neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die lui zijn altijd zooo dom wat doe jij daarquote:
Omdat het eerst niet goed was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Goudvis_ het volgende:
Eerste deel van TT is slecht, 2e deel is wel oke maar niet origineel.
Waarom is het nummer veranderd?
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Die mono is echt ziek in zn hoofd hoor
Voordeel is wel dat je meer aan je dag hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom geen normale appie met normale werktijden?
logisch welquote:
Tuurlijk was hij goed balhaarquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet oppassen dat ik m'n geluid niet te hard zet, anders hoort mijn moeder, vader en m'n broer ook alles![]()
Ja sorry was beste plaatje van Google Imagesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Motorola
En m'n oortjes liggen boven, te veel moeite
Stel je voor dat het je vriend is?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moest de statslijst erbij halen
Het deel hiervoor was 970-8quote:
Hups en Koelkastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef -Datdus- het volgende:
Wie regelt het rooster tegenwoordig?
Ik heb 236 woorden GePMdquote:
dat rijmtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef dragems het volgende:
waarom doet mc-piel zo debiel? met die nummers
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef dragems het volgende:
waarom doet mc-piel zo debiel? met die nummers
Ik heb een verhaaltjen over jou en Goudvisjen gemaakt.quote:
o godquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een verhaaltjen over jou en Goudvisjen gemaakt.
Whaa dit verhaaltje had je moeten sturen naar 'm, je bent goed op dreefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor dat het je vriend is?
Man oh man wat een ranzige seks moet je dan ondergaan zeg.
Die staat gerust een keer spontaan swaffelend naast je in de woonkamer en stelt dan voor om eerst een gember in je reet te duwen om vervolgens met diezelfde gember een of andere vage soep te gaan maken. De soep wil hij dan graag via een slangetje direct zn anus in ofzo![]()
Nee ik wil nooit seks met mono![]()
Dat is gewoon te eng voor woorden
Hoiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef -Datdus- het volgende:
Wie regelt het rooster tegenwoordig?
oh shit..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een verhaaltjen over jou en Goudvisjen gemaakt.
Ik zal hem de link wel even gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Whaa dit verhaaltje had je moeten sturen naar 'm, je bent goed op dreef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.check maar, dan zie je dat de TT nr klopt
yup 8 min nogquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef Viro het volgende:
ik ben bekend met de site maar toch bedankt mijn heerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.check maar, dan zie je dat de TT nr kloptI'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om verwarring te voorkomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ben bekend met de site maat toch bedankt mijn heer
quote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef mc-Piel het volgende:
Toch wel apart dat iedereen voor naatje als hoofdpersoon kiest!
quote:
Ik heb andere mensen in de hoofdrol maar die leest ie niet voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef mc-Piel het volgende:
Toch wel apart dat iedereen voor naatje als hoofdpersoon kiest!
Tegenwoordig heb ik een piemel geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb andere mensen in de hoofdrol maar die leest ie niet voor.
picsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik een piemel geloof ik
Nee het schijnt een hele smerige piemel te zijn die ik hebquote:
quote:
datdus!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het schijnt een hele smerige piemel te zijn die ik heb
nouquote:
je laatste kans om mono en andere schrijvers te overtreffenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het schijnt een hele smerige piemel te zijn die ik heb
is het mailtje daar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind de verhalen helemaal niet zo ranzigze zijn zo nep dat het fout en grappig wordt.. maar ranzig
Dit. ik vind het ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind de verhalen helemaal niet zo ranzigze zijn zo nep dat het fout en grappig wordt.. maar ranzig
Dat wil ik toch heul nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Viro het volgende:
[..]
je laatste kans om mono en andere schrijvers te overtreffen
Hij heeft me mentaal beschadigd liefquote:
Kusje op je stijfjen.quote:
heb eerst gevraagd of het waar was.. nog geen reactie terug.. ik ga hem natuurlijk niet zomaar een excuus met kreun sturenquote:
ja mij ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij heeft me mentaal beschadigd lief!!
okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb eerst gevraagd of het waar was.. nog geen reactie terug.. ik ga hem natuurlijk niet zomaar een excuus met kreun sturen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Snuf. het volgende:
Zal ik een nieuwe verhaal schrijven morgen of niet
Ik doe ook wel eentje!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Snuf. het volgende:
dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef sharr het volgende:
Ik heb weer ontmute. Ik sla voortaan die verhalen echt even over.
Doe over rondrennende snuffelende honden die het dode lijk van geert wilders vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Snuf. het volgende:
Haal die pipa uit m'n buurtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
ik ga gewoon stuk hier, moet huilen van het lachen
Jawel, ik was al misselijk voor ik begon te luisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat meen je toch niet?
omg.. dan kun jij echt niet veel hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, ik was al misselijk voor ik begon te luisteren
arme sharr,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel, ik was al misselijk voor ik begon te luisteren
Nouja als je al misselijk bent omdat ziek en dan naar zulke dingen gaat luisterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg.. dan kun jij echt niet veel hebben![]()
![]()
![]()
misselijk en ziek.. aaaaaaaaaawquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja als je al misselijk bent omdat ziek en dan naar zulke dingen gaat luisteren
huh hoezo?quote:
site doet het nietquote:
ik draai nuquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Viro het volgende:
[..]
alweer een vooroordeel ontkracht, zal koelkast leuk vinden.
Hij adopteert je echt nog zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Viro het volgende:
[..]
alweer een vooroordeel ontkracht, zal koelkast leuk vinden.
Ze waren allemaal wel ergquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Monopoly het volgende:
Die docter konijn was wel het ergste
De schrijver van meneer konijn gaat er meer maken vanavondquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De schrijver van meneer konijn gaat er meer maken vanavondDus morgen weer verse verhalen van meneer konijn
Je weet wel dat je dan in de schuur wordt opgesloten en dus NIET in de buurt van popje zal komen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
weet ik, daarom blijf ik mijn best doen
Ab Normaal slaapt alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De schrijver van meneer konijn gaat er meer maken vanavondDus morgen weer verse verhalen van meneer konijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
Komt er nu weer vraag het dragems?
Het koelkast verhaalquote:DJ Koelkast zat thuis op de bank en was alleen thuis.
Nadat hij zich 20 keer binnen een uur had afgetrokken op diverse poepsex filmpjes besloot hij toch maar even de stad in te rijden.
Hij kwam een crackhoer tegen. Nadat hij zonder condoom zijn met wratten en pus besmeurde duitse helm in haar harige aars had gepropt sneed hij haar keel door met een bot roestig aardappelschilmesje. Daarna pakte hij haar crackspuit en stopte deze in de oven.
Hij pakte de gloeiende hete naald en stopte het schuin door zijn eikel zo zijn plasbuis heen. De pus en bloedspetters kwamen overal terecht. De marrokaanse pooier van de snol kwam op het gekerm af en werd helemaal parra. Koelkast pakte een zwarte niggerdildo en schopte de marrokaan dood.
Het enige wat de marrokaan kon roepen voor hij stierf aan acute darmperforaties was: Dit is niet mijn crackhoer vriend.....
zolang popje er is kan koelkast mij niets makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat je dan in de schuur wordt opgesloten en dus NIET in de buurt van popje zal komen?
Hoi Haakjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallo Minions! Jullie leider kan de show van Dragems natuurlijk niet missen dus hij is gearriveerd!
quote:
Hoiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hallo Minions! Jullie leider kan de show van Dragems natuurlijk niet missen dus hij is gearriveerd!
ik gooi straks mijn xbox aan en ga GH metallica spelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Lama443 het volgende:
For Whom The Bell Tolls!!! GH: Metallica!!
Ditquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
Niks beetje vragen, veel vragen, weinig muziek gaarne.
ja tuurlijk. tijd voor een nieuwe misschien???????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh crap, mijn jingle wordt ook echt gebruikt_!
Ik moet echt wennen aan je nieuwe UIquote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan je nieuwe UI
Vind je hem wel of niet leuk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan je nieuwe UI
Jawel maar ik moet gewoon wennen dat ik geen Phineas meer ziequote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet gewoon wennen dat ik geen Phineas meer zie
Welterustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefjes ik ga slapen denk ik.
Liefde voor jullie
slaapzequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde voor jullie
Weltrustenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde voor jullie
slaap lekker:)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde voor jullie
awquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat is de hele maar die paste niet
JAPIEMAN NIEUWEN UI MET CHICKquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat is de hele maar die paste niet
welterusten hupsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefde voor jullie
hier wel.. alleen ben verkleumd.. buiten was het -7quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ookVerwarming doet het niet ook
ohja lekker koud buiten iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier wel.. alleen ben verkleumd.. buiten was het -7
Queen is aanraderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Weet iemand nog leuke relaxte muziek (Zoals adele, bruno mars jwz) voor in de busreis van 16 uur die ik morgen moet ondergaan? Ik heb nog 300MB op mijn mp3![]()
Snufquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JAPIEMAN NIEUWEN UI MET CHICK
OHHHHH JAPIEMAN + CHICK = EPIC WINS
the scriptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Weet iemand nog leuke relaxte muziek (Zoals adele, bruno mars jwz) voor in de busreis van 16 uur die ik morgen moet ondergaan? Ik heb nog 300MB op mijn mp3![]()
Travie McCoy?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Behalve queen en andere oude lullenmuziek
Ook sommige Nederlandse pop als Waylon, Moss, Go Back To The Zoo en The Handsome Poetsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ah ja zou die zo vergeten thanks
caro emerald, duffy, amy winehousequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
RHCPquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik op gitaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goed nummer
Kan ik meespelen op de bas, in het echt dus
coldplay, jvt, editors, Florence + the machine, jack johnson, jason mraz, james morrison, james bluntquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ook sommige Nederlandse pop als Waylon, Moss, Go Back To The Zoo en The Handsome Poets
Super hiermee gaat het wel lukken!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
caro emerald, duffy, amy winehouse
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goed nummer
Kan ik meespelen op de bas, in het echt dus
Da's ook niet zo moeilijk met GHquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik op gitaar.
Maar niet in het echt dus
tuurlijk jij ook toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dragems, komen jij en je gezicht ook op de meet?
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Super hiermee gaat het wel lukken!![]()
Effe downloaden allemaal![]()
![]()
Red hot chili peppersquote:
Ik kan wel ongeveer alle liedjes op expert hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Da's ook niet zo moeilijk met GH
Wel albums downloaden, anders hou je het nog niet volquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
[..]
[..]
Super hiermee gaat het wel lukken!![]()
Effe downloaden allemaal![]()
![]()
O ja james blunt luisterde ik vroeger best veelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
coldplay, jvt, editors, Florence + the machine, jack johnson, jason mraz, james morrison, james blunt
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kan wel ongeveer alle liedjes op expert hoor
Hoi!quote:
YOURE BEAUTIFUL ITS TRUEEEEquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
O ja james blunt luisterde ik vroeger best veel![]()
![]()
Jaa maar mijn mp3 heeft maar 1gbquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wel albums downloaden, anders hou je het nog niet vol
Snuf zocht jou vandaag omdat zijn Snuf versie van Hello het niet deedquote:
1GBquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Jaa maar mijn mp3 heeft maar 1gb![]()
Heb er ook al veel dubstep opstaan![]()
en ik ga mijn iPod niet meenemen ben bang dat ie gestolen wordt op wintersport
Ah oke.. Naja met 1 gb hou je het opzich wel volquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Jaa maar mijn mp3 heeft maar 1gb![]()
Heb er ook al veel dubstep opstaan![]()
en ik ga mijn iPod niet meenemen ben bang dat ie gestolen wordt op wintersport
Ik moet ook naar de kapper, maar die wordt verbouwdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Viro het volgende:
ik ga mijn haren millimeteren, is alweer veels te lang. Een hele centimeter
DEZEN DUSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Snuf zocht jou vandaag omdat zijn Snuf versie van Hello het niet deed
Nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja weet je hoe tering oud dat ding is![]()
![]()
Ik ga hem ook even luisteren denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Luister hem nu via Spotify![]()
Jouw kont gebruiken alsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Lama443 het volgende:
Ik kon ook bijna alle liedjes op expert in GH III!!! (maar niet allemaal)
WIL IEMAND NU VIEZE DINGEN MET MIJ DOEN???
Ja heb ik uiteindelijk wel elk nummer 3 keer geluisterdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ah oke.. Naja met 1 gb hou je het opzich wel vol
Ik wil eerst je voorhoofd villen en dan je piemel door de midden snijden, in de lengte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Lama443 het volgende:
Ik kon ook bijna alle liedjes op expert in GH III!!! (maar niet allemaal)
WIL IEMAND NU VIEZE DINGEN MET MIJ DOEN???
Daar word je gek vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja heb ik uiteindelijk wel elk nummer 3 keer geluisterd(terugreis ook nog
![]()
)
Dan leer je ze een beetje uit je hoofd welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja heb ik uiteindelijk wel elk nummer 3 keer geluisterd(terugreis ook nog
![]()
)
ik doe het zelf, met een tondeusequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de kapper, maar die wordt verbouwd
Dat mag niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
Beste damens en herenn!
Vanavond van 23:00 tot 00:00 gaat dj steeniejj een uur lang Daft Punk draaien.
De lijst is nog leeg, maar wil jij nou dat er een nummer van Daft Punk zoiezo gedraait word, laat het dan even weten via de DM, dan zet ik hem in de playlist!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
Beste damens en herenn!
Vanavond van 23:00 tot 00:00 gaat dj steeniejj een uur lang Daft Punk draaien.
De lijst is nog leeg, maar wil jij nou dat er een nummer van Daft Punk zoiezo gedraait word, laat het dan even weten via de DM, dan zet ik hem in de playlist!
Dat heeft iedereenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik herken je niet met deze UI! /autist
Ja maar gewoon kleurverandering enzoquote:
quote:
Ja en jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan leer je ze een beetje uit je hoofd wel
Ik vind ze allebei leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef JApieman het volgende:
Poll: Welke UI
• Oude
• Nieuwe
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
oldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef JApieman het volgende:
• Oude
• Nieuwe
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik mis de 'couldn't care less' optiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef JApieman het volgende:
• Oude
• Nieuwe
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik mis de 'couldn't care less' optie
Sperzieboon in je anusjen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik mis de 'couldn't care less' optie
ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
poepseks met terminaal zieke eenden ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |