abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93163809
k had een paar vragen over een MOD installeren op je tel.

-wat zijn de voordelen/nadelen ?
-als het niet bevalt, kan ik dan gewoon terug naar standaard OS ?
-je telefoon moet geroot worden hiervoor ??
-verloopt je garantie ?

Heb gehoord dat CyanogenMod een hele goede is ? (gingerbread)

Verder graag tips en dingen want ben aan het overwegen om een MOD erop te installeren

bvd

(htc desire )
Stom paard
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:14:48 #2
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_93164065
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_93164198
waarom zou je het willen doen als je niet eens weet hoe/wat/waarom?
pi_93164457
quote:
Ik ga ff kijken, bedankt

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou je het willen doen als je niet eens weet hoe/wat/waarom?
Waarom ga je op vakantie naar een land waar je nog niet bent geweest ?
Stom paard
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:33:04 #5
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_93164949
Dit is niet zo heel ingewikkeld, zorg wel dat je al je nummers, data en SMSjes enzo gebackupt hebt. Deze worden namelijk helemaal verwijderd.

Pro's:
Mogelijk extra functionaliteit, geoptimaliseerde (nieuwe) software, betere hardware prestaties, mogelijkheden die zonder root toegang niet mogelijk zijn. Batterij besparing (mogelijk).

Het ligt er maar net aan natuurlijk welke rom jou bevalt. En ja, je telefoon moet geroot worden om het standaard OS weg te halen. Dit is niet om te keren tenzij je een image kan maken van je huidige staat. Ik weet alleen niet hoe dit moet omdat ik dit niet nodig heb gehad.

Cons:
Mogelijk garantieverlies (kijk je voorwaarden), programma's/hardware die niet functioneren (kan voorkomen, dit staat meestal in de beschrijving erbij)
To doom or not to doom
pi_93165566
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:33 schreef A-mineur het volgende:
Dit is niet zo heel ingewikkeld, zorg wel dat je al je nummers, data en SMSjes enzo gebackupt hebt. Deze worden namelijk helemaal verwijderd.

Pro's:
Mogelijk extra functionaliteit, geoptimaliseerde (nieuwe) software, betere hardware prestaties, mogelijkheden die zonder root toegang niet mogelijk zijn. Batterij besparing (mogelijk).

Het ligt er maar net aan natuurlijk welke rom jou bevalt. En ja, je telefoon moet geroot worden om het standaard OS weg te halen. Dit is niet om te keren tenzij je een image kan maken van je huidige staat. Ik weet alleen niet hoe dit moet omdat ik dit niet nodig heb gehad.

Cons:
Mogelijk garantieverlies (kijk je voorwaarden), programma's/hardware die niet functioneren (kan voorkomen, dit staat meestal in de beschrijving erbij)
Oke top! dank je wel.

dat het niet terug te keren is zit mij wel tegen en het principe met garantie.. ik ga nog ff wat dingen overwegen en kijken wat ik ga doen.

bedankt iig.
Stom paard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')