Waarom doe je dan mee aan zo'n programmaquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: Het is niet eens de missie, ook niet mijn vriendin. Maar ik wil niet verstrengd raken in de leugens, alle geheimen en alleen daar mee bezig zijn.
Had spixtvquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vind het maar vreemd waatom hij zo moeilijk doen
zelfs een homo zou hier gewoon in meegaan lijkt me
Neuh snap hem wel. Hij denkt dat zijn kansen op de overwinning slinken als hij alleen maar bezig is met Laura etc die kerel is niet dom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vriend weet dan toch ook dat het een missie is.
Hoe je het wend of keert, dit van Guido is toch zwaar overdreven en onverklaarbaar of niet?
ja vind hem nu ene beetje mieterig overkomen hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe je het wend of keert, dit van Guido is toch zwaar overdreven en onverklaarbaar of niet?
tenzij hij echt gruwelt van vrouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
dat geloof ik nog niet 100%quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
tenzij hij echt gruwelt van vrouwen
Ja, het is zeker vreemd. Zou hij een saboteer missie hebben dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef catwaezle het volgende:
Ze gaan het niet doen en hopen dat de 'harde sanctie' meevalt.
Gewoon een warme pannenlap op het zadel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:19 schreef Boobman het volgende:
achterop op de doos warm te houden?
nee weggaan is slim danquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Neuh snap hem wel. Hij denkt dat zijn kansen op de overwinning slinken als hij alleen maar bezig is met Laura etc die kerel is niet dom.
Daarom knuffelt hij Laura nu natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
tenzij hij echt gruwelt van vrouwen
Lees dit ff mensenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Neuh snap hem wel. Hij denkt dat zijn kansen op de overwinning slinken als hij alleen maar bezig is met Laura etc die kerel is niet dom.
Ik vind het ook gezeik!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhuh, daar stijgen je overwinningskansen enorm van.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is de camera in het zwembad gevallen?
Zoveel moeite hóeft het niet te kosten lijkt me, om een relatie te faken..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef marky het volgende:
Hij kan het spel niet spelen op deze manier omdat hij alleen maar bezig is met zijn eigen geheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |