Niets mis mee, lijkt me.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Seven. het volgende:
Ik hou mijn opties open. En ik grijp kansen als ik ze zie. Lekker belangrijk of dat met een man of een vrouw is, zolang er maar een klik is, een zelfde toekomstbeeld en de seks goed is.
Ik geniet gewoon graag.
Daarom was ik zo blij dat je andersom voorsteldequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Oké, jij blijft ver weg uit mijn keuken. Dat laatste ben ik wel met je eens. Lightproducten.
Ik kan me herinneren dat Seven graag met je zou datenquote:
Nou zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wist ik. Jij staat niet op de gaydar.
Volle melk, roomboter en normale colaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Oké, jij blijft ver weg uit mijn keuken. Dat laatste ben ik wel met je eens. Lightproducten.
Geen zorgen, zo is firefox nu eenmaal. Hij kan er niet aan doen dat hij sociaal zwakzinnig is en het beeldvormingskader van een steen heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Firefox
Dat valt me van je tegen hoe je oordeelt. Seven eet helemaal niet van twee walletjes, maar je mag toch wel zeggen hoe je het ziet?!?!?
Wat als iemand lesbisch is, ik ben hetero, maar ..
Ik had liever gehad dat ik lesbisch was, met sommige vrouwen dan
Moeilijk verhaal, maar mannen en jongens kunnen ook vaak zeikerds zijn ..
Was er even niet en moest eigenlijk allang weg ..
Tja, maar ze woont zo ver weg hè? Hoewel de Fuse wel een erg toffe tent is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kan me herinneren dat Seven graag met je zou daten
Droom lekker verder chickiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Firefox
Dat valt me van je tegen hoe je oordeelt. Seven eet helemaal niet van twee walletjes, maar je mag toch wel zeggen hoe je het ziet?!?!?
Wat als iemand lesbisch is, ik ben hetero, maar ..
Ik had liever gehad dat ik lesbisch was, met sommige vrouwen dan
Moeilijk verhaal, maar mannen en jongens kunnen ook vaak zeikerds zijn ..
Was er even niet en moest eigenlijk allang weg ..
Cola is viesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volle melk, roomboter en normale cola.
Precies!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef Seven. het volgende:
Volle melk, roomboter en normale cola.
Wijn is lekkerquote:
Dr. Pepperquote:
Evengoed: je hebt seal of approval. Je komt er schaamteloos voor uit dat je uit pakjes eet. Ik drink uit pakjes omdat ik niet hou van afwassen.quote:
Muahahaha, wat laat jij je weer kennen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Droom lekker verder chickie![]()
Je komt niet bepaald intelligent over, dus zit je sowieso niet in mijn categorie.
We praten wel verder als je over 2 maanden een topic aanmaakt met "help, ik ben zwanger. Vriend heeft me verlaten"
Afwassen heb ik geen problemen mee, doe jij het strijkgoed dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef Seven. het volgende:
Evengoed: je hebt seal of approval. Je komt er schaamteloos voor uit dat je uit pakjes eet. Ik drink uit pakjes omdat ik niet hou van afwassen.
Ik zie een matchquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Afwassen heb ik geen problemen mee, doe jij het strijkgoed dan?
Alles light drinken eten en vervolgens zondigen aan wijn!quote:
Alleen als jij het voor me doetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Muahahaha, wat laat jij je weer kennen!.
Ga maar gauw rukken, knul.
Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Devion het volgende:
[..]
Alles light drinken eten en vervolgens zondigen aan wijn!![]()
Maar wijn is ook veelste lekker.
Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ongelooflijk of ongelofelijk. Maar niet ongelovelijk.
Gaan schelden, stoephoerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)
Ik zie hier ook een matchquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)
Dominatrix Zoekt Fokslaafje. Was het ook effe kwijt..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Devion het volgende:
Waar ging topic eigenlijk ook weer over?
Van de schaamlippen van TS? Zo ja, google eens op ''blue waffle''quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Scorpie het volgende:Het enige wat ik nu nog mis zijn pics.
Helemaal nergensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Devion het volgende:
Waar ging topic eigenlijk ook weer over?
Deal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Afwassen heb ik geen problemen mee, doe jij het strijkgoed dan?
Ik schijn daar erg goed in te zijn. Piemels zijn OKquote:
You really know how to treat a lady, don't you?quote:
Hoezo ben je tegen hem niet dominant?quote:Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Que?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lees dan goed! Ik heb het niet in het Spaans geschreven!
He shit..bijnaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
You really know how to treat a lady, dont you?
Sweet dreams.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hee hee, ik had even een tijdje telefoon, maar we gaan hier niet schelden, want dan ben je hier weg.
Ik zoek een leuke man en Seven is een leuke vriendin, daar is toch niks mis mee. Wij zien het allemaal in een wat breder perspectief INTELLIGENTE FIREFOX1, kijk maar uit dat het geen zero wordt.
Dus ik heb alles niet gelezen en ga zo naar bed.
xxx en slaap zacht voor zometeen
You call that a lady?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
You really know how to treat a lady, don't you?
Oye, qué quieres con ella? Sí quieres tener sexo, estás dulce. Comprendes?quote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oye, qué quieres con ella? Sí quieres tener sexo, estás dulce. Comprendes?
Is ook heeeel belangrijk,quote:
Hey jij! Is je banaan al zwart?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef prutvent het volgende:Dit topic.
[..]
Hoezo ben je tegen hem niet dominant?
Wat een gemis zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deal.
[..]
Ik schijn daar erg goed in te zijn. Piemels zijn OK. Maar sorry, ik val ofwel op toffe vrouwen, ofwel op echte mannen. Tof ben je niet (al lijk je wel een wijf) en je komt niet eens in de buurt van een echte vent. Dus no thanks.
Inmiddels je Fokprins in zwarte latex gevonden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hee hee, ik had even een tijdje telefoon, maar we gaan hier niet schelden, want dan ben je hier weg.
Ik zoek een leuke man en Seven is een leuke vriendin, daar is toch niks mis mee. Wij zien het allemaal in een wat breder perspectief INTELLIGENTE FIREFOX1, kijk maar uit dat het geen zero wordt.
Dus ik heb alles niet gelezen en ga zo naar bed.
xxx en slaap zacht voor zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |