Ik stop m'n hand tussen d'r benen en dan vraag ik waarom ze al zo snel lekker vochtig wordt tussen haar benen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hoe benader jij een vrouw in een uitgaansgelegenheid? Of in het algemeen. Wel eerlijk zijn, he.
Hoe lang is je penis? En hoe dik? Helemaal hierover eerlijk zijn.
Wat voor kleding draag je het liefst? Maar wat moet je b.v. voor je werk aan ..
Wat voor auto rij je of fiets, scooter? Leaseauto niet meegeteld, nee, gaat niet over jezelf, maar wil het even weten.
Op wat voor soort vrouwen val je? Nee, een haarkleur kan geverfd worden. Nou oke, uiterlijk en innerlijk
Dit was het even voor nu.
Nee, sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hoe benader jij een vrouw in een uitgaansgelegenheid? Of in het algemeen. Wel eerlijk zijn, he.
Wat voor auto rij je of fiets, scooter? Leaseauto niet meegeteld, nee, gaat niet over jezelf, maar wil het even weten.
Op wat voor soort vrouwen val je? Nee, een haarkleur kan geverfd worden. Nou oke, uiterlijk en innerlijk
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Techno
Houd je ook echt van techno?
Dat eisenverzoek heb ik net neergelegd, haha
Maar het is een 5 maanden oude Volkswagen Poloquote:
Beter stop je met coke gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat zijn dat nu voor slappe antwoorden jongens?
Ik zit ff zo n ander topicje te lezen, ja, voor mij ook allemaal niemand.
Zegt dat ding "ensemble" betekent samen in het Frans, is versieren op latere leeftijd nog te leren?
Joh, zoiets komt toch uit je hart.
Nou ja, denk dat het er niet goed voorstaat in NL als ik het zo bekijk, maar ik heb er geen last van.
Waar blijven trouwens die vrouwen?
Hmm, van een veilige afstand kwijlend aanstaren en snel wegkijken als ze mijn kant op kijkt, telt dat ook als benaderen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Dit. Heeft bij mijn bijna altijd bijna tot bijna succes geleid. Bijnaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, van een veilige afstand kwijlend aanstaren en snel wegkijken als ze mijn kant op kijt, telt dat ook als benaderen?
Ik zal bij jou eens 'n diepgaande procedure uitvoeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Halcon
Jij bent dan voor een bepaalde proef al geslaagd. Nu de rest nog. Je kan nooit alles, zeker deze diepgaande procedure die ik hier voer, in 1 keer afleggen
Epicquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zal bij jou eens 'n diepgaande procedure uitvoeren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dit. Heeft bij mijn bijna altijd bijna tot bijna succes geleid. Bijna
Het is hier gebruikelijk dat TS begint. Dus:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Wat zijn dat nu voor slappe antwoorden jongens?
Underworld... ja hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Techno
Ja, ken je ook oudere techno, vanuit de film Trainspotting..
Is het ook nog lekker ruigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zal bij jou eens 'n diepgaande procedure uitvoeren.
Classicquote:
Nou poeh zeg, je achterhaalt iemands IP-adres wel eventjes. En jij verbaast je erover dat je een keer gehackt bentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Die K_man
Zou ik ook doen, maar waarom geeft niemand op die simpele paar vraagjes. Je IP-adressie heb ik zo achterhaald hoor.
Ga je ons nou ook zwaar hacken? Snie liev.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Die K_man
Zou ik ook doen, maar waarom geeft niemand op die simpele paar vraagjes. Je IP-adressie heb ik zo achterhaald hoor.
Je maakt je zo niet geliefd lieve skatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Die K_man
No offense, gezien je vage schrijfstijl hoe moet ik me meedraaien voorstellen? Jij zat op zijn pik en probeerde rondjes te ''draaien''quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Techno
Die bedoel ik dus. Daar heb ik een keer, nadat zijzelf een concert gaven mee gedraaid. Met eentje dan. Tja, stoute schoenen, hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |