Sowieso!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Conorach @ RoadGrill 2011! Dus iedereen moet komen![]()
.
Ja zo'n externe kaart is wel een vereiste jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:36 schreef mr-green het volgende:
Paar uur gekloot met een low-budget manier (via mic ingang van mixer) om mijn gitaar met guitar rig te connecten... krijg er maar geen mooi geluid uit en een latency van 45...
Morgen toch maar een guitar rig mobile (audio interface) kopen
Rob Geusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Smaakpolitie
dan kan je roostertje wel schoon zijn, maar uiteindelijk schuif je dat roostertje in die kansloze oven
POD XT live kan dat ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:36 schreef mr-green het volgende:
Paar uur gekloot met een low-budget manier (via mic ingang van mixer) om mijn gitaar met guitar rig te connecten... krijg er maar geen mooi geluid uit en een latency van 45...
Morgen toch maar een guitar rig mobile (audio interface) kopen
Rembo Theo heb ik vorig jaar nog in de metro gezienquote:
Ja bij gitaren ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff.. Marktplaats wil 3 euro hebben als je een advertentie in de 'Versterkerscategorie' wil plaatsen
Haha!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bij gitaren ook
Dus ik slijt em maar hier op Fok
Ja had ik ook gedaan, ik had een plectrum tekoop gezet voor 1000e en daar kreeg je dan gratis een gitaar bijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Haha!![]()
Ik had hem eerst heel sneaky in een andere categorie geplaatst. Kreeg iets later een mail met de mededeling dat mijn advertentie verwijderd is. Tevens een waarschuwing
Haha, geweldig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja had ik ook gedaan, ik had een plectrum tekoop gezet voor 1000e en daar kreeg je dan gratis een gitaar bij
Goede typfout in die OPquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier interesse in ?
[TK] Boss DS-1 Distortion
Dankjewel hè, lul. Daar gaat mijn beetje reputatie die ik hier op FOK! nog heb.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:31 schreef Daantke het volgende:
Vanavond naar Only Seven Left met Brian.
hate = verlate !!
HAAHHOMOquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dankjewel hè, lul. Daar gaat mijn beetje reputatie die ik hier op FOK! nog heb.
En verkochtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier interesse in ?
[TK] Boss DS-1 Distortion
Zal ik je reputatie redden?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dankjewel hè, lul. Daar gaat mijn beetje reputatie die ik hier op FOK! nog heb.
Hmm nu ik er bij nadenk maak ik het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zal ik je reputatie redden?
Brian stond maandag samen met mij in Paradiso! Hoppaaa!
Bij Bright Eyes!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zal ik je reputatie redden?
Brian stond maandag samen met mij in Paradiso! Hoppaaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |