Nou laat ik dat maar niet doenquote:
Ja, een weerstand kan zeker kapot. Even lossolderen en doormeten of de waarde nog goed isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef Muchachooo het volgende:
heb de boel even doorgemeten, als ik R1 tov de massa meet zegt mijn multimeter dat er geen contact is. Volgens mij zou dat wel moeten (toch?)
EDIT is verholpen. heb verder alle ground connecties gecheckt, en er zijn er 2 die niet doen wat ze zouden moeten doen: [ afbeelding ]
EDIT 2: R16 geeft nu wel een verbinding aan, R14 lijkt helemaal kapot te zijn. Als ik over de twee uiteinden van de weerstand meet krijg ik nog steeds helemaal niks (oneindige weerstand). Kan een weerstand gewoon kapot ofzo?
Pedaal of rack? Qua pedaal is er haast geen betere dan een Rocktron Big Crush, maar die is in Nederland lastig te krijgen. Wel jammer, want die zijn nieuw nog geen 60,-. Maar ik denk dat die van Boss ook prima is. Velen zweren bij die van MXR, de DynaComps, zijn ook zo'n 70, 80,-. EHX heeft de Soul Preacher, maar die heb ik nooit geprobeerd. Weet alleen dat EHX op zich toffe dingen maaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey Daan, onze bassist wil een compressor aan gaan schaffen, weet jij nog een leuke optie ? (niet te duur)
Wauwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik denk er serieus over na om een akoestische Godin te kopen. Gisteren bij Tonika op gespeeld en speelde echt lekker zeg!
[ afbeelding ]
Serieus kut?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
Jammer dat ie zo kut speelt... Vond het uiterlijk te gek!
Jij vond het lekker spelen toch? Niks aan de handquote:
Ik heb er op de Messe op gespeeld en ik vond ze erg stug spelen. Erg jammer want om te zien vind ik ze echtquote:
Daarom, dat blijft persoonlijk, ik vind die Gibsons ook grotendeels maar kut spelen, terwijl veel mensen erbij zwerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij vond het lekker spelen toch? Niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |