Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Devion het volgende:
[..]
Alles light drinken eten en vervolgens zondigen aan wijn!![]()
Maar wijn is ook veelste lekker.
Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ongelooflijk of ongelofelijk. Maar niet ongelovelijk.
Gaan schelden, stoephoerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)
Ik zie hier ook een matchquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan light producten kneus, ik vind prik drankjes gewoon vies (fanta, casis etc)
Dominatrix Zoekt Fokslaafje. Was het ook effe kwijt..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Devion het volgende:
Waar ging topic eigenlijk ook weer over?
Van de schaamlippen van TS? Zo ja, google eens op ''blue waffle''quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Scorpie het volgende:Het enige wat ik nu nog mis zijn pics.
Helemaal nergensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Devion het volgende:
Waar ging topic eigenlijk ook weer over?
Deal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Afwassen heb ik geen problemen mee, doe jij het strijkgoed dan?
Ik schijn daar erg goed in te zijn. Piemels zijn OKquote:
You really know how to treat a lady, don't you?quote:
Hoezo ben je tegen hem niet dominant?quote:Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Que?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lees dan goed! Ik heb het niet in het Spaans geschreven!
He shit..bijnaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
You really know how to treat a lady, dont you?
Sweet dreams.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hee hee, ik had even een tijdje telefoon, maar we gaan hier niet schelden, want dan ben je hier weg.
Ik zoek een leuke man en Seven is een leuke vriendin, daar is toch niks mis mee. Wij zien het allemaal in een wat breder perspectief INTELLIGENTE FIREFOX1, kijk maar uit dat het geen zero wordt.
Dus ik heb alles niet gelezen en ga zo naar bed.
xxx en slaap zacht voor zometeen
You call that a lady?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
You really know how to treat a lady, don't you?
Oye, qué quieres con ella? Sí quieres tener sexo, estás dulce. Comprendes?quote:
Wie niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oye, qué quieres con ella? Sí quieres tener sexo, estás dulce. Comprendes?
Is ook heeeel belangrijk,quote:
Hey jij! Is je banaan al zwart?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef prutvent het volgende:Dit topic.
[..]
Hoezo ben je tegen hem niet dominant?
Wat een gemis zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deal.
[..]
Ik schijn daar erg goed in te zijn. Piemels zijn OK. Maar sorry, ik val ofwel op toffe vrouwen, ofwel op echte mannen. Tof ben je niet (al lijk je wel een wijf) en je komt niet eens in de buurt van een echte vent. Dus no thanks.
Inmiddels je Fokprins in zwarte latex gevonden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Hee hee, ik had even een tijdje telefoon, maar we gaan hier niet schelden, want dan ben je hier weg.
Ik zoek een leuke man en Seven is een leuke vriendin, daar is toch niks mis mee. Wij zien het allemaal in een wat breder perspectief INTELLIGENTE FIREFOX1, kijk maar uit dat het geen zero wordt.
Dus ik heb alles niet gelezen en ga zo naar bed.
xxx en slaap zacht voor zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |