Waarom zou je een apart programma installeren voor iets wat gewoon in windows zit?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:09 schreef Visitor.Q het volgende:
Waarom installeer je niet gewoon VNC?
Had ik gedaan ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 06:59 schreef kikoooooo het volgende:
Heb je poort 3389 wel geforward naar je pc? Of connect je vanaf je eigen netwerk?
Werkt de rdp wel vanaf een pc?
Heb ik gedaan, maar werkte ook niet. Misschien dat ik een windows service uit heb staanquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:09 schreef Visitor.Q het volgende:
Waarom installeer je niet gewoon VNC?
Gozer, kap er alsjeblieft eens mee. Dit is hopeloosquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar werkte ook niet. Misschien dat ik een windows service uit heb staan
Kap jij er alsjeblieft meequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gozer, kap er alsjeblieft eens mee. Dit is hopeloos.
Je meot ze gewoon bellen. Of ga lekker verlengen via een externe partij. Dat hoeft niet via vodafone zelf (dat is vaak zelfs het onvoordeligst)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef BluesRebel het volgende:
Kutsite van VodafoneIk mag verlengen maar als ik op 'bekijk alle toestellen' bij het aanbod klik zie ik alleen de 2 iPhones
Ik ben al langs geweest en heb ook op andere sites gekeken. Wilde de Desire (gewone, éénjarig) halen maar die is nog best duur voor een telefoon die al meer dan een jaar oud is. HTC heeft al veel meer sindsdien uitgebracht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je meot ze gewoon bellen. Of ga lekker verlengen via een externe partij. Dat hoeft niet via vodafone zelf (dat is vaak zelfs het onvoordeligst)
Hangt een beetje af van wat je uit wil geven en wat je maandelijkse kosten zullen zijn en wat je eventueel wil bijleggen. Heb je wat meer gegevens?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik ben al langs geweest en heb ook op andere sites gekeken. Wilde de Desire (gewone, éénjarig) halen maar die is nog best duur voor een telefoon die al meer dan een jaar oud is. HTC heeft al veel meer sindsdien uitgebracht.
Zal even verder op internet kijken en anders wacht ik op de SE Xperia Neo en dan zal ik wel 2 jaar overwegen.
Roaming gewoon uitzetten, alleen gebruiken als je wifi hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef Niesl het volgende:
Vraagje; ik heb auto-update aan staan voor de meeste APPS. Ik ga echter even naar het buitenland, blijft android auto updates doen als hij merkt dat er geroamd wordt?
Zo, met Windows 7 werkt het primaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben er niet mee begonnen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zo, met Windows 7 werkt het prima![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zo, met Windows 7 werkt het prima![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Parafernalia het volgende:
Binnenkort XP maar eens opnieuw installeren
Ik had dat ook een jaartje geleden, gewoon bellen, dan blijkt dat je uit veel meer toestellen kan kiezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef BluesRebel het volgende:
Kutsite van VodafoneIk mag verlengen maar als ik op 'bekijk alle toestellen' bij het aanbod klik zie ik alleen de 2 iPhones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |