Techno, kun je me ook helpen aan oude uk garage? Het is een nummer waarin de tekst ''ashes to ashes'' in voorkomt dat gezegd wordt door een neger. Alvast bedanktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ken je klassiekers chickiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Firefox
Als je iets uitzoekt doe het dan goed.
Luister ik hoop hier een vent te vinden en dan gaan we het niet de hele tijd over Techno hebben, kan je weer een nieuw topic over openen.
Kom ik ook wel ff, ahha
Derrick Thompson - Axiomatic EP mogelijk dat die het is, maar deze staat niet op YouTube.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:09 schreef MalaCocinera het volgende:
Techno, kun je me ook helpen aan oude uk garage? Het is een nummer waarin de tekst ''ashes to ashes'' in voorkomt dat gezegd wordt door een neger. Alvast bedankt
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Krijg nou de fuck? Schaamlipcorrectie voor (tijdelijk) 900 euro. Daar moet ik bijwezen
I knowquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen is dat niet echt techno he?
Jammer dat het niet op youtube is, kun jij je de clip nog herinneren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Derrick Thompson - Axiomatic EP mogelijk dat die het is, maar deze staat niet op YouTube.
Waarschijnlijk omdat je een aantal scripts geblokkeerd hebt en dat mag hier niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Nee, toto op mijn enkels, ahha. Ach, kan ik zo weer bij onze plaatselijke slagerij verkopen, dan heb ik die 900 euro er ook weer uit. hhaa
Hoe komt het dat die K*T smileys bij mij niet werken en dat hele quote gebeuren???????????????
Dat kun je instellen babe. Rechts bovenin.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Nee, toto op mijn enkels, ahha. Ach, kan ik zo weer bij onze plaatselijke slagerij verkopen, dan heb ik die 900 euro er ook weer uit. hhaa
Hoe komt het dat die K*T smileys bij mij niet werken en dat hele quote gebeuren???????????????
Die verdomde hackers ook altijd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:29 schreef Isambard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je een aantal scripts geblokkeerd hebt en dat mag hier niet.
Lesbiennesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:28 schreef Seven. het volgende:
Hey schatje, volgens mij ben je wel klaar voor iets anders. Wat te denken van een leuke vrouw?
Ik ben avontuurlijk, lief maar assertief, geduldig maar impulsief. Ik ben slank, donker haar, best wel aantrekkelijk (zeggen ze) en ik kleed mij modieus.
Als dit je aanspreekt, laat maar iets horen! Ben benieuwd naar je!
Nee, maar de meeste underground 12 inches hebben uberhaupt geen clips.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Jammer dat het niet op youtube is, kun jij je de clip nog herinneren?
Als je die scripts toestaat kun je natuurlijk ook weer gehackt worden. Dus een dilemma voor TSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die verdomde hackers ook altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |