Precies!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Seven. het volgende:
Volle melk, roomboter en normale cola.
Wijn is lekkerquote:
Dr. Pepperquote:
Evengoed: je hebt seal of approval. Je komt er schaamteloos voor uit dat je uit pakjes eet. Ik drink uit pakjes omdat ik niet hou van afwassen.quote:
Muahahaha, wat laat jij je weer kennen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Droom lekker verder chickie![]()
Je komt niet bepaald intelligent over, dus zit je sowieso niet in mijn categorie.
We praten wel verder als je over 2 maanden een topic aanmaakt met "help, ik ben zwanger. Vriend heeft me verlaten"
Afwassen heb ik geen problemen mee, doe jij het strijkgoed dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef Seven. het volgende:
Evengoed: je hebt seal of approval. Je komt er schaamteloos voor uit dat je uit pakjes eet. Ik drink uit pakjes omdat ik niet hou van afwassen.
Ik zie een matchquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Afwassen heb ik geen problemen mee, doe jij het strijkgoed dan?
Alles light drinken eten en vervolgens zondigen aan wijn!quote:
Alleen als jij het voor me doetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Muahahaha, wat laat jij je weer kennen!.
Ga maar gauw rukken, knul.
Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Devion het volgende:
[..]
Alles light drinken eten en vervolgens zondigen aan wijn!![]()
Maar wijn is ook veelste lekker.
Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ongelooflijk of ongelofelijk. Maar niet ongelovelijk.
Gaan schelden, stoephoerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)
Ik zie hier ook een matchquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)
Dominatrix Zoekt Fokslaafje. Was het ook effe kwijt..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Devion het volgende:
Waar ging topic eigenlijk ook weer over?
Van de schaamlippen van TS? Zo ja, google eens op ''blue waffle''quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Scorpie het volgende:Het enige wat ik nu nog mis zijn pics.
Helemaal nergensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Devion het volgende:
Waar ging topic eigenlijk ook weer over?
Deal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Afwassen heb ik geen problemen mee, doe jij het strijkgoed dan?
Ik schijn daar erg goed in te zijn. Piemels zijn OKquote:
You really know how to treat a lady, don't you?quote:
Hoezo ben je tegen hem niet dominant?quote:Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Que?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lees dan goed! Ik heb het niet in het Spaans geschreven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |