quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is dit...een geblondeerde Marokkaan?
Dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is dit...een geblondeerde Marokkaan?
Zodat ze keihard kindjes kunnen scheppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Palomar het volgende:
Ja, alle drempels weg voor zulke pauperbakken met gemodificeerde bumpers![]()
quote:
Nee, voor die ene Lamborghini die er eens in de 300 jaar langkomt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:46 schreef Palomar het volgende:
Ja, alle drempels weg voor zulke pauperbakken met gemodificeerde bumpers![]()
Wat een mongool was dat, hij vond het allemaal nog vrij normaal wat 'ie had gedaan ookquote:
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef k_man het volgende:
Het valt me eigenlijk heel erg mee, ik had een hogere boete verwacht. Deze was nog redelijk leesbaar, maar de kentekenplaat dient ervoor om herkenbaar te zijn. Als je je daaraan ontrekt, mag je best een flinke boete krijgen. Net als met al die motorrijders die het ding krombuigen, zodat-ie niet meer leesbaar is.
Dan sla ik vanavond maar gewoon over, jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef Omniej het volgende:
Hmz, vanaf nu komen er alleen nog maar herhalingen dus. September pas weer nieuwe afleveringen.
Niet alleen oude beelden, ook oude uitzendingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:03 schreef Temlin het volgende:
Oude beeldendat bos op het einde bij die rotonde is al lang gekapt
![]()
Ja die hertenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef fespo het volgende:
nondeju zagen jullie dat wild over de weg?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef fespo het volgende:
nondeju zagen jullie dat wild over de weg?
Vanavond dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vrijdag 9 september 2011:
een nieuwe serie Blik op de Weg!
22:25quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:18 schreef Piles het volgende:
VrijdagDan is VI. Daar gaat m'n schema.
Leukquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:11 schreef Piles het volgende:
http://2011editie8.ikampioen.nl/#/14/Het-herexamen-van..-Leo-de-Haas
Mooi, daar wil ik Pownews wel voor laten schietenquote:
Er staat toch 2010 boven...maar volgens mij heb ik deze nog niet gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Mooi, daar wil ik Pownews wel voor laten schieten
En aansluitend Wegmisbruikers om 22:45 op Veronica...
Ik ken deze aflevering ook niet, dit is gewoon nieuw materiaal...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er staat toch 2010 boven...maar volgens mij heb ik deze nog niet gezien.
tja, buitenlander hequote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef SwiffMeister het volgende:
750 euro en je rijbewijs mogen houden?!
Goeie deal voor iemand die pieken van 120km/h overschrijding rijdt!
ja precies, en dit heeft tenminste nut naar de kijkers toe. ipv wegmisbruikers waar ze alleen maar boetes uitschrijven.quote:
Maar het is toch al veel langer bekend dat Blik op de Weg een stuk informatiever is dan Wegmisbruikers?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja precies, en dit heeft tenminste nut naar de kijkers toe. ipv wegmisbruikers waar ze alleen maar boetes uitschrijven.
Zeker zekerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:26 schreef Light het volgende:
[..]
Maar het is toch al veel langer bekend dat Blik op de Weg een stuk informatiever is dan Wegmisbruikers?
Wegmisbruikers vernoemen in dit topic is toch wel lef hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja hallo, wat heeft een bewusteloze vrouw nou met wegmisbruikers te maken...![]()
En koop een zonnebril, die zijn goedkoper dan 186 euro...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef vuvuzela het volgende:
Wat een apart figuur. Wees een kerel en geef toe dat je fout zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |