Bubba rent hard weg als ie mijn gigantische leuning zietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Devion het volgende:
[..]
![]()
Succes. Als het een grote neger is, dan niet weglopen voor je verantwoordelijkheden he!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bubba rent hard weg als ie mijn gigantische leuning ziet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Devion het volgende:
[..]
![]()
Succes. Als het een grote neger is, dan niet weglopen voor je verantwoordelijkheden he!
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik zie het nu, maar ik moest even doorgaan met posten. Ik ga wel zo slapie doen, vannacht niet gedaan. Wilde seks gehad, je kent het wel.
Maar, ach, voor een vrouw draai ik me hand niet om.
@ Firefox tussen lesbiennes en hetero ligt ook nog iets
I hear ya! Ik zou ook liever lesbisch zijn maar ik kan niet ontkennen dat ik a) met mannen eerder een emotionele klik heb dan met vrouwen en b) dat vrouwen net zo fucking sexy zijn als mannen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Luister, ik zal echt even iets uit de doeken doen. Ja, ik ben van de mannen, maar als ik niet verliefd word ..
Als ik het voor mezelf goed beredeneer en ik heb het weleens tegen lesbiennes gezegd, dat ik ook liever lesbie zou willen zijn. NIet om een verwachtingspatroon te scheppen, terwijl ik in het gewone leven liever met mannen omga. Verwarrend verhaal. Heel ingewikkeld verhaal, althans voor internet en zoiets bespreek ik ook niet op internet. Of prive via mail.
Aah, je bent dus alleen hetero als ik in de buut benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij snapt het..
Al die 'vieze hetero liegebeest!' roeperssnappen niet dat ik nooit anders dan opengestaan heb dan een relatie met een leuke dame zoals jij. Alleen ik kom niet zo heel vaak leuke meisjes tegen.
Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Dat vorige bericht was overigens aan Firefox gericht
Hey, die dingen bieden gegarandeerd fun. Dat is bij kerels nogal afwachten natuurlijk. En natuurlijk zijn dildo's beter afgestemd op de vrouwelijke anatomie (zolang het niet van die vreselijke namaakzwansen zijn).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan toch dildo en vibo's gebruiken
Nee hoor. Why, interesse in een leuke vrouw?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Aah, je bent dus alleen hetero als ik in de buut ben
Geen wonder dat je nog steeds vrijgezel bent. Je weet niet wat je wilt, maar eet wel graag van 2 walletjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, die dingen bieden gegarandeerd fun. Dat is bij kerels nogal afwachten natuurlijk. En natuurlijk zijn dildo's beter afgestemd op de vrouwelijke anatomie (zolang het niet van die vreselijke namaakzwansen zijn).
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij verwachtte een geyl 16-jarig neuqsletje die je met wat beltegoed kon paaien?
Nee, ik ben heteroquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor. Why, interesse in een leuke vrouw?
quote:
Oké, jij blijft ver weg uit mijn keuken. Dat laatste ben ik wel met je eens. Lightproducten.quote:Mala Cocinera
Welkom, hier een blog van een luie slechte kok. Ik eet uit pakjes, ik doe er extra zout bij en ik slobber er vaak wijn bij. Ik heb echter 1 principe, geen lightproducten in mijn keuken!
Ga er achter aan FireFox!quote:
Ik hou mijn opties open. En ik grijp kansen als ik ze zie. Lekker belangrijk of dat met een man of een vrouw is, zolang er maar een klik is, een zelfde toekomstbeeld en de seks goed is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nog steeds vrijgezel bent. Je weet niet wat je wilt, maar eet wel graag van 2 walletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |