SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog iets geGASedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef Cynic het volgende:
Vandaag even naar Musik Produktiv geweest. Ik ben toch blij dat ik daar niet werk, ik zou helemaal gek worden van al die lui die door elkaar spelen de hele tijd. Daar komen echt mensen om te oefenen ofzo, of om te laten horen hoe goed ze zijn. Was er na 2 uurtjes wel klaar mee eigenlijk. Wel leuke spulletjes, dat wel.
Ik ben er deze week ook geweest, toen was er bijna niemand.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef Cynic het volgende:
Vandaag even naar Musik Produktiv geweest. Ik ben toch blij dat ik daar niet werk, ik zou helemaal gek worden van al die lui die door elkaar spelen de hele tijd. Daar komen echt mensen om te oefenen ofzo, of om te laten horen hoe goed ze zijn. Was er na 2 uurtjes wel klaar mee eigenlijk. Wel leuke spulletjes, dat wel.
Ik heb een eenvoudig Sure microfoontje gekocht voor de nieuwe oefenruimte en ik heb nog even wat klassieke gitaren geprobeerd. Zat wel leuk spul tussen, maar ik ga eerst maar even met mijn oude aan de slag voordat ik serieus daarnaar ga kijken. Ik moet verder zeggen dat ik eigenlijk niet zoveel nodig heb.quote:
Ja altijd hetzelfde, toen ik die akoestische gitaren aan het testen was zelfde verhaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef Cynic het volgende:
Als ik serieus naar een akoestische gitaar ga kijken doe ik dat denk ik maar niet op een zaterdag bij Musik Produktiv.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja altijd hetzelfde, toen ik die akoestische gitaren aan het testen was zelfde verhaal
In de tijd dat ik 8 van die dingen had geprobeerd zat er 1 gast zich helemaal kapot te shredden p een gitaar die hij even wou testenen de hele tijd maar stoer rondkijken of iedereen het wel zag
rechter strat is mooooooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:24 schreef Svyatagor het volgende:
Vanmiddag even in de speeltuin geweest
[ afbeelding ]
Die Teles en Vox.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:24 schreef Svyatagor het volgende:
Vanmiddag even in de speeltuin geweest
[ afbeelding ]
Vetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Whoei! Mr. Big komt in Nederland![]()
http://www.cultuurpodiumb(...),66/catids,17|14|15/
Nice!quote:Op zondag 27 februari 2011 01:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik zag Bartman van PPSR vanavond een paar keer op een Pearl Les Paul spelen. Ik wist van het bestaan niet af, maar die dingen zien er gaaf uit, en klonk ook erg fijn...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm, op zich wel interessant. Alleen jammer dat ik net een nieuwe gitaar heb.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:52 schreef The_Dean het volgende:
Witchfynder/brother52:
http://link.marktplaats.nl/423894760
Lefty Dean ML met EMG 81
Ik wou zeggen:quote:Op zondag 27 februari 2011 02:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, op zich wel interessant. Alleen jammer dat ik net een nieuwe gitaar heb.
http://twitpic.com/445dky
Ok, ik zou van die eerste wel wat meer foto's willen zien.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:11 schreef Braddie het volgende:
Heb ik foto`s geplaatst van m`n bas en m`n gitaar(soundclips komen nog)
Krijg ik geen reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |