quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:39 schreef mc-Piel het volgende:
Overigens mensen, mijn verhaal is gebaseerd op waargebeurde verhalen en evenementen die vandaag hebben plaatsgevonden!
Dat is mooi! Doe haar nog de beterschapswensen van hierquote:
Nein! Niet over jou!quote:
Ik ben nooit over mezelf begonnen dus hjbquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nein! Niet over jou!
Hoofdrolspelers:
Naatje, Ajacied422 en Ragboer..
Met een bijrolletje voor Toon. ( kort bijrolletje)
HOI SNUFquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
DAAR
IS
JE
BOY
SNUF
EN
ZIJN
PIZZA
MAGHARITA
IS
HELEMAAL
OP
GEGETEN
HEEFT
ME
4
EURO
EN
2,50
BEZORGKOSTEN
MAAKT
SAMEN
6,50
GEKOST
6.50 voor 'n margharita?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
DAAR
IS
JE
BOY
SNUF
EN
ZIJN
PIZZA
MAGHARITA
IS
HELEMAAL
OP
GEGETEN
HEEFT
ME
4
EURO
EN
2,50
BEZORGKOSTEN
MAAKT
SAMEN
6,50
GEKOST
nee 4 euro + 2,50 bezorgkostenquote:
Nee 4 euro voor een marghartiaquote:
Jij houdt echt niet van rekenen hè liefquote:
Ik had chineesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haters ik had pizza jij niet
Snuf. > Mutshuppel
5,3 voor wiskunde gehaaldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij houdt echt niet van rekenen hè lief?
is afgerond een 5..quote:
GADquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef Fox. het volgende:
snuf laat zijn anus weer open staan en er komt allemaal bagger uit ik wil het eten
5,3 afgerond is 5,5quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
is afgerond een 5..
5 afronden word 10..
Ik ben trots op je!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
is afgerond een 5..
5 afronden word 10..
Ik ben trots op je!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
is afgerond een 5..
5 afronden word 10..
Ik ben trots op je!
afronden tot hele getallenquote:
WIJ STAAN GEWOON HETZELFDE GEMIDDELD!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wow dat is mijn gemiddelde ik zou er blij mee zijn.
Jouw examen is een soa test?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
gemiddelde nu 5,3 en met examens erbij een 6, dus ik ben nog veilig
EPISCHquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
WIJ STAAN GEWOON HETZELFDE GEMIDDELD!
neuh wiskunde alympiadequote:
quote:
Wat jij wil, ik heb geen zin in discussie met jou. Ik weet gewoon dat ik gelijk hebquote:
Mijn volgende verhaal gaat wel over jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik heb geen zin in discussie met jou. Ik weet gewoon dat ik gelijk heb
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik heb geen zin in discussie met jou. Ik weet gewoon dat ik gelijk heb
Bij DWDD ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Snuf. het volgende:
OOHH LIVE KABOUTER WESLEY OP TV DOOR DE MENSEN DIE HET INSPREKEN
DIE VAN JOU ZOUDEN OOK GOED ZIJN HOORquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Goudvis_ het volgende:
Waar is Knetter? We hebben pics van haar tieten nodig
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn volgende verhaal gaat wel over jou..
En in dat verhaal ga je dood..
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DIE VAN JOU ZOUDEN OOK GOED ZIJN HOOR
even mn tv aanzettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik ging kijken of er voetbal kwam maar nee.
oh ja hij staat nu aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
te laat maar de makers zijn er nog wel.
Nogmaals, ik ga niet in discussiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
leer afronden. 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 afronden = 5.
5.5 tot 5.9 afronden = 6
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga niet in discussie
waarheid dit iemand stuurde mij een bericht dat hij niet ging luisteren omdat ie het niet deedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Nitrouz het volgende:
Doe toch is een keer wat aan die webplayer jongens. Als je nieuwe luisteraars wilt aantrekken dan werkt dat niet zo, die klikken het weer weg na dat gestotter.
waarom ook die player weggegooidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
waarheid dit iemand stuurde mij een bericht dat hij niet ging luisteren omdat ie het niet deed
Hoe noem je 2 vrouwen die het niet eens zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe noem je 2 vrouwen die het niet eens zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Effe pauzeren voor 15 secondens ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Grrommit het volgende:
Ik heb ook gestotter net as Nitrouz, en als ik via de OP wil luisteren moet ik iets downloaden?
heel ff pauze en weer play verhelpt hetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Grrommit het volgende:
Ik heb ook gestotter net as Nitrouz, en als ik via de OP wil luisteren moet ik iets downloaden?
winampquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Grrommit het volgende:
Heb je geen winamp of VLC?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Grrommit het volgende:
Ja stream in WMP/iTunes oid zetten ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Grrommit het volgende:
Oke, wat jij wil. Google significant afronden. Lees dat eerst maar. Dan ben ik bereid om met je in discussie te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoe noem je 2 vrouwen die het niet eens zijn?Echt wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij deed het ook lekker!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Melting het volgende:
Snuf. neukt goed. Geen problemen ermee.
Moest hij geld betalen?quote:
PIER EN JANquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Verdomme, ADSL is er mee gestopt.
Nu op 3g. Geen ONZ radio dus
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Draadloze buren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Het perfecte voorbeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef Grrommit het volgende:
quote:
Allebei fout geschreven.quote:
3g kan net, mits goede dekking.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
Let op! Neuken met Snuf. kost geld. Lees eerst de seksuele bijsluiter. Hierin staat dat neuken met Snuf. echt fantastisch is.quote:
Hoeveel dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Let op! Neuken met Snuf. kost geld. Lees eerst de seksuele bijsluiter. Hierin staat dat neuken met Snuf. echt fantastisch is.
Dus ja.
Loop er naartoe met grote bambi ogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Helaas allemaal dicht, anders had ik die wel gepakt.
Dit is dus al de hele tijd het probleem maar niemand lijkt het te willen oplossen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Het perfecte voorbeeld.Nieuwe luisteraars gaan niet alle moeite doen om het te luisteren via een mediaplayer. Eerst even testen, en dat doen we door de webplayer. En die werkt voor geen meter. Vinden jullie 't gek dat er maar rond de 20 luisteraars zijn.
Ga je de hele avond zo negatief doen?quote:
Wen er vast maar aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Grrommit het volgende:
Wow dit topic gaat veels te snel om bij te houden
Ik heb geen buurmeisjequote:
waarheid datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef Grrommit het volgende:
Wow Snuf. zijn piemel is episch groot
quote:
Eerste keer dat ik het melde zei Koelkast dat ik de stream 5 seconden op pauze moest zetten voor te beginnen met luisteren. Het zal best, maar iemand die begint met luisteren heeft dat niet door.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is dus al de hele tijd het probleem maar niemand lijkt het te willen oplossen.
Haha vanmorgen was hier een topic over, buurmeisje 2011, geloof ik.quote:
Waarom heb ik die gemistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha vanmorgen was hier een topic over buurmeisje 2011, geloof ik.
KUT DAAR HAD IK BIJ MOTEN ZIJN.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha vanmorgen was hier een topic over, buurmeisje 2011, geloof ik.
omdat je op school zatquote:
TE WEINIG PIKSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Buurmeisje 2011
Kun je teruglezen
Is ie het voorlezen waardquote:
Wat de fuckquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol had ik de dildo speciaal voor mono aangezet kom ik pas over een uur
Ik ging dus serieus kijken of ik een fout had gemaaktquote:
Morgen wordt er uit gezondenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik luister niet, maar zal ik "Champions League" zeggen?
Goed gerekendquote:
dat komt, omdat je ongeveer de enige bent.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
IK WAS WEL DE EERSTE VROUW DIE HET GOED HAD HE!!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
IK HEB EEN FOTO GEMAAKT VAN MIJN HONT EN ZIJN HUISDIER IK GA HEM NU UPLOODEN
Wieso?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik woon verdomme echt aan de verkeerde kant van het land
die was van Snuf tochquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
IK HEB EEN FOTO GEMAAKT VAN MIJN HONT EN ZIJN HUISDIER IK GA HEM NU UPLOODEN
Ja die meet zaterdag.quote:
Van snuf jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
die was van Snuf toch?
Of was dat Rock?
Ik pak ook gewoon de trein, hardcore jeweetzellufquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die meet zaterdag.
Kan met de auto gaan »» nuchter blijven
Kan met de trein gaan »» eerste trein terug om 8 uur zondagochtend
Ja dat trek ik niet hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik pak ook gewoon de trein, hardcore jeweetzelluf
Er waren genoeg reacties over de webplayer hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Nitrouz het volgende:
En weer geen reactie over de Webplayer. Ik dacht dat we meer luisteraars wouden?
Ik ga er in ieder geval vandoor, ben er rond 11 uur weer!
Jij kan tenminste.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die meet zaterdag.
Gewoon knallen met de scooter.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die meet zaterdag.
Ja maar van niemand die achter de schermen met Radio ONZ bezig is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er waren genoeg reacties over de webplayer hoor..
Je moet even lezen broeder!
Een vriend van mij gaat wat met de web player doen komend weekend!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja maar van niemand die achter de schermen met Radio ONZ bezig is.
Lieven hontquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
LET NIET OP DE VERHUISDOZEN DIE MIJN OUDERS EN ZUSJE DAAR HEBBEN NEERGEFLIKKERD
Ze ruimen de aanbouw helemaal op en nee ik heb niet mee en ja daar ben ik trots op.
Geyl.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat wat met de web player doen komend weekend!
Met extra mayonaise?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aight!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
LET NIET OP DE VERHUISDOZEN DIE MIJN OUDERS EN ZUSJE DAAR HEBBEN NEERGEFLIKKERD
Ze ruimen de aanbouw helemaal op en nee ik heb niet mee en ja daar ben ik trots op.
Wat lievquote:
Heloef niet kennen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:10 schreef DrupLol het volgende:
Ik luister voor het eerst, maar wat een zouteloze stem.
Niet iedereen is gezegend met een radiostemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:10 schreef DrupLol het volgende:
Jij kan het beter?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:10 schreef DrupLol het volgende:
Ik zorg wel dat ze er een stuurt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
NOG 50 MINUTEN TOT DE RANZIGE SHOW
Goudvis_ stuur jij ook een ranzig verhaaltje in ?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik had wel wat ranzigs gevonden op het internet maar dat komt dus niet van mijn handquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga het missen mang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Welnee, ik nog niet eens 5 verstandige woorden in een zin zetten, laat staan een radio programma vol lullen.quote:
Je weet die dingen die je maakt door te zingen en instrumenten te bespelen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chick voor snuf.
That's what she said!quote:
[..]
DIE CHICKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat dikke wijf vreet alles zelf opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anonieme tievesclown
quote:
Die kwam wel hard aan zeker ofnie dang.quote:Op 22-02-2011 13:37 schreef Lindstrøm.
Ik wil nog even zeggen dat ik jou dus écht niet mag .. je geilt zeker ook nog op de aandacht die je krijgt van die technische kutnerdjes hier zeker...
Scarlett Johansenquote:
Kijk de tijd waarop Lindstrom posttequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
[..]
Die kwam wel hard aan zeker ofnie dang.
Ja man ik ben overleden vanbinnen, ik ga dood van de pijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
[..]
Die kwam wel hard aan zeker ofnie dang.
condoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja man ik ben overleden vanbinnen, ik ga dood van de pijn
Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kijk de tijd waarop Lindstrom postte![]()
Dan moet je de juiste mensen aanspreken. BBQ gaat over de site en dus ook de webplayer geloof ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Nitrouz het volgende:
En weer geen reactie over de Webplayer. Ik dacht dat we meer luisteraars wouden?
Ik ga er in ieder geval vandoor, ben er rond 11 uur weer!
?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kijk de tijd waarop Lindstrom postte![]()
HAHAHA OMFG LEEETZORRR!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HAHAHA OMFG LEEETZORRR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles op z'n tijd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pauper, maak eens een fotoboek aan via fotoboek.fok.nl
nietquote:
quote:
Nu wel, heel Imageshack is naar de donder de laatste tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jouwn plaatjen doet het niet meneer de ciminelen kloun
Terechte klacht ik gebruik het niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:23 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nu wel, heel Imageshack is naar de donder de laatste tijd.
En dan Tinypic, waar je bij elke upload een code moet overtypen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Terechte klacht ik gebruik het niet meer
Lekker op tijd Sharonekequote:
En die code is niet altijd goed te zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:24 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En dan Tinypic, waar je bij elke upload een code moet overtypen.
Maar die plaatjes doen het welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:24 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En dan Tinypic, waar je bij elke upload een code moet overtypen.
nooit een probleem mee gehadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En die code is niet altijd goed te zien
Ja dat mag. En Zokunen mag dat ook maar dan moet ie wel opschieten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
HELOEF MAG IK IETS RIEKWESTEN OM DEZE PRUT GOED TE MAKEN?
En omdat ik gisteren zondag aanvraag pope of dope draaide
Volgens mij mocht ik nog wat riekwesten omdat ik de vorige keer had gewonnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat mag. En Zokunen mag dat ook maar dan moet ie wel opschieten.
D'ohquote:
zo flauw..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
fappen op dode walvissen werkt ook niet zo goed he
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
zo flauw..Oplettende snuffertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik nog wat riekwesten omdat ik de vorige keer had gewonnenOf had ik toen wel wat gerequest
ik weet het al niet meer
er gaat nu een DM naar heloefquote:
Ik had allang PM gedaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat mag. En Zokunen mag dat ook maar dan moet ie wel opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |