TP-6, tailpiece met finetuners: http://images.thomann.de/pics/prod/218469.jpgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef Muchachooo het volgende:
Wat is dat voor brug op die Lucille van Tele?
quote:
VET! lekkere speakers zijn datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
.
Hebben jullie al medelijden met mijn bandleden? Ik ga zo mijn Hartke HX410 ophalen en morgen mijn bandleden op 500W met aluminium centre cones de tent uit blazen.
Wat gaat er mis dan? Heb je het printje al?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:24 schreef Muchachooo het volgende:
godverdomme ik krijg dat klotepedaal maar niet werkend
de enige reden waarom ik er nu nog mee bezig ben is om niet toe te hoeven geven dat ik 60 euro heb uitgegeven aan niks volgens mij
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
.
Hebben jullie al medelijden met mijn bandleden? Ik ga zo mijn Hartke HX410 ophalen en morgen mijn bandleden op 500W met aluminium centre cones de tent uit blazen.
Ja man! Ontzettend punch zonder dat het iel klinkt. En hard! HARD!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
VET! lekkere speakers zijn dat
Zien er ook stoer uit met die grill en blinkende speakers erachterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja man! Ontzettend punch zonder dat het iel klinkt. En hard! HARD!.
Precies! Hoe meer Metal wil je het hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zien er ook stoer uit met die grill en blinkende speakers erachter
=(quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:42 schreef Daantke het volgende:
Bekijk deze topic even Goeie Compressor?
jup heb het printje, alle componenten zitten erop, nieuwe werkende footswitch erin, maar nog steeds niks... ik heb wat betreft dat printje alles 3x gecheckt, alle soldeerpunten zijn goed, alles zit goed, dus het zou het gewoon moeten doen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat gaat er mis dan? Heb je het printje al?
Batterij leeg?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jup heb het printje, alle componenten zitten erop, nieuwe werkende footswitch erin, maar nog steeds niks... ik heb wat betreft dat printje alles 3x gecheckt, alle soldeerpunten zijn goed, alles zit goed, dus het zou het gewoon moeten doen...
Goed om aangesloten?quote:
Ah zo, logischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef Muchachooo het volgende:
bijna sluitingen?
officieel was die switch een schakelaar, maar ik wou met mijn voet kunnen switchen, en ik heb er een 3pdt van gemaakt omdat ik een LED indicatie wou..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |