Haha!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef -jos- het volgende:
AliLePointe Jibreel
by elmurabit
This is awesome! A #protester was shot at but the #Quran in his pocket saved his life! #GOD IS WITH THE
Nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is er trouwens wel overeenstemming over de schrijfwijze van zijn voornaam?
Klopt, hoop voor 12 uur, anders ga ik slapen.quote:
Wil het wel live zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
herhalingen genoeg anders youtube...
Dank! Zie ik daar een parallel met zijn achternaam??quote:
Qadaffi van de Qadaffaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Zie ik daar een parallel met zijn achternaam??
wel ik wil zeggen doe jezelf geen geweld aan hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Klopt, hoop voor 12 uur, anders ga ik slapen.
[..]
Wil het wel live zien.
Handigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:26 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee.
De eerste klinker kan geschreven worden als O of U.
Je kunt een apostrof schrijven na die klinker, of de apostrof weglaten.
Daarna kun je n M schrijven, of twee.
Daarna volgt een A of een E.
En ik ben vast nog iets vergeten.
Econoom, architect, universitair geschooldquote:
Die is leven dankbaar aan God.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef -jos- het volgende:
AliLePointe Jibreel
by elmurabit
This is awesome! A #protester was shot at but the #Quran in his pocket saved his life! #GOD IS WITH THE
Persconf. nog wel. Ben benieuwd of de journos dan ook aan het woord komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
HillaryHoward
#GADDAFI'S SON SAIF AL-ISLAM TO HOLD PRESS CONFERENCE IN #TRIPOLI -- REUTERS WITNESS #Libya
quote:
Hoe weet je dit zo zeker? Warfallah is altijd een belangrijke bondgenoot geweest van Khadaffi.quote:
vond moebi simpathieker in zijn speechesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vond het wel een stevige toespraak van Gaddafi.
Saif al-Islam komt beter over dan zijn vader. Hij wordt niet voor niets ingezet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Persconf. nog wel. Ben benieuwd of de journos dan ook aan het woord komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |