Komt goed, morgen ga ik wat foto`s uploaden van beide.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ok, ik zou van die eerste wel wat meer foto's willen zien.
quote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Braddie het volgende:
Heb ik foto`s geplaatst van m`n bas en m`n gitaar(soundclips komen nog)
Krijg ik geen reacties.
Jawel hoor plaats eens een foto van de bas in het geheel ik vind het wel een gaaf dingquote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Braddie het volgende:
Heb ik foto`s geplaatst van m`n bas en m`n gitaar(soundclips komen nog)
Krijg ik geen reacties.
Om hier nog even op terug te komen: ik heb eens wat nagezocht en de flamenco-tremolo speel je dus toch anders. p-i-a-m-i (dus 5 noten, duim-wijsvinger-ringvinger-middelvinger-wijsvinger) in plaats van p-a-m-i (4 note, duim-ringvinger-middelvinger-wijsvinger). Die laatste techniek is de klassieke tremolo, klinkt net even anders.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
De volgorde ringvinger-middelvinger-wijsvinger is het beste, omdat je anders met je wijsvinger en je duim in de kluts komt. Je kunt misschien oefenen door een bas en een hoge toon uit te kiezen, en dan eerst met de duim de bas en dan met de ringvinger de hoge, dan duim - middelvinger, dan duim-wijsvinger. Zo bouw je het zeg maar een beetje op.
Zijn perfecte gitaren! Ik heb een SG gehad en dat ding klonk fantastisch. Is pas weggegaan toen ik mijn Gibson kocht. En ze zijn (nog) prima betaalbaar)quote:Op zondag 27 februari 2011 01:38 schreef The_Dean het volgende:
Ja! Ik ken Pearl alleen van de drums en perkussie... Best wel interessant, lijken me fijne gitaren... Als ik een tegenkom voor een nette prijs...
Als je eens zo'n LP tegenkomt, meld het dan even. Supergaaf ding! Die SG ook wel trouwensquote:Op zondag 27 februari 2011 10:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zijn perfecte gitaren! Ik heb een SG gehad en dat ding klonk fantastisch. Is pas weggegaan toen ik mijn Gibson kocht. En ze zijn (nog) prima betaalbaar)
Hetzelfde geldt voor de strat, maar die wilde niemand hebbenDan niet...
[ afbeelding ]
Ja, dat is een road worn olympic white die vriend van me laatst heeft gekocht, speelt echt supersoepel en heeft een heel lekker typisch stratgeluid, meer nog dan mijn eigen strat. Zeker op die AC30quote:
Ja, Vintage maken erg leuke gitarenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn huisleverancier, Pro Music Store in Rotterdam, verkoopt tegenwoordig Vintage instrumenten. Ze hebben een aantal gitaren hangen, ik dacht 2 Strats, een SG en een LP (wat voor zo'n klein zaakje % al veel is). Binnenkort eens informeren naar een V4 Boulevard bas
.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:22 schreef TeleluvR het volgende:
Hiephoi! Weer een paisley gescoord!
[ afbeelding ]
Lekker geheerscht in de auto: Lekker in de regen crossen!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb blaren op mijn vingers gescoord! slecht weer en niks anders te doen als heersen op de gitaar
Juist!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lekker geheerscht in de auto: Lekker in de regen crossen!
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist!
Maar dan naar oma, en niet om zo'n lelijke Tele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |