhu dankjequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
gezien ... gelezen ... en wat kut voor je ...
Groot gelijk, 6 maart ben je er toch wel? We hebben toch iemand nodig die ons door het centrum van amsterdam leidtquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neetopic 1148 pagina 12, en MaleDuck, ik wacht even met zulke dingen
dat was afgelopen zondag ? ...quote:
Ja, CC we hebben je nodig, wijs me de weg naar de beste coffeeshopquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Groot gelijk, 6 maart ben je er toch wel? We hebben toch iemand nodig die ons door het centrum van amsterdam leidt
ik weet alleen the border te vinden en die zit niet in het centrumquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, CC we hebben je nodig, wijs me de weg naar de beste coffeeshop
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, CC we hebben je nodig, wijs me de weg naar de beste coffeeshop
nee maandag, zondag meette ik Quincyquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dat was afgelopen zondag ? ...
Dan vind ik het zelf wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet alleen the border te vinden en die zit niet in het centrum
Hoef alleen ff naar binnen om wat te halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed tegen die lucht...
En gister weer...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maandag, zondag meette ik Quincy
Als je het snel doet, vind ik het niet ergquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan vind ik het zelf wel.![]()
[..]
Hoef alleen ff naar binnen om wat te halen
is goed, ken het centrum niet zo heel goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan vind ik het zelf wel.![]()
[..]
Hoef alleen ff naar binnen om wat te halen
tsjong... druk bezig geweest CC ...quote:
Misschienquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is goed, ken het centrum niet zo heel goeden dat deel je dan niet eens?
uuh neequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
tsjong... druk bezig geweest CC ...nog gebatst dan ?
Ik ben net speedy conzales ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En gister weer...
[..]
Als je het snel doet, vind ik het niet erg
Minderjarigquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik geld meeneem,haal je voor mij dan ook wat?
Het wordt toch geen blow meet hea...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik geld meeneem,haal je voor mij dan ook wat?
Ik ga dat echt niet op de meet doen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het wordt toch geen blow meet hea...
quote:
nee blowen is bah, viesquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het wordt toch geen blow meet hea...
w00t ... jij niet gebatst ... en dat moet ik geloven ?quote:
ergens in aprilquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je me lief aankijkt misschien wel, wanneer word je 18?
ik kan heel lief kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je me lief aankijkt misschien wel, wanneer word je 18?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee blowen is bah, vieszo beter?
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet op de meet doen!
ehm ja want het is zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:34 schreef madmuppet het volgende:
[..]
w00t ... jij niet gebatst ... en dat moet ik geloven ?
Neee, ik doe dat liever alleen thuis.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goedmaar ga je zo raar doen als je stoned ben dan?
ik doe het liever niet meer ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee, ik doe dat liever alleen thuis.
ik ga wel echt heel raar doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goedmaar ga je zo raar doen als je stoned ben dan?
ik doe het liever helemaal nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Neee, ik doe dat liever alleen thuis.
ga je dan op je hoofd staan en roepen: 'Ik ben een vogel, ik ben een vogel' ???quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga wel echt heel raar doen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga je dan op je hoofd staan en roepen: 'Ik ben een vogel, ik ben een vogel' ???
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee ik heb minder remmen en doe dingen die ik normaal nooit zou doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zoals streaken ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik heb minder remmen en doe dingen die ik normaal nooit zou doen
Zoals? Op je hoofd gaan staan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik heb minder remmen en doe dingen die ik normaal nooit zou doen
ooow...dan kan ik het wel invullen ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik zeg hier liever niet wat ik doe
nee dat doe ik in het dagelijkse leven alquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoals? Op je hoofd gaan staan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef NBT het volgende:
Ik doe het eigenlijk alleen om de smaak.. de rest hoef ik niet..
ja godver, nu wil ik weten wat jij denkt dat ik doequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ooow...dan kan ik het wel invullen ...
dat wil ik zien op de meetquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat doe ik in het dagelijkse leven al
kan ik hier maar beter niet neerzetten ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja godver, nu wil ik weten wat jij denkt dat ik doe
wil je het filmen voor me MD ?quote:
ach ja... opzich kan ik het wel raden... jouw gedachten zijn best voorspelbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
kan ik hier maar beter niet neerzetten ...
ik whatsapp je welquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
kan ik hier maar beter niet neerzetten ...
ik heb een nieuwe foon, dus dat moet lukkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wil je het filmen voor me MD ?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja... opzich kan ik het wel raden... jouw gedachten zijn best voorspelbaar
heb je mijn nummer dan ?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe foon, dus dat moet lukken
dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:44 schreef madmuppet het volgende:
[..]... en bedankt
whahaha!!
je hebt gelijk
is het weer zover michh?quote:
huh!! heb je die gestolen ? ... hoe kom je eraan ...quote:
tuurlijk wel!quote:
Op zondag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk wel!
Iedereen is welkom!
Kom je ook 6 maart?
Ohquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, ik ben nog steeds verliefd op je
oow sterkte Michquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op zondag?
[..]
Oh
Mijn knie is nog steeds zo dik als mijn bovenbeenMorgen MRI Scan
Jep, zondagquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op zondag?
[..]
Oh
Mijn knie is nog steeds zo dik als mijn bovenbeenMorgen MRI Scan
Dan lees je hier toch nog gezellig meequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Trein duurt lang naar groningen
Gezellig wat drinken lijkt mij en ik begreep met elkaar een hapje etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat gaan we precies doen die 6 maart
quote:
naar oma en mee boodschappen doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hier nog 1...
maar jij heb vakantie... wat moet je doen dan vandaag?
quote:
Ohw?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
*zag nog een nieuwe foto van je elders, had ik nog niet gezien
die natte fotoquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw?ik heb al een hele poos niks meer gepost
ga je ook ergens anders posten, of dat niert?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw?ik heb al een hele poos niks meer gepost
quote:
ergens anders?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ga je ook ergens anders posten, of dat niert?
Dankjewel...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem![]()
![]()
![]()
niks om je voor te schamen
dat douche plaatje ? ... met je natte haren ? ...quote:
wat is daarmee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dat douche plaatje ? ... met je natte haren ? ...
wordt dat plaatje bedoelt ? die had ik al gezien ...quote:
yep die bedoelde ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:46 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wordt dat plaatje bedoelt ? die had ik al gezien ...![]()
geile mannen/jongensquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja het is Fok he, alle aandacht naar de vrouwtjes
Ik vraag daar toch niet om.quote:
uuh nee ik vond die reacties al engquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je 18 bent dan iets voor jou, foto's posten![]()
Dat zeg ik ook niet, alleen dat je veel aandacht krijgt omdat tietenquote:
die foto heb ik dan weer gemistquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
om me ook maar in deze discussie te mengen:
vond de douchefoto persoonlijk niet de mooiste. En NBT krijgt niet alleen aandacht om dr tieten. Zag een foto in dikke winterkleren + muts daar vond ik dr eigenlijk nog het mooist
niet, eetsmakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef Koen66 het volgende:
NBT is gewoon een leuke![]()
dame
CC ook overigens
Owja ik was lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |