ook een bed is niet perse nodigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daarvoor is geen radio nodig, alleen een bed
Oke, emailadres?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Snuf. het volgende:
GOEDEN BEGINNENTJE DJ STEEN.
En mail HALLON bitte?
Ik heb hem gemaild maar ik DM wel ;Pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oke, emailadres?
Of heb ik je op msn?
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaild maar ik DM wel ;P
Ik ben vandaag ook over mn 4000e post heengegaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Neroje het volgende:
Ow, dit is post 5024...
Ik had 5000 willen vieren
Nou ik gebruik die mail eigenlijk voor mijn eigen bedrijf maar het mag welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee
Dan voeg ik je gelijk toe op MSN.
@TTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oei, wat gaat er gebeuren?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ik gebruik die mail eigenlijk voor mijn eigen bedrijf maar het mag wel
Haiquote:
Nog 16 posts tot mijn 5000e post.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Neroje het volgende:
Ow, dit is post 5024...
Ik had 5000 willen vieren
.........quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Popjennnquote:
eigen bedrijf = kont verhuren achter centraal ^^quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
oei het is Dj Rock met zijn vdj uit het stenen tijdperk
Awquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Zokunen het volgende:
Bleh niet fit zijn sucks, ga zo maar weer mn bed in :S
Dan maar streamen via de mobiel.
lol wat versie 3 of 4?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
oei het is Dj Rock met zijn vdj uit het stenen tijdperk
Iedereen wilquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik het pas
Op ipod zie ik de titel maar half
koelkast is kaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit is gewoon brak. Dat is mijn klacht. Ik haar niet, nooit. Leer dat eens.
Ik gebruik ook VDJ en ik stream in bazenkwaliteit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit is gewoon brak. Dat is mijn klacht. Ik haar niet, nooit. Leer dat eens.
Je hoeft toch niet snachts te werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
IK VIND HET ZO HATELIJK DAT IK ZATERDAG MOET WERKEN ANDERS KWAMEN LAMA443 EN IK SOWIESO MEETEN
je haart nooit?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
daar heeft die zak wel een puntquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet snachts te werken
Het was toch in de avond, koekenbakkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
IK VIND HET ZO HATELIJK DAT IK ZATERDAG MOET WERKEN ANDERS KWAMEN LAMA443 EN IK SOWIESO MEETEN
Nou met een beetje pech sta ik tot in de nacht af te wassen ik weet het nooit tot hoe laat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet snachts te werken
Afwasser zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou met een beetje pech sta ik tot in de nacht af te wassen ik weet het nooit tot hoe laat.
alvast welterusten en slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Nog even een paar minuutjes meeluisteren dan ga ik slaapie
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Nog even een paar minuutjes meeluisteren dan ga ik slaapie
ditquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef JApieman het volgende:
Respect voor Snuf. omdat hij afwast.
Ja, ik wil ook een piemolquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef JApieman het volgende:
Respect voor Snuf. omdat hij afwast.
neequote:
Hij gebruikt VDJ 1.0 ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik gebruik ook VDJ en ik stream in bazenkwaliteit?
Niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
Oh dragems draait, dan moet ik luisteren
En waarom kan jij niet zonder Snuf. komen dan?quote:
die is al geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
Die is net geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
ik draai al niet meer maar dankjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
Die is al een kwartier klaar hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
DJ Rock draaitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
Maar de OP zei wat andersquote:
Je bent een uur te laat schatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
Hij is bang om buiten te komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En waarom kan jij niet zonder Snuf. komen dan?
hihiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is al een kwartier klaar hoor
Ik ook, en ik heb nog gezelliger werk ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij werkt tenminste hard voor z'n geld.
half 1 ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij is bang om buiten te komen![]()
Nou tot hoe laat gaat de laatste bus naar Utrecht?
Wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb nog gezelliger werk ook
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Te horen aan de antieke geluidskwaliteit![]()
Je 78 toerenplaten zijn er niks bij!
Dan blijf ik ook luisteren hoorquote:
Bedien jij bouwliften?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ook, en ik heb nog gezelliger werk ook
Klinkt nog steeds als 64kbps mp3, je moet je VDJ gewoon upgraden naar 7.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]shut up.
Dit is gewoon van het album!
Het was wel echt ranzig hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook luisteren hoor![]()
Ga alleen niet meepraten, omdat afkicken van fok![]()
En bedenk me net dat ik het verhaaltjes uur van mono heb gemist
LOLWUT!?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan blijf ik ook luisteren hoor![]()
Ga alleen niet meepraten, omdat afkicken van fok![]()
En bedenk me net dat ik het verhaaltjes uur van mono heb gemist
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alvast welterusten en slaap lekker![]()
Heb ik ook, maar vind deze chiller en vertrouwder.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bedien jij bouwliften?
[..]
Klinkt nog steeds als 64kbps mp3, je moet je VDJ gewoon upgraden naar 7.
Als de kwaliteit hetzelfde zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar vind deze chiller en vertrouwder.
Zal donderdag 7 gebruiken.
Alleen een probleem ik was ff vergeten dat ik de volgende dag me verjaardag vier...quote:
draai je morgen niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar vind deze chiller en vertrouwder.
Zal donderdag 7 gebruiken.
Ja, lijkt me een machtig mooi beroep.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat staat in m'n profiel he
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, morgen neuk ik mn vriendin.
Ik ga nooit met de bus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij is bang om buiten te komen![]()
Nou tot hoe laat gaat de laatste bus naar Utrecht?
Voor merel. TROTS OP DE LAATSTE ALINEAquote:Daar stonden ze dan. Merel en Goudvis. Helemaal alleen op een donkere plek op Utrecht centraal. Hij zou er al moeten zijn, zegt goudvis, het is koud en mijn tepels worden hard. Maar Merel stelt haar gerust, hij zal zo wel komen. Hij komt tenslotte helemaal uit het oosten deslands.
5 minuten later komt er een trein binnen rijden en er stapt een raar figuur uit. Hij ziet er anders uit dan op de foto zegt merel. Ja op de foto had hij nog een baard, zegt Goudvis. Na een korte kennismaking vertreken ze van het perron.
Samen met de mysterieuze vreemdeling lopen ze naar het donkerste plekje vn Utrecht centraal. Daar staan nog 2 mensen, Naatje en Sharr. Langszaam gaat Sharr's broekje naar beneden en er komt een blue waffle te voorschijn. De msterieuze vreemdeling begint te likken. Op dat moment kan Goudvis zich niet meer inhouden en haar broek scheurt open. Een 2 meter lange niggercock komt naar buiten en penetreert zich een weg naar binnen bij Merel. Het bloed spat de hoeke nin terwijl er stukjes blue waffle door de lucht vliegt. Naatje staat er maar een beetje beteuterd bij omdat hij geen seckspartner heeft. Hij haalt een gigantische jampot uit zijn tas en gaat er op zitten. Langszaam maar zeker zak hij over de pot heen en de pot knalt in miljoenenstukjes zijn endeldarm binnen. Maar ook het station blijft niet bespaard en overall zijn vliegen de stukjes glas door de lucht. Langszaam maar zeker penetreert een stukje glas het oog van merel en ze krijgt aids. Daar heeft Goudvis nog wel wat tegen zegt ze. Ze haalt een terminal zieke eekhoorn uit haar tas en propt hem tussen de benen van sharr naar binnen. De eekhoor doet zelf het verdere werk en kruipt naar binnen. Even laat komt hij weer uit haar gekropen met sharrs darmen om zijn kleine schattige eekhoornnekje. de eekhoor zegt dat Merel de darmen moet eten. Dat doet ze en de aids verdwijnt. naatje is overleden.
Goudvis blijftmaar gaan met die negerlul, het is niet normaal. Inmiddels is merel al gestroven omdat haar darmen zijn doorboord door de niggercock. de mysterieuze vreemdeling raakt in paniek en duwt Sharr het spoor op. de trein naar Hoorn komt net aan en So surreal baby ziet dat sharr in miljarden stukjes gesplatterd wordt.
So surreal baby is zo boos dat hij een platvis uit zijn broekzak haalt en de mysterieuze vreemdelijk anaal vernederd met een bezem. Hij haalt de ogen uit het lijk van naatje en propt ze in zijn anus. Als een waar kanon schiet hij deze af recht in het gezicht van de myterieuze vreemdeling. De vreemdeling sterf van de pijn.
So sureeal baby en goudvis leven nog lang en gelukkig en halen een broodje Mario.
Ik moet zeggen, station arnhem is ook errug geschikt om een meisje aan te duwen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook een bed is niet perse nodig
Ik kan zaterdagavond tenminste nog uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Snuf. het volgende:
VAKKENVULLER GEZELLIGER DAN IN EEN RESTAURANT________!!!
ben het met haar eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, me ma staat hier de was op te vouwen en vind het pleuresherrie
is een bouw put manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, station arnhem is ook errug geschikt om een meisje aan te duwen!
Ik kan ook uit? Nu zal het tot 10 of tot 11 uur zijn misschien half 12. In de zomer wat later maar ik kan daarna gewoon zuipen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan zaterdagavond tenminste nog uit
Ga jij maar tot half 1 afwassen hoor_________
geen ervaring mee zou het niet wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, station arnhem is ook errug geschikt om een meisje aan te duwen!
Ik ben doodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Voor merel. TROTS OP DE LAATSTE ALINEA
Niet kunnen voordrinken en fifa spelen met vriendenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kan ook uit? Nu zal het tot 10 of tot 11 uur zijn misschien half 12. In de zomer wat later maar ik kan daarna gewoon zuipen hoor
Ik heb alleenstaande mama's!!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef dragems het volgende:
waarom heb ik hier reclame van lexa.nl messenger
Welke wil je dan?quote:
Ok dan meneer de Vakkenbatserquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet kunnen voordrinken en fifa spelen met vriendenGa jij maar lekker afwassen hoor
____
fifa spelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet kunnen voordrinken en fifa spelen met vriendenGa jij maar lekker afwassen hoor
____
En oja voordrinken in restaurantquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
____
Ik ookquote:
iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En oja voordrinken in restaurantGRATIS GRATIS GRATIS
Dat had ik niet van jou verwachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Fappen is leuk, met vrienden dan. Alleen vind ik er niks aan
Nah, vind het zoiezo ruk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Fifa is leuk, met vrienden dan. Alleen vind ik er niks aan
Oo kut je ninja edit niet gelezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat niet? dat ik Fifa alleen niks aan vind?
Trusten toontjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zo, genoeg gebashed, ik ga slapen
Tot morgen
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zo, genoeg gebashed, ik ga slapen
Tot morgen
HAHAHA OONT.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo kut je ninja edit niet gelezen
ja daarom zijn die ninja edits ook zo stomquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo kut je ninja edit niet gelezen
Ja dan moet je alle quotes gaan nalezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ja daarom zijn die ninja edits ook zo stom
Ninja edits zijn baas.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ja daarom zijn die ninja edits ook zo stom
IK ZAG JE NINJA EDITquote:
quote:
Ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie heeft UPC en komt www.thepiratebay.org wél op?
Die lippenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar kan een vlag over. Neucken voor je vaderland
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar kan een vlag over. Neucken voor met je vaderland
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat wel maar alle joden ik schrok wat een gezichtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu ga je wel héél ver hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat wel maar alle joden ik schrok wat een gezichtdaar is Sperzieboontoon nog lekker bij
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
Het is toch:
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderland?
lelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
Wat vinden we van zo een geyl moedervlekje bij den mondjen?
[ afbeelding ]
1 van de zeven wereldschoonheden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord, hier wikkel je gewoon meteen een vlag over die kop, heb je je handen vrij voor andere dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
Het is toch:
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderland?
Boeit me niet zo veel of die er nou wel of niet zitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
1 van de zeven wereldschoonheden.
Die heb ik ook.
Opgelost.quote:
Niet geyl, liever zonder, maar ach....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Echte goede jongenman dezen jaap.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Boeit me niet zo veel of die er nou wel of niet zit
Zolang het maar geen gezwel is, he snuf ^^quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
HATERquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gezwel is, he snuf ^^
Ok.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HATER
LAMA EN IK ZATEN IN DE METRO EN ER GINGEN 3 CHICKS NAAST ONS ZITTEN EN WE ZATEN SOORT VAN TEGENOVER EEN GRUWELIJKE CHICK DIE LAMA NIET ZO LEKKER VOND ()
Ik heb er ook 1. Donker haar en blauwe ogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
1 van de zeven wereldschoonheden.
Die heb ik ook.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1. Donker haar en blauwe ogen
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HATER
LAMA EN IK ZATEN IN DE METRO EN ER GINGEN 3 CHICKS NAAST ONS ZITTEN EN WE ZATEN SOORT VAN TEGENOVER EEN GRUWELIJKE CHICK DIE LAMA NIET ZO LEKKER VOND ()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, check:
Eitjes al gegeten vanaf 20.00.
[ afbeelding ]
Eitjes nog te gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1. Donker haar en blauwe ogen
Ik heb na een paar van die dingen er altijd al genoeg van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, check:
Eitjes al gegeten vanaf 20.00.
[ afbeelding ]
Eitjes nog te gaan.
[ afbeelding ]
Ik blijkbaar niet..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb na een paar van die dingen er altijd al genoeg van.
Ja precies, dat heb ik heel veel met chocola. Behalve DAIMSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb na een paar van die dingen er altijd al genoeg van.
Daimquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik heel veel met chocola. Behalve DAIMS
alles met chocolaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wat is DAIM?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds chocoladesigaretten en chocoladeletters liggen van Sinterklaasquote:
quote:
Ik eet ze gewoon ook van me familie op as ze niet kijken ^^quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds chocoladesigaretten en chocoladeletters liggen van Sinterklaas
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik eet ze gewoon ook van me familie op as ze niet kijken ^^
Zo ben ik dan weer wel
Oh het is heerlijk. Je moet het een keer proberenquote:
QFTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Arme familie van jou!
[..]
Oh het is heerlijk. Je moet het een keer proberen
Volgens mij hebben we dat hier in Drenthe nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Arme familie van jou!
[..]
Oh het is heerlijk. Je moet het een keer proberen
Toblerone?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee die driehoek chocolade.. hoe heet die ook alweer.. die is lekker
Gewoon keertje in supermarkt kijken of bij een snoepwinkelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat hier in Drenthe niet
lelijke foto ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon omdat die brilis:
[ afbeelding ]
IKEA!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
hebben we heul welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Betekent dit dat wh gaat draaien? Dan mag hij zich wel even HEEL snel laten inroosteren voor ik Draakje aan zet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
WH komt er een reportage over de brank ik Amsterdamn?![]()
al eens goed opgelet bij de supers?quote:
quote:
Nee, maar jij woont ook niet in Assen hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al eens goed opgelet bij de supers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
at ik weet? :ioquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Betekent dit dat wh gaat draaien? Dan mag hij zich wel even HEEL snel laten inroosteren voor ik Draakje aan zet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, maar jij woont ook niet in Assen heassen is groter dan waar ik woonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik stem voor draakjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Betekent dit dat wh gaat draaien? Dan mag hij zich wel even HEEL snel laten inroosteren voor ik Draakje aan zet.
Ja maar hier heb ik ze nog nooit zien liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
assen is groter dan waar ik woon![]()
Assen > KKJ's woonplaats.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
assen is groter dan waar ik woon![]()
Assen heeft TTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Assen > KKJ's woonplaats.
KKJ woont in niemandsland.
Knetterlandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen Rugbyclubquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En niet eens een eigen rugbyclub
Truckstar op TTCircuit in Assenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind assen eigenlijk heulemaal niet zo'n leuke plek![]()
![]()
ik stem webhawk.. heb hem al een heule poos niet gehoordquote:
slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:
datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een teringherrie trouwens![]()
![]()
![]()
quote:
Ander nummer is al aan johquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crisis heb de oortjes maar uitgedaan![]()
dit is echt schadelijk voor mijn gehoor
wutt???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Seks met KKJ knetter op station Arnhem
sorryquote:
Wil ook wel eens wat anders draaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
normaal draai je veel leuker
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef andreas612 het volgende:
touch it van busta rhymes lijkt een beetje op dit
Ze is al van mij zaterdagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Seks met KKJ op station Arnhem
geeft ook niet enzo.. ben het gewoon niet gewendquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil ook wel eens wat anders draaien
geilen meisje sexquote:
Al deed ik er wel aan, dan mag het nog nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geilen meisje sex![]()
![]()
oh wacht.. jij doet niet aan meisje sex
![]()
![]()
dat is sowquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Al deed ik er wel aan, dan mag het nog niet
watquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.soundboard.com/sb/hearher.aspx
![]()
De appel bewaren hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik neem nog een lollie.. iemand anders ook 1?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef Viro het volgende:
ben ik weer met mijn haren gemillimeterd en mijn baard bijgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |