Ziet er goed uit man!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef Cynic het volgende:
Okay, de oefenruimte in het nieuwe huis is ook weer klaar. Ik heb alles zo netjes en efficiënt mogelijk geprobeerd in te delen.
[ afbeelding ]
Mengtafel, audio-interface, computer en koptelefoonversterker:
[ afbeelding ]
Gitaarhoekje:
[ afbeelding ]
Maandag gaat mijn vriendin er voor het eerst met haar bandje oefenen. Als we dan klachten krijgen van de buren laat ik het wel wetenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er goed uit man!
Nog interesse in isolatie? Heb nog een doos of vijf
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die man op speurders heeft leuke tele's staan.
Geen talent helaas...
Ik hoef niet bij iedere post van hem te lezen dat hij geen talent heeft en daardoor geen nieuwe gitaar kooptquote:
Ik heb bijna een instrumentale compositie klaar met de band. Dus ik zat te denken dat ik misschien toch een heel klein beetje talent hebtquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook geen talent, maar koop heus wel gitaren. Gewoon omdat het mooi staat aan de muur, kan ik lekker mee patsen.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Cynic het volgende:
Je moet juist spullen kopen om een gebrek aan talent te verbloemen! Ik weet niet eens meer hoeveel gitaren ik heb.
Heb je niet genoeg talent voor, sorry!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga hier denk ik een zelfbouw amp-kit bestellen, lijkt me een leuk hobbyproject!
http://www.madamp.biz/
Maar jij hebt wel talent voor gitaarbouw zegquote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg talent voor, sorry!
QFTquote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb ook geen talent, maar koop heus wel gitaren. Gewoon omdat het mooi staat aan de muur, kan ik lekker mee patsen.
Jij sowieso welquote:
Leuk, eens kijken volgende maand op de beurs!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ga hier denk ik een zelfbouw amp-kit bestellen, lijkt me een leuk hobbyproject!
Hijzelf ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Jij sowieso welHoewel ik nog niet weet welke en hoeveel gitraren je nou hebt
Die mensen hebben leuke spullenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Svyatagor het volgende:
Jawel, iets meer dan 3.quote:
Uhu!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:18 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel talent voor gitaarbouw zeg
quote:Beste sander,
Ik wacht nog een paar dagen met de biedingen en dan laat ik je weten of je de butterscotch gitaar op kunt halen.
Mvg,
Patrick
Ik weet het, maar kom niet vaak in de buurtquote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jawel, iets meer dan 3.
Koffie staat hier altijd klaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |