quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik zoek jou. Kan het fotootje niet zo goed zien, maar je boft ik van op jonge Marokkaanse jongens. WAar kom je vandaan? Houden Seven en ik je warm in deze "koele" tijden, oke
Ik ben degene die de topic heeft geplaatst, domme oen. Zo dom ben jij nu. haha.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer? Ik bepaal zelf wel wie ik oke vind en wie niet, thank you very de much.
.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik zoek jou. Kan het fotootje niet zo goed zien, maar je boft ik van op jonge Marokkaanse jongens. WAar kom je vandaan? Houden Seven en ik je warm in deze "koele" tijden, oke
You go girl!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben degene die de topic heeft geplaatst, domme oen. Zo dom ben jij nu. haha.
Nee, jij bent voor mij zeer zeker afgevallen.
Die vraag was retorischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en degene die voorstelde dat ik blue waffle moest googlen; sterf.
Want iedereen in dit topic staat voor je klaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
heb ik nog kans bij je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
I second that facepalm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef Devion het volgende:
[..]
Want iedereen in dit topic staat voor je klaar![]()
Maar je verwacht serieus iets van dit topic?
Klopt, ben inderdaad een Marokkaan, maar das die gozert op mijn foto zeker niet..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
WTF man, als je reageert in dit topic kom je gelijk in het "Grote Datingsbakje voor Vadsige Vrouwen en Seven" ofzo?quote:
Zeg je nu dat Seven dik ende vadsig is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Scorpie het volgende:
WTF man, als je reageert in dit topic kom je gelijk in het "Grote Datingsbakje voor Vadsige Vrouwen en Seven" ofzo?
Hier een grote mond maar achter de schermen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WTF man, als je reageert in dit topic kom je gelijk in het "Grote Datingsbakje voor Vadsige Vrouwen en Seven" ofzo?
Ik date niet met voer voor psychologen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hier een grote mond maar achter de schermen...
Gooi er dan ff een fotootje van jezelf tegen aan, kunnen Seven en ik je ff keuren. Vind je toch niet erg. Soort van Keuringsdienst van Waarde en -Waren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt, ben inderdaad een Marokkaan, maar das die gozert op mijn foto zeker niet..
Jaja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik date niet met voer voor psychologen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |