welke heb je te koop staan dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bij gitaren ook
Dus ik slijt em maar hier op Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:59 schreef Under_Score het volgende:
zo goed als nieuw? er zitten allemaal krassen op
Hoopte stiekem dat de beschadigingen niet zouden opvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Was dat nu wel goed?quote:
Nee, er zit ruim 3 minuten tussen beide posts.quote:
Neuh, een bekende zette'm op Facebook, maar die zal m wel bij GS vandaan hebben ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik weet het al beide op geenstijl gekeken denk ik
*fapfapfap*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:53 schreef Svyatagor het volgende:
Speciaal voor de gebande Genakt: Japanse gitaarmeisjes.
Vanaf 0:55 gaat het lost
omdat ik : ' ) typte denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:19 schreef Braddie het volgende:
Waarom die smiley?
Ik zal morgen middag eens foto`s maken.
Die Epi is ook hèèl nice, hij klinkt heel goed, heeft een waanzinnig sustain en 2 outputs.quote:
McCartney's basgitaar is ook een shortscalequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Epi is ook hèèl nice, hij klinkt heel goed, heeft een waanzinnig sustain en 2 outputs.
En die Hofner bas is eigenlijk een vioolbas in vermoming, komt uit 1962 en is qua electronica precies hetzelfde als een McCartney bas alleen dan Shortscale 19Frets en is qua lengte te vergelijken met een normale Elec gitaar.
Ja ok, maar dat is een VioolBas, ik heb een regulair Bas het is een 185 geloof ik of 158. moet ik ff nakijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:38 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
McCartney's basgitaar is ook een shortscale
Foto's !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:29 schreef Braddie het volgende:
NOES, ik had last van GAS, ik heb een ORIGINELE! 1962 Hofner bas (Geen vioolbas, maar wel exact dezelfde pickups en dergelijke) en een Epiphone Lucille B.B king, geruild op m`n werk tegen mijn Brian May!
Nee maar je weet toch dat die geen hot wired pickup's heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:12 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb em niet zo lang gehad. Zwakke pickups, eng dunne hals...
Wel vreselijk mooi:
[ afbeelding ]
Hot wired is wat anders dan zwak. Een standaard Sheraton beviel mij in ieder geval velen malen beter. Looks zijn alleen onweerstaanbaar van de lucille!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee maar je weet toch dat die geen hot wired pickup's heeft.
De hals is dan wel erg anders dan die van een 335 DOT die is vrij stevig D profiel.
Wel vreemd want ik had gedacht dat de BB King versie een soortgelijke hals zou hebben.
Maar ik was vooral nieuwsgierig naar hoe de bas eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |