Een uit de lucht gegrepen geheim dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het goed. Maar ik heb 'r ook een keer een brief zien moeten voorlezen. Lijkt me dus ook niet te kloppen.
Tenzij ze een 'menno'tje pullen'quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het juist wél zakelijk om niet in te gaan op deze opdracht waarin je de speelbal bent én blijft van de plannetjes van de redactie.
Vanaf dag 3 hoor ik haar haarzelf al als 'slet van het huis' betitelen. Ze wíl het gewoon zijn!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zit al lekker in de slachtoffer rol sinds de oprot ronde
Maar als ze hier niet in mee gaan, hoe willen ze dan de bewoners er de komende 100 dagen van overtuigen een relatie te hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het juist wél zakelijk om niet in te gaan op deze opdracht waarin je de speelbal bent én blijft van de plannetjes van de redactie.
GMTA!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tenzij ze een 'menno'tje pullen'
Hoezo dan, dyslectische mensen kunnen toch best een brief lezen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een uit de lucht gegrepen geheim dus.
Maar ze heeft nog nooit iets verkeerd geschrevenquote:
Sorry, maar "it's all in the game", zoals Guido zelf te pas en te onpas zegt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Heb stiekem wel wat medelijden met hem, lijkt me moeilijk leven zo.
Jawel, maar het kost wel wat meer moeite. Ligt er ook nog aan in welke mate je dyslectisch bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt wel lezen hoor, als je dyslectisch bent
wat is dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tenzij ze een 'menno'tje pullen'
moet ie wel een pruim pakkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:30 schreef RiftNL het volgende:
Guido pakt even een stukje fruit om alvast te oefenen of course
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sorry, maar "it's all in the game", zoals Guido zelf te pas en te onpas zegt.
Voor een professionele gamer faalt hij idd hard in het mooiste spel wat hij ooit zal spelen in z'n leven, als hij opgeeft. Inderdaad een te persoonlijke en te zware benadering van hem vind ik. En van Laura overigens ook...
Yep. Ze baalde enorm toen ze in de KvdW hoorde dat ze bij hem in bed moest gaan liggen, maar zag het wat later toch wel zitten en bloeide zelfs op toen er 1000 euro werd beloofd bij slagen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:29 schreef Krambo het volgende:
Guido heeft Laura toch redelijk in zijn richting gepraat het afgelopen uur, ze leek er anders tegenover te staan eerder op de avond.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sorry, maar "it's all in the game", zoals Guido zelf te pas en te onpas zegt.
Voor een professionele gamer faalt hij idd hard in het mooiste spel wat hij ooit zal spelen in z'n leven, als hij opgeeft. Inderdaad een te persoonlijke en te zware benadering van hem vind ik. En van Laura overigens ook...
Als de regie je gaat gebruiken als kop van jut en de bewoners dusdanig weet te manipuleren / overtuigen dat dat terecht is..quote:
Als ze zelf zegt nog nooit iets verkeerd te hebben geschreven zal het met die 'ernstige mate' ook wel meevallenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jawel, maar het kost wel wat meer moeite. Ligt er ook nog aan in welke mate je dyslectisch bent.
Ze had ook nog nooit iets fout geschreven, wat blijft er dan nog aan dyslectie over?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan, dyslectische mensen kunnen toch best een brief lezen?
Dat 'heel zware vorm' heeft de redactie verzonnen omdat het anders een flutgeheim was denk ik
Een makkelijk excuus voor dom zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze zei letterlijk dat haar geheim is dat ze dyslectisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |